Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: موفقیت‌های پرسپولیس اصلا اتفاقی نیست.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمود خوردبین در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس و در ارتباط با حضور هفته گذشته‌اش در محل تمرین سرخ‌پوشان اظهار داشت: مدت‌ها بود که دلم می‌خواست بچه‌ها را از نزدیک ببینم. به هر حال یک عمر کنار تیم زندگی کرده بودم اما شیوع کرونا و تعطیلی فوتبال این امر را عقب انداخته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته خودم هم احتیاط می‌کردم. تا این که چند روز قبل از حضور در تمرین، تلفنی در حال صحبت با دکتر حقیقت بودم که افشین پیروانی گوشی تلفن را گرفت و دعوت کرد که در محل تمرین حاضر شوم. خب من هم دلم طاقت نیاورد و رفتم.

با سابقه‌ترین سرپرست پرسپولیس، درباره ارزیابی خود از شرایط تیم ادامه داد: موفقیت‌های پرسپولیس اصلا اتفاقی نیست. همه دیدیم که تیم‌های مطرح در شروع دوباره فوتبال، مشکل داشتند ولی پرسپولیس روند خود را ادامه داد. معلوم شد، نه کادر فنی و نه بازیکنان کم نمی‌گذارند. از این که چند بازیکن جوان هم به کار گرفته شده‌اند، خوشحال هستم.

محمود خوردبین درباره ادامه توفیق سرخ‌پوشان بعد از تغییرات کادر فنی که معمولا می‌تواند مشکل ساز شود، اضافه کرد: مساله اول به شخصیت شکل گرفته در پرسپولیس مربوط می‌شود. جدای از قابلیت‌های فنی، مسائل دیگری هم اهمیت دارد. پرسپولیس یک تیم جاه طلب و بلند پرواز است. مربیانی که بعد از برانکو آمدند نیز همین گونه بودند. این گونه نیست که مثلا بگویم یحیی گل محمدی یک تیم برنده را تحویل گرفت. اصولا قبول مسوولیت پرسپولیس در چنین شرایطی، کار هر کسی نیست. او خوب کار کرد و اخلاق خوبی هم دارد. باید توجه داشت او با بازیکنانی کار می‌کند که با برانکو و کالدرون کار کرده‌اند و این کار آسان نیست. بازیکنان هم انصافا نشان داده‌اند در حد پرسپولیس هستند و در حد قهرمانی تلاش می‌کنند. یحیی گل محمدی از نبوغ و کاراکتر خاص خودش برای هدایت تیم استفاده می‌کند. در لیگ هم خیلی عالی کار کرد و البته در آسیا مشکل داشتیم.

پیشکسوت فوتبال و باشگاه پرسپولیس درباره پیش بینی خود از شرایط تیم در لیگ قهرمانان آسیا گفت: یک مزیت برای پرسپولیس، قرار داشتن در شرایط مسابقه است. خب دو بازی اول خوب نبود و بازی‌های خانگی فرصتی برای جبران به حساب می‌آمد اما با شرایط جدید هم پرسپولیس شانس کسب امتیاهای لازم را دارد و من امیدوار به صعود از مرحله گروهی هستم.

خوردبین تصریح کرد: می‌خواستم از مردم خواهش کنم که مسائل بهداشتی و توصیه‌ها، به ویژه زدن ماسک و البته استفاده درست از آن را مورد توجه قرار دهند. به بعضی حرف‌ها و رفتارهای عامیانه توجه نکنند. پای جان و زندگی انسان‌ها در میان است. وقتی ما رعایت نمی‌کنیم اوضاع از کنترل خارج می‌شود. اوضاع که از کنترل خارج شود، از یک طرف جان افراد دیگر به خطر می‌افتاد و از سوی دیگر کسب و کار و زندگی عده زیادی مختل می‌شود که خود این تبعات خیلی بدی دارد. در واقع ما با عدم رعایت خودمان هم باعث قطع شدن روزی مردم می‌شویم و هم زندگی‌ها را به خطر می‌اندازیم. دردسرها و گرفتاری‌های کادر درمان را چند برابر کرده و جان آنها و خانواده‌هایشان را به خطر می‌اندازیم. همه ما وظیفه داریم مسوولانه‌تر رفتار کنیم. 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرسپولیس یحیی گل محمدی محمود خوردبین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

به گزارش ایسنا؛ دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901512

دیگر خبرها

  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • ایلکای گوندوعان و تبدیل شدن به بهترین نسخه پاسور خودش / عکس
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • اوسمار: بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است
  • طی‌شدن ۸۰ درصد راه قهرمانی استقلال با شکست تراکتور