Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@00:30:24 GMT

مصاحله پرونده قتل پس از ۱۷ سال در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۹۵۰۱

مصاحله پرونده قتل پس از ۱۷ سال در استان فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف استان فارس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه این قتل سال ۸۲ در یکی از محله‌های شیراز حادث شده بود، گفت: پس از صدور قرار مجرمیت از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز علیه متهم ح – ز حکم به قصاص نفس صادر و به شعبه اجرای احکام ابلاغ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال ۹۵ این پرونده به شعبه ۷۶ ویژه صلح و سازش استانی فارس ارجاع شد و پس از پیگیری و تلاش اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان سرانجام پس از ۲۸ جلسه و ۴۲ ماه مذاکره سازشی، رضایت خانواده مقتول برای بخشیدن قاتل جلب شد.

حجت الاسلام موسوی ضمن تشکر و قدردانی از اعضای شعبه ویژه قتل استان فارس به لحاظ این موفقیت و تلاش و مساعی مصروف شده در این موضوع از اقدام خداپسندانه و کریمانه اولیای دم که نشان از ایمان والا و صبر آن‌هاست و سبب ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه گردید تجلیل و تکریم کرد.

کد خبر 4976719

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری فارس شیراز سيد كاظم موسوي ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان حجاب و عفاف شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت

مرتضی امینی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پرونده نگهداری انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در شعبه اول بدوی قاچاق کالا و ارز رشت رسیدگی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی پرونده و نداشتن مدارک معتبر اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی گیلان گفت: بازرسان اداره صنعت معدن تجارت استان، این گزارش را تهیه و برای رسیدگی به این اداره کل ارسال کردند.

کد خبر 6092036

دیگر خبرها

  • راه اندازی دادگاه های صلح در کرمان
  • دادگاه‌های صلح در کرمان راه‌اندازی می‌شوند
  • بیش از ۲۱ هزار پرونده در جنوب کرمان با صلح و سازش مختومه شد
  • سازش ۲۱۲۳۲ فقره پرونده در جنوب کرمان
  • صلح و سازش در پرونده نزاع دو برادر اهوازی پس از سه سال
  • سازش در ۶۰ هزار پرونده شعب حل اختلاف جنوب کرمان
  • سازش ۶۷ درصد پرونده‌های ارجاعی به مشاوران کلانتری‎های سیستان و بلوچستان
  • ۲۹۸ دانش آموز و ۹۳ معلم ابلاع صلح یاری دریافت کردند
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • محکومیت بیش از ۵ میلیارد ریالی متصدی لوازم آرایش بهداشتی در رشت