Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه بازی های بسکتبال در المپیک توکیو اعلام شد که طبق آن بلندقامتان کشورمان از 4 مرداد به میدان می‌روند.

به گزارش خبرگزاری فارس، طبق برنامه اعلام شده از سوی کمیته بین المللی المپیک برنامه‌ بازی های رشته بسکتبال مشخص شد که طبق آن رقابت‌ها از 4 مرداد سال آینده آغاز می‌شود و ملی پوشان کشورمان که جواز حضور را کسب کرده‌اند از این تاریخ به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون 8 تیم حضور خود در المپیک را قطعی کرده‌اند و 4 تیم دیگر در رقابت‌های انتخابی سال آینده جواز حضور را کسب می‌کنند. 

همچنین مسابقات بسکتبال سه نفره از 3 تا 7 مرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بسکتبال المپیک رقابت توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

موسوی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه  ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، گفت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • حمایت کاپیتان: تا پای مرگ با ژاوی هستیم
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • همراه با اخبار ورزشی دهم اردیبهشت استان قزوین
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • حذف نمایندگان ایران در روز نخست شمشیربازی انتخابی المپیک در منطقه آسیا
  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد