Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: وقوع باد شدید، رگبارهای پراکنده و رعد و برق که از روزهای گذشته شرایط جوی استان را تحت تاثیر خود قرار داده برای روزهای شنبه و یکشنبه نیز تداوم دارد.

به‌گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ مهران چراغپورافزود: وزش باد شدید طی روزهای اخیر منجر به آلودگی هوای استان نیز شده چرا که با فعال کردن چشمه‌های گرد و خاک از یک سو و انتقال گرد و غبار انتقالی از استان‌های جنوبی به کاهش کیفیت هوا منجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در ارتفاعات شمالی و شرقی استان نیز رگبارهای پراکنده به نسبت شدیدتر از سایر نقاط استان که با رعد و برق همراه است و توصیه می‌شود مردم محلی و گردشگران از قرار گرفتن در ارتفاعات بپرهیزند چرا که خطر برق‌گرفتگی وجود دارد.

چراغپور با اشاره به افزایش دمای هوای استان برای هفته پیش رو، تصریح کرد: بیشینه دمای استان طی روزهای آینده بین ۲ تا سه درجه افزایش می‌یابد.

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری به قرارگیری استان در رتبه نخست شاخص خشکسالی در سال آبی جاری اشاره کرد و گفت: اختلاف بارش استان در سال آبی جاری در مقایسه با میانگین بلندمدت آن ۷۰ میلیمتر است که بیشترین اختلاف بارش را در بین استان‌های کشور داشته است.

چراغپور، میانگین بارش‌های سال آبی جاری را ۵۳۱ میلیمتر اعلام کرد و گفت: این بارش‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۳۶ درصد کاهش و در مقایسه با دوره مشابه میانگین بلندمدت هفت درصد کاهش دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری رعد و برق باران رگبار پراکنده رگبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۸۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری،  معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی استان  با اعلام هشدار سطح نارنجی در خصوص بارش‌های استان گفت:بارش باران تا اواخر امروز پیش‌بینی شده است.
رییس پلیس راه چهارمحال و بختیاری هم با اشاره به آغاز بارش بهاری گفت: با توجه بارندگی در همه محور‌های ارتباطی وجود دارد که براین اساس جاده‌های ارتباطی استان لغزنده و رانندگان نسبت به رعایت سرعت مطمئنه اقدام کنند.
سرهنگ غلامعلی نوربخش تاکید کرد: مسافران و رانندگان در این شرایط ملزم به رعایت سرعت مطمئنه در هنگام رانندگی، رانندگی نکردن در زمان خستگی و خواب آلودگی، بستن کمربند ایمنی و خودداری از استفاده موبایل در هنگام رانندگی هستند.

دیگر خبرها

  • میانگین بارش‌ها در چهارمحال به ۴۷۲ میلیمتر رسید
  • پیش‌بینی بارش‌های پراکنده برای چهارمحال‌ و بختیاری
  • پیش بینی افزایش ابر در چهارمحال و بختیاری
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روزهای نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • نرخ تورم ماهانه چهارمحال و بختیاری از میانگین کشوری کمتر است
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • رشد ابر، رگبار باران و رعد وبرق در برخی نقاط هرمزگان، ۵ اردیبهشت
  • باران همچنان در این مناطق می‌بارد | شدت بارش‌ها در ۵ استان | وزش باد شدید و گرد و خاک در بخش‌هایی از کشور
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر
  • بارش باران بهاری در چهارمحال و بختیاری