Web Analytics Made Easy - Statcounter

وقتی وارد بازار بورس و اوراق بهادار شدید و تمامی تکنیک‌های لازم را فراگرفتید و ثبت‌نام‌های لازم را انجام دادید و به کارگزاری برای دریافت اطلاعات بیشتر مراجعه کردید، متوجه خواهید شد که مهم‌ترین چیزی که باید یاد بگیرید تحلیل کردن بازار است و این نوع تحلیل معمولا توسط نرم افزار معاملاتی انجام می‌شود.

به گزارش ایسنا،بنابراعلام توشن، افراد حرفه‌ای باید از این نرم افزارهای معاملاتی استفاده کرده تا بتوانند بهترین نوع تحلیل‌های بازار بورس را در اختیار داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تحلیل تکنیکال سهام و نرم افزار معاملاتی:

این نرم افزارهای معاملاتی کار را برای شما راحت خواهد کرد و شما می‌توانید با در دسترس داشتن آنها یک تحلیل تکنیکال سهام را انجام دهید.

نرم افزار معاملاتی چیست:

کسانی هستند که می‌گویند معامله‌گر بورس در روز فقط به‌اندازه نرم افزار چارتری وی خوب است. اگرچه این موضوع قابل بحث است، اما در بحث ما نمی‌گنجد و در این متن به بررسی نرم افزارهای معاملاتی بازار بورس می‌پردازیم، مطمئناً درست است که بخش اصلی کار معامله‌گر شامل تفسیر داده‌ها روی صفحه است.

درواقع، تجارت امروز همان‌طور که می‌دانیم بدون نرم افزارهای به‌روز شده در بازار و سیستم‌عامل‌های تجارت الکترونیکی نمی‌تواند پیشرفت کند.

. قبلاً، پلتفرم های معاملاتی زیادی برای معامله‌گران وجود نداشته است، تنها برخی از ابزارهای تجارتی و شاخص‌های فنی و الگوریتم ها وجود داشت.

. نرم افزار معاملاتی متمرکز به شکل تجزیه و تحلیل فنی شامل قابلیت‌های نمودار تعاملی، ازجمله الگویی مانند روندها و اشکال و همچنین شاخص‌های فنی مانند میانگین متحرک یا نوسانگرهای حرکت است.

چگونگی عملکرد نرم افزار معاملاتی

چگونگی عملکرد نرم افزار معاملاتی:

برنامه‌های کاربردی نرم افزاری زیادی از شرکت‌های کارگزاری و فروشندگان مستقل وجود دارد که ادعا می‌کنند عملکردهای مختلفی را برای کمک به معامله‌گران دارند.

بیشتر کارگزاری ها در هنگام باز کردن حساب کارگزاری، نرم افزارهای معاملاتی، مسلح با انواع تجارت، تحقیق، غربالگری سهام و عملکردهای آنالیز را به مشتریان اختصاص می‌دهند.

در حقیقت، برنامه‌های نرم افزاری همراه - که همچنین دارای مواردی مانند شاخص‌های فنی داخلی، شماره‌های آنالیز بنیادی، برنامه‌های یکپارچه برای اتوماسیون تجاری، اخبار و ویژگی‌های هشدار دهنده است - اغلب به‌عنوان بخشی از محور فروش شرکت به کار می‌روند.

بخش اعظم نرم افزار معاملاتی تبلیغ است. بخشی از آن ممکن است به‌عنوان بخشی از یک حق بیمه هزینه اضافی داشته باشد.ادعا می‌شود بسیاری از آن‌ها، به‌طور مداوم، شامل بهترین نمودارهای سهام «یا» بهترین پلتفرم تجارت آزاد است.

نرم افزار معاملاتی متا تریدر ۵: MetaTrader

متا تریدر ۵ به شما امکان می‌دهد تا در هر حرکتی آزاد باشید و هم چنین این نرم افزار می‌تواند بر روی تلفن‌های هوشمند و تبلت ها به‌راحتی فعال می‌شود.

وب پلتفرم امکانات بیشتری را فراهم می‌کند و به شما امکان می‌دهد از هر مرورگر وب و هر دستگاهی به آن وصل شوید. با انتخاب راحت‌ترین روش از بین گزینه‌های مختلف، می‌توانید ۲۴ ساعت در روز تجارت کنید.

خدمات اضافی عملکرد سیستم عامل را گسترش می‌دهد و قابلیت‌های آن تقریباً بی‌حد و مرز است. متا تریدر ۵ با استفاده از روبات‌های تجاری برای بازار داخلی، بانک اطلاعاتی آزاد، استراتژی آزاد برای برنامه نویسان، بازاریابی و سرویس میزبانی مجازی (Forex VPS) را ارائه می‌دهد. از همه این خدمات یکجا استفاده کنید و به فرصت‌های تجاری جدید دسترسی پیدا کنید.

نرم افزار معاملاتی داینامیک تریدر:

این نوع نرم افزار معاملاتی نیز یک نوع نرم افزار تحلیلی است و از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کند. این نوع نرم افزار ابزارهایی را دارد که این ابزارهای شامل موج شماری و تحلیلی است که به‌صورت زمانی انجام می‌شود و به آن تحلیل زمانی گفته می‌شود.

نرم افزار معاملاتی آمی بروکر:

این نوع نرم افزار شامل: پنجره تجزیه و تحلیل است

پنجره آنالیز همه اسکن ها، اکتشافات، پشتیبان گیری‌های نمونه کارها، بهینه‌سازی‌ها، آزمایش‌های و شبیه‌سازی‌های در آن تحلیل می‌شود.

صفحه نمایش برای فرصت‌ها

البته این نوع نرم افزار شامل موارد دیگری همانند، امتیازدهی و رتبه‌بندی و پیدا کردن مقادیر پارامتر بهینه نیز هست که هنگام کار با آن کاملا متوجه خواهید شد چگونه عمل می‌کند.

نرم افزار معاملاتی مفید تریدر:

این نوع نرم افزار معاملاتی که دارای طرفداران زیادی است، تحلیل‌ها را به شکل رایگان انجام می‌دهد. این نوع دارای اندیکاتورهای زیادی است این نوع نرم افزار هم چنین می‌تواند به شکل شخصی اسکریپت و اندیکاتور را به وجود بیاورد. فضای استفاده از آن بسیار راحت است و این نوع نرم افزار معاملاتی از داده‌های تاریخی استفاده می‌کند.

نرم افزار معاملاتی آسا تریدر:

نرم افزارهای دیگری نیز در این بازار وجودارد ازجمله آن می‌توان به آسا تریدر نیز اشاره کرد که به‌راحتی ثبت سفارشات در آن انجام می‌شود. این نوع نرم افزار معاملاتی را می‌توان بر روی هر نوع تلفن هوشمندی نصب کرد.

همچنین شما می‌توانید روش‌های سرخطی زدن با سرور مجازی بورس توشن را از لینک زیر مطالعه نمایید.

سرور مجازی بورس توشن

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تحلیل تکنیکال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، روز معاملاتی گذشته برخی سهامداران درصدی (عمده) به شرکت‌ها ورود و برخی از شرکت‌ها خارج شدند. در این مطلب قصد داریم به معرفی این ورود و خروج‌ها بپردازیم. نکته مهم ورود و خروج سهامداران درصدی این بود که در روز معاملاتی گذشته بانک سپه از فهرست سهامداران عمده چند نماد از جمله فاذر خارج شد.  ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Iyx

دیگر خبرها

  • سامانه آموزشی ترید در بازار ارز دیجیتال مبتنی‌بر هوش مصنوعی طراحی شد
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • جزئیات «عرضه اولیه» سهام شرکت حسین و فرزندانش!
  • بازار بورس ۱۲ اردیبهشت؛ شاخص کل ۳۹۰۱ واحد افت کرد
  • جاماندگی بورس از بازار‌ها
  • عبور از دژاووی بورسی
  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / سهامداران منتظر تحول یکباره بازار نباشند!
  • ورود و خروج سهامداران درصدی ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  •  معرفی کتاب های بازار مالی
  • درآمد ترید در فارکس چقدر است؟