Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اکبر عربعامری روز شنبه به رسانه ها افزود: این میزان صرفه‌جویی در مصرف بنزین از لحاظ اقتصادی و نیز از لحاظ مباحث زیست محیطی و کاهش آلودگی بسیار با اهمیت است.

وی افزود:  اجرای طرح دوگانه سوز کردن خودروهای عمومی از اوایل خرداد امسال و با اخذ مصوبه شورای اقتصاد و از طریق ثبت نام در سایت WWW. GCR. NIOPDC.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

IR  آغاز شد.

وی ادامه داد: در این طرح مجوز تبدیل یک میلیون و ۴۶۰ هزار خودروی عمومی در دستور کار بود و تبدیل کارگاهی و دوگانه سوز کردن این خودروها کاملا رایگان انجام می شود.

عربعامری افزود: پس از طی مراحل ثبت نام نزدیکترین کارگاه به مالک معرفی شده و مراحل دوگانه سوز کردن ظرف مدت یک روز انجام می شود.

وی بیان کرد : در حال حاضر ۲ کارگاه تبدیل در شهرهای شاهرود و سمنان فعالیت می کنند که تا کنون از ۱۴۰ مورد ثبت نامی در سامانه ذکر شده تعداد ۵۰ دستگاه تبدیل شده و بقیه در هفته آینده انجام خواهد شد.

عربعامری با اشاره به رعایت استانداردهای لازم در کارگاه ها و نظارت کامل اداره استاندارد بر کلیه مراحل تبدیل تصریح کرد: هیچ نگرانی بابت ایمنی خودروهای تبدیلی وجود ندارد  و با توجه به ۴۲ باب جایگاه CNG موجود در استان ، وضعیت بسیار مناسبی از لحاظ تعداد جایگاه در استان داریم و در حال حاضر کمتر از ۴۰ درصد ظرفیت جایگاه ها در حال بهره برداری بوده و اضافه شدن تعداد خودروها مشکلی ایجاد نخواهد کرد.

وی به آغاز طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع از مهر ماه امسال اشاره کرد و افزود: طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع در سطح استان ها در دستور کار بوده و با اجرای آن دیگر مصرف گاز مایع در خودروها ممنوع بوده و از آن در مصارف خانگی  و صنعتی استفاده می شود.

برچسب‌ها سمنان بنزین گاز گاز مایع

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان بنزین گاز گاز مایع سمنان بنزین گاز گاز مایع گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت

ایسنا/سمنان  اسامی۵۳ نوجوان راه‌یافته به باشگاه ادبی «قاف» در بخش داستان اعلام شد و نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آن‌ها به چشم می‌خورد.

  اسامی ۵۳ نوجوان راه‌یافته از سراسر کشور به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان (قاف) در بخش داستان اعلام شد که نام زینب جهان‌پرور از استان سمنان نیز در میان آنها به چشم می‌خورد. 

فرایند انتخابِ اعضای باشگاه قاف در دو مرحله انجام گرفت. در مرحله اول، آثار اعضای مراکز کانون پرورش_فکری کودکان و نوجوانان مورد بررسی و داوری قرار گرفت و در مرحله دوم اعضا برای گفت‌وگو دعوت شدند. گفت‌وگوها به شکل غیرحضوری در فضای اسکای‌روم ازسوی گروه ارزیابی، در پنج جلسه شش ساعته انجام گرفت. 

در پایان ۵۳ نفر به عنوان اعضای منتخب داستان انتخاب شده و به باشگاه رویش استعدادهای برتر نوجوان ادبی (قاف) کانون پرورش فکری راه پیدا کردند.
بر اساس اعلام روابط‌عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، اسامی راه‌یافتگان به باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوان قاف (بخش داستان) معرفی شده و زینب جهان‌پرور از استان سمنان هم در فهرست معرفی‌شدگان قرار دارد.

اردوی منتخبیپ باشگاه قاف داستان به‌زودی با حضور اعضای برگزیده این بخش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۱۱ میلیارد ریال تاوان عرضه خارج از شبکه گاز مایع
  • درخشش دختر سمنانی در مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • نوجوان سمنانی به بخش داستانِ باشگاه ادبی «قاف» راه یافت
  • خودروهای آلاینده صوتی در تبریز توقیف می شوند
  • همه کارهایی که باید قبل از پرواز انجام داد
  • بوکایو ساکا: کریستیانو رونالدو الگوی من و بسیاری از بازیکنان دنیای فوتبال است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل