Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@21:58:14 GMT

غیبت احتمالی ستاره کشتی هند در رقابتهای جهانی

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۶۵۰۴۵

غیبت احتمالی ستاره کشتی هند در رقابتهای جهانی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از  فدراسیون کشتی، سوشیل کومار کشتی‌گیر عنوان‌دار هندی که مدال طلا کشتی آزاد جهان و برنز المپیک را در کارنامه قهرمانی خود دارد با بیان این مطلب افزود: تمرینات ما از سر گرفته شده، اما هنوز نمی توانیم تمرینات کشتی را انجام دهیم.

وی ادامه داد: این اتفاق خوبی است که بتوانیم از لحاظ بدنی خود را برای بازی های المپیک توکیو آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کومار در مورد اینکه اتحادیه جهانی قصد دارد رقابت های جهانی را در سال ۲۰۲۰ در صربستان برگزار کند گفت: تصمیم گیری برای حضور در این مسابقات در حال حاضر خیلی سخت است، چراکه هنوز درگیر ویروس کرونا هستیم.

وی افزود: اولویت اصلی ما باید حفظ ایمنی و سلامتی باشد و اگر تا آن زمان ویروس کرونا از بین نرود در مسابقات جهانی شرکت نخواهم کرد.

این کشتی گیر ۳۷ سال قصد دارد بار دیگر در بازیهای المپیک به میدان برود.

کد خبر 4976348

منبع: مهر

کلیدواژه: هندوستان کشتی آزاد ویروس کرونا لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس ویروس کرونا والیبال فدراسیون کشتی تیم فوتبال تراکتور فدراسیون والیبال علیرضا بیرانوند لیگ برتر والیبال باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان فوتسال وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۵۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، درحالی که همچنان اخبار کشتی آمریکا تحت‌الشعاع شکست تیلور در انتخابی المپیک قرار دارد و امروز رسماً اعلام شد که این کشتی‌گیر در اوکلاهاما جایگزین جان اسمیت در امر مربیگری شده است، یک وب‌سایت مرتبط به ایالت آیووا خبر از دردسر آرون بروکس برنده تیلور داد.

این وب‌سایت اعلام کرده است که پیش از برگزاری انتخابی آمریکا، خبری به بروکس اعلام شد که تست دوپینگش در مسابقات جهانی زیر 23 سال 2023 مثبت شده است، او در این مسابقات صاحب نشان طلای 86 کیلوگرم شد، با وجود این، آمریکایی‌ها امیدوار هستند که در این خصوص خطایی اتفاق افتاده باشد و مورد مشکوک، یک اشتباه باشد، به همین دلیل به بروکس مجوز شرکت در انتخابی داده شد اما هنوز معلوم نیست امکان حضور او در المپیک وجود داشته باشد.

تا هفته آینده مشخص خواهد شد که بروکس محروم می‌شود و یا در ترکیب تیم المپیکی آمریکا به پاریس می‌آید، بنابراین اگر بروکس با محرومیت مواجه شود طبیعتاً تیلور جایگزینش خواهد شد، البته وکیل‌های کشتی آمریکا مطمئن هستند بروکس به مسابقه برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • بارگشت تیلور به المپیک؟ بروکس دوپینگ کرده!
  • شوک به کشتی جهان؛ احتمال بازگشت تیلور
  • زمان آخرین انتخابی المپیک برای کشتی‌گیر ایران
  • سرلک در جست‌وجوی آخرین سهمیه کشتی ایران
  • خیز ملی‌پوش کشتی آزاد برای کسب تنها سهمیه باقی مانده المپیک
  • سعداله یف: یک عبدالرشید متفاوت را در پاریس می بینید!
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • شوک باورنکردنی؛ خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟
  • حسن یزدانی کجاست؟