Web Analytics Made Easy - Statcounter

تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و مجتمع کشت و صنعت ملارد با هدف توسعه فعالیت‌های علمی پژوهشی منعقد می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شهرقدس، صبح امروز نشست مشترکی به‌منظور بررسی راهکارهای همکاری مجتمع کشت و صنعت ملارد با دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت با هدف توسعه فعالیت‌های تحقیقاتی، علمی-پژوهشی و اجرایی در زمینه انجام فعالیت‌های پژوهشی مشترک، مبادله طرح و ایده و محصولات حاصل از تولیدات علمی و دسترسی به امکانات و اطلاعات یکدیگر و همکاری‌های لازم بررسی و تبیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبدالله قاسمی‌پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای شهرقدس، ملارد و صفادشت در این نشست ابتدا به معرفی دانشگاه پرداخت و با معرفی ظرفیت‌های آن درباره راهکار تعامل صنعت و دانشگاه مطالبی را بیان و پیشنهاداتی ارائه کرد.

قاسمی‌پیربلوطی به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی واحدهای سه‌گانه ملارد، صفادشت و شهرقدس و حسین ریاحی قائم‌مقام مدیرعامل و عضو هیئت مدیره مجتمع کشت و صنعت ملارد مذاکرات لازم درباره پیش‌نویس مفاد این تفاهم‌نامه همکاری را انجام دادند.

در راستای توافق مذاکرات حاصل از این نشست، حسین ریاحی که عضو هیئت علمی دانشگاه و از اعضای هیئت مدیره مجتمع کشت و صنعت است، بیان کرد: کشت و صنعت ملارد از پیشرفته‌ترین و مجهزترین مراکز تولید قارچ تازه و کنسرو قارچ در ایران است که بخش عمده بازار فروش قارچ کشور را در اختیار دارد.

وی افزود: ساخت این مزرعه سال ۱۳۶۴ در سرآسیاب شهرستان ملارد آغاز و ابتدا با ۱۳ سالن پرورش و تولید ۲۰۰ تن قارچ در سال و تولید بستر رویش قارچ بذرزده فاز یک در محدوده مزرعه انجام شد. سال‌های اولیه عملیات فاز دو بستر رویش قارچ بذرزده یا پاستوریزاسیون و کاندیشنینگ در سالن‌های پرورش صورت می‌گرفت که خساراتی به ساختمان‌ها و طبقات کشت وارد می‌کرد و از سوی دیگر موجب کندی افزایش راندمان محصول می‌شد که در ادامه راهکار و تدابیر لازم برای بازدهی مناسب پیش‌بینی و اجرا شد.

در پیش‌نویس این تفاهم‌نامه، همکاری مشترک در راستای استفاده مطلوب از امکانات، ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی و آموزشی همه‌جانبه برای نیل به اهداف مشترک، همکاری مشترک درباره شناسایی طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه، اثربخش، اشاعه فرهنگ مشارکت، هم‌افزایی و میان‌بخشی برای افزایش بهره‌وری از مجموع امکانات با هدف تحقق اهداف هریک از طرفین، همکاری در انجام طرح‌های پژوهشی مشترک در زمینه‌های تخصصی مورد نیاز طرفین و همکاری در برگزاری هم‌اندیشی‌ها، گردهمایی‌ها و کارگاه‌های آموزشی تخصصی نگارش شد و اقدامات لازم برای اخذ مجوزهای قانونی در دستورکار  این جلسه قرار گرفت.

همچنین به‌منظور سرعت‌بخشیدن در راستای اقدامات عملیاتی توافقات ذکرشده، کارگروهی برای پیگیری و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی‌صلاح تشکیل شد.

به گزارش آنا، عبدالله قاسمی‌پیربلوطی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس و هیئت همراه از شرکت قارچ ملارد بازدید کردند و در نشست با مسئولان این شرکت، راهکارهای توسعه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت کشت و صنعت قارچ ملارد بررسی و مقرر شد واحد شهرقدس با مجتمع کشت و صنعت ملارد با هدف توسعه فعالیت‌های علمی- پژوهشی تفاهم‌نامه همکاری منعقد کند.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: تفاهم نامه همکاری دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس حسین ریاحی دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • استفاده از ظرفیت بانوان فعال برای رفع چالش‌های ملی/ پژوهش‌های دینی، مسئله‌محور باشند
  • طرح استفاده از انرژی خورشیدی در دانشگاه آزاد شهرقدس عملیاتی می‌شود
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • مشارکت دانشگاه آزاد در ایجاد پایانه صادراتی مهران
  • بازیابی و معرفی روایت‌های فرهنگ دریاپایه قشم ضرورت دارد
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت