Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج خبر داد و گفت: امسال نرخ های تعیین شده نسبت به سال گذشته بطور میانگین 25 درصد افزایش یافته است.

 به گزارش خبرگزاری برنا،  امیر جمشید نژاد گفت: کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: هر ساله جلسات متعددی با حضور نمایندگان آژانس های تاکسی تلفنی، وانت تلفنی جهت افزایش نرخ برگزار می شود.

مهندس امیر جمشید نژاد بیان کرد: پس از نهایی شدن نرخ های تعیین شده پیشنهادی؛ این نرخ ها به شورای اسلامی شهر جهت تصویب تقدیم شده و پس از تصویب به فرمانداری ارجاع می شود

وی اظهار داشت: پس از تصویب کمیته انطباق فرمانداری نرخ های جدید تعیین و به آژانس ها ابلاغ خواهد شد.

وی از افزایش نرخ جدید کرایه تاکسی تلفنی، وانت تلفنی و پیک موتوری در سنندج خبر داد و گفت:  این نرخ ها نسبت به سال گذشته 25 درصد افزایش داشته است.

جمشید نژاد خاطرنشان کرد: بیشترین نرخ کرایه تاکسی تلفنی مربوط به مسیر فرودگاه به شهرک بعثت، 5 آذر و نایسر با 15 هزار ریال و کمترین آن مربوط به محدوده داخل شهر است.

وی در خصوص نرخ وانت های تلفنی و پیک موتوری نیز  اعلام کرد کرد: نرخ کرایه وانت های تلفنی با توجه به نوع وسیله نقلیه (وانت پیکان و سایپا) و مسیر و نرخ پیک موتوری هم براساس مسافت و ساعت کارکرد متفاوت است.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج تاکید کرد: سامانه پیامکی 100002040 به صورت شبانه روزی آماده دریافت و رسیدگی به انتقادات، شکایات و پیشنهادات شهروندان است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان کرایه تاکسی تلفنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیک موتوری برقی در راه بازار تهران

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۲ تهران گفت: طبق مصوبه شورای ترافیک شهر تهران ورود هرگونه وسیله موتوری با سوخت فسیلی به داخل محدوده بازار ممنوع است و به موتورسواران مجوز یا کارت ورود به محدوده داده می‌شود و موتور‌های بدون مجوز ضبط و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

زینب عبادی افزود: طبق این مصوبه باید به منظور تشویق شهروندان به استفاده از موتور‌های برقی، تسهیلات ویژه‌ای برای این افراد مانند ورود به محدوده بازار بدون مجوز در نظر گرفته شود.

معاون شهردار منطقه ۱۲ گفت: براین اساس، استفاده از پیک موتوری برقی به جای موتور‌های فسیلی برای جابه جایی بار اصناف در محدوه بازار در نظر گرفته شده است که به زودی این طرح اجرایی خواهد شد.

زینب عبادی افزود: این موتور‌ها با استفاده از باتری شارژی تا ۹۰ کیلومتر قادر به حرکت خواهند بود که در محل‌های در نظر گرفته شده می‌توانند پس از ۹۰ کیلومتر، باتری خود را با باتری تازه شارژ شده، مبادله کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۰۰ درصدی قیمت نان در برخی نانوایی‌های سنندج!
  • رصد وانت‌بارهای میوه‌فروش در سنندج
  • کرایه تاکسی در اهواز ۳۵ درصد گرانتر شد
  • پیشنهاد افزایش ۳۵ تا ۴۰ درصدی نرخ کرایه تاکسی در اهواز
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • پیک موتوری برقی در راه بازار تهران
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد