Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - وزیر انرژی روسیه معتقد است تغییر قیمت نفت پس از تسهیل کاهش تولید اوپک پلاس بعید به نظر می‌رسد.
به گزارش خبرگزاری رویترز به نقل از خبرگزاری اینترفکس، الکساندر نواک، روز جمعه (27 تیرماه) اعلام کرد که انتظار ندارد قیمت جهانی نفت پس از تسهیل کاهش تولید سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) و متحدانش (اوپک پلاس) تغییر یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: قیمت نفت کم و بیش در محدوده 40 تا 43 دلار برای هر بشکه متعادل است.
وزیر انرژی روسیه گفت :همچنین انتظار دارد تقاضای جهانی نفت در ماه اوت بهبود چشمگیری یابد.
نواک در اظهار نظری دیگر روز پنجشنبه (26 تیرماه) گفت: انتظار می‌رود تقاضای جهانی نفت در ماه اوت مقدار قابل توجهی بهبود یابد و به 10 درصد پایین‌تر از سطوح دیده‌شده پیش از بحران ویروس کرونا برسد.
وی افزود: تقاضا برای نفت خام که پیش از همه‌گیری ویروس کرونا حدود 100 میلیون بشکه در روز بود، در ماه آوریل به 25 درصد کمتر از سطح پیش از این بحران سقوط کرد.
اوپک و متحدانش مانند روسیه پیش از این توافق کردند که کاهش تاریخی تولید نفت را از ماه اوت تسهیل کنند، زیرا اقتصاد جهانی به آرامی در حال بهبود از بحران ویروس کروناست، این در حالی است که این ائتلاف اعلام کرد موج دوم ویروس می‌تواند تعادل دوباره بازار را پیچیده کند.
اوپک و متحدانش موسوم به اوپک پلاس، از ماه مه تولید نفت خام خود را 9 میلیون و 700 هزار بشکه در روز - 10 درصد عرضه جهانی نفت – کاهش داده‌اند. مقدار کاهش تولید از ماه اوت تا ماه دسامبر به 7 میلیون و 700 هزار بشکه می‌رسد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اوپک پلاس جهانی نفت ماه اوت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش خبرنگار مهر، قیمت هر قطعه سکه طرح جدید تا لحظه درج این خبر در معاملات امروز سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت) در بازار طلای تهران بدون تغییر نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، روی قیمت ۴۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان مانده است.

همچنین سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز بدون تغییر نسبت به قیمت پایانی روز گذشته، ۳۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

امروز نیم سکه با ۲۱۰ هزار تومان کاهش قیمت، ۲۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و ربع سکه با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۱۵ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان به فروش رسید.

قیمت سکه گرمی بدون تغییر نسبت به دیروز، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار تومان دادوستد شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز در بازار طلای تهران با ۲۳ هزار تومان افزایش در مقایسه با دیروز، سه میلیون و ۴۳۵ هزار تومان معامله شد.

امروز بهای هر اونس طلا در بازارهای جهانی با ۹ دلار کاهش تا لحظه تنظیم خبر، به ۲ هزار و ۳۱۵ دلار معامله رسید.

کد خبر 6099236 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • کاهش ۱۵ میلیون تومانی قیمت زعفران
  • اقتصاد جهانی بی رمق می شود!
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ |برنت ۸۲ دلار و ۹۴ سنت شد
  • افت ۵۰۰ هزار تومانی نرخ سکه در بازار
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۸ اردیبهشت؛ ثبات قیمت سکه طی ۲۴ ساعت گذشته
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم
  • از خرداد ماه، قیمت حبوبات کاهش می‌یابد
  • تسهیل واردات خودروهای غیر بنزینی راه کار کاهش مصرف بنزین