Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@00:48:19 GMT

مصاحله پرونده قتل پس از ۱۷ سال در استان فارس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۹۵۳۲

مصاحله پرونده قتل پس از ۱۷ سال در استان فارس

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی شورای حل اختلاف استان فارس، حجت‌الاسلام سید کاظم موسوی با اشاره به اینکه این قتل سال ۸۲ در یکی از محله‌های شیراز حادث شده بود، گفت: پس از صدور قرار مجرمیت از سوی دادسرای عمومی و انقلاب شیراز علیه متهم ح – ز حکم به قصاص نفس صادر و به شعبه اجرای احکام ابلاغ شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سال ۹۵ این پرونده به شعبه ۷۶ ویژه صلح و سازش استانی فارس ارجاع شد و پس از پیگیری و تلاش اعضا و کارکنان شوراهای حل اختلاف استان سرانجام پس از ۲۸ جلسه و ۴۲ ماه مذاکره سازشی، رضایت خانواده مقتول برای بخشیدن قاتل جلب شد.

حجت الاسلام موسوی ضمن تشکر و قدردانی از اعضای شعبه ویژه قتل استان فارس به لحاظ این موفقیت و تلاش و مساعی مصروف شده در این موضوع از اقدام خداپسندانه و کریمانه اولیای دم که نشان از ایمان والا و صبر آن‌هاست و سبب ترویج فرهنگ صلح و سازش در جامعه گردید تجلیل و تکریم کرد.

کد خبر 4976719

منبع: مهر

کلیدواژه: دادگستری فارس شیراز سيد كاظم موسوي ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان حجاب و عفاف شهرکرد ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین هادی صادقی رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه اظهار کرد: در جریان پویش «به عشق علی (ع) می‌بخشم» که طی مدت ۶۸ روز از ولادت تا شهادت حضرت امیرالمومنین علی (ع) به اجرا در آمد، به همت صلح‌یاران و شوراهای حل اختلاف در ۸۵ پرونده دارای حکم قصاص نفس در سراسر کشور رضایت حاصل شد.

وی افزود: ۳ هزار و ۴۳۳ نفر نیز در قالب این پویش از زندان آزاد شدند و ۳۸۳ نزاع دسته‌جمعی نیز به مصالحه ختم شد.

رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضائیه همچنین گفت: مجموع اخذ رضایت در پرونده‌های دارای حکم قصاص نفس در سال گذشته، ۶۱۳ مورد بود.

کد خبر 6086332

دیگر خبرها

  • مصالحه ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • مصالحه بیش از ۳۴ هزار پرونده در شورای حل اختلاف قزوین
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول
  • ثبت سومین سازش پرونده قتل در آذربایجان غربی
  • پرونده قتل و اختلاف خانوادگی در دزفول به صلح و سازش ختم شد
  • رئیس مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه: ۸۵ پرونده قصاص در کشور به سازش انجامید
  • ۸۵ پرونده قصاص در سراسر کشور منجر به سازش شد
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل در پی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل درپی اختلاف خانوادگی
  • صلح و سازش پایانی بر پرونده قتل اختلاف خانوادگی با همت شورای حل اختلاف دزفول