Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدی گفت: فارغ التحصیلان نقشه برداری استان برای اتمام پروژه حدنگار دعوت به همکاری می شوند تا این پروژه عظیم با توانمندی نیروهای جوان به اتمام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، «رحیم محمدی» امروز (28 تیرماه) در نشست خبری با خبرنگاران خبرگزاری ها و فعالان رسانه ای استان اردبیل گفت: فعالیت حدنگار املاک استان از سال 93 و 94 با جدیت بیشتری پیگیری شد و به صورت رسمی اراضی استان سند تک برگ با محوریت نیروهای متخصص اخذ کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل تصریح کرد: هدف از اجرای این پروژه در کشور برای تعیین حدود و صغور املاک و جلوگیری از سواستفاده در املاک دولتی و اراضی ملی است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: متاسفانه بیش از یک سوم پرونده قضائی تشکیل شده مربوط به حوزه املاک است که با اجرای این طرح می توانیم حدود بسیار زیادی از این مشکلات و موانع را رفع کنیم.

 

محمدی تاکید کرد: مهمترین مزایایی این طرح کمک به سیاستگذاری های کلان شهری و مدیریت منابع و املاک استان خواهد بود که آمایش سرزمینی کلبه کاربری های زمین های استان را برای مدیران ارشد مشخص خواهد کرد.

 

مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان اردبیل افزود: مساحت استان بیش از یک میلیون و 800 هزار هکتار است و یک میلیون و بیست و دو هزار هکتار آن از اراضی منابع طبیعی استان هست که 926 هزار هکتار آن در پروژه حد نگار جانمایی و تثبیت شده که 140 هزار هکتار از آن مربوط به محیط زیست است که به صورت صددرصد جانمایی شده است.

 

وی اعلام داشت: برای اتمام و تکمیل طرح حدنگاری در استان نیازمند همکاری و همیاری فارغ التحصیلان نقشه برداری هستیم که از علاقمندان دعوت به همکاری می شود تا این پروژه عظیم با توانمندی نیروهای جوان به اتمام برسد.

 

محمدی خاطر نشان کرد: سرمایه گذاری کلانی با هدف اتمام این طرح در استان صورت گرفته که با همکاری فارغ التحصیلان این حوزه بتوانیم این پروژه را در استان به سرانجام برسانیم.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: حد نگار مدیر کل ثبت اسناد و املاک املاک اردبیل فارغ التحصیلان املاک استان هزار هکتار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل

به گزارش خبرنگار مهر، حسن محمدی ادیب ظهر یکشنبه در دیدار با فرماندار و اعضای تشکل‌های گردشگری شهرستان سرعین اظهار کرد: همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی خواستار فعال بودن تشکل‌های حوزه گردشگری در راستای معرفی ظرفیت‌ها و اقدامات تبلیغی شد و گفت: بدون معرفی ظرفیت‌ها نمی‌توانیم انتظار افزایش گردشگران ورودی به استان را داشته باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به برخی از مشکلات حوزه گردشگری مانند فعالیت غیرقانونی جارچی‌ها در ورودی شهرها، فعالیت بدون پروانه تأسیسات گردشگری و تغییر کاربری برخی از تأسیسات اشاره کرد و ادامه داد: برای این موارد پیگیری‌های لازم در جلسه‌های متعدد در سطح استانی و ملی انجام می‌شود و انتظار داریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به نتیجه مطلوب دست یابیم.

محمدی ادیب با اشاره به مشکل تخصیص تسهیلات حمایتی برای تأسیسات گردشگری استان از سوی بانک‌ها، خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل به صورت مستقیم در حال رایزنی با بانک‌ها و پیگیر هستیم.

وی با بیان اینکه مدیریت عالی استان توجه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد، تصریح کرد: با پیگیری کوچک‌ترین موارد در این حوزه به منظور تسهیل شرایط برای سرمایه‌گذاران و فعالان، حمایت همه جانبه‌ای از صنعت گردشگری انجام می‌شود.

کد خبر 6091048

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری فرمانداران برای رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان
  • رفع موانع تحقق حداکثری حدنگاری استان کرمان با همکاری فرمانداران
  • بیش از ۹۰ درصد خدمات ثبتی الکترونیکی انجام می‌شود
  • اجرای پروژه‌های گردشگری با بیش از ۲۰ همت سرمایه‌گذاری
  • لزوم همکاری نهادهای دولتی و بخش خصوصی برای توسعه گردشگری اردبیل
  • مرکز آموزشی دارالفنون اردبیل در آستانه بهره برداری
  • نگران رسوب پروژه های عمرانی معطل مانده در اردبیل هستیم
  • اتمام پروژه دوخطه قزوین-زنجان تا یک سال آینده به شرط تزریق نقدینگی
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره برداری می رسد؛ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز
  • فاز اول پروژه دوگاز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد/ تکمیل فاز دوم فتح-باغستان تا پاییز