Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-27@17:35:01 GMT

کاسیاس به برنابئو برمی‌گردد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۰۶۴۵

کاسیاس به برنابئو برمی‌گردد

به گزارش ورزش سه، ایکر کاسیاس سنگربان افسانه‌ای رئال مادرید که پنج سال پیش بعد از درگیری با مدیریت باشگاه‌‌، رئال را ترک کرده بود بر اساس گزارشها در اسپانیا حالا به عنوان مشاور فلورنتینو پرز رئیس باشگاه رئال به باشگاه محبوب خود بازمی‌گردد.

مدتی بود که انتظار می‌رفت کاسیاس رسما بازنشستگی خود را اعلام کرده و دستکش‌هایش را بیاویزد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا با انتشار این خبر به نظر می‌رسد ایکر اولین قدمها را برای دوران بعد از بازنشستگی‌اش برداشته و قرار است در باشگاه محبوبش به عنوان مشاور رئیس مشغول به کار شود. این خبر که اولین بار توسط روزنامه اسپانیایی مارکا فاش شده در نگاه اول عجیب به نظر میرسد چرا که کاسیاس در تابستان 2015 بعد از درگیری شدید با فلورنتینو پرز مجبور به ترک رئال شده بود.

کاسیاس که در حال حاضر بازیکن پورتوی پرتغال است در حالی دستکش‌ها را آویخته و وارد دوران بازنشستگی می‌شود که هر دو تیم محبوب او رئال مادرید و پورتو امسال موفق شدند در لیگهای کشورهای خود به قهرمانی برسند.

درحالیکه به نظر می‌رسد رئال ماردید به عنوان قهرمان اسپانیا به دلیل شرایط مالی ناشی از بحران کرونا تابستان سختی را پشت سر خواهد گذاشت تجربه پربار ایکر و محبوبیت بالای او در شهر مادرید در این دوره کمک ارزشمندی برای پرز خواهد بود.

در سال 2015 کاسیاس بعد از درگیری شدید با مدیریت باشگاه رئال و به خصوص شخص پرز در یک کنفرانس مطبوعاتی که به تنهایی برگزار کرد درحالیکه اشک می‌ریخت گفت رئال را ترک خواهد کرد. همبازی‌های کاسیاس در آن زمان برای آمادگی پیش‌فصل به استرالیا رفته بودند ولی پرز در مادرید حضور داشت اما از شرکت در این کنفرانس مطبوعاتی خودداری کرد. در روزهای بعد ورود والدین کاسیاس به ماجرا بر شدت تلخی رابطه او و پرز افزود. والدین کاسیاس مدعی شدند علاقه پرز به بازیکنان بلندقدتر باعث شده ایکر چاره‌ای جز ترک باشگاه محبوبش نداشته باشد.

کاسیاس در سال 1999 درحالیکه هیجده ساله بود اولین بازی خود برای رئال را انجام داد و در دوره شانزده ساله حضور در این باشگاه افتخارات متعددی بدست آورد. کاسیاس با پیراهن رئال 5 بار فاتح لالیگا شده، دو بار جام حذفی اسپانیا را فتح کرده و سه بار هم با پیراهن سفیدرنگ این تیم در لیگ قهرمانان اروپا موفق به بالای سر بردن جام قهرمانی شده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟

به گزارش همشهری آنلاین، کاهش قیمت‌ها در بازار طلا و ارز در حالی ادامه دارد که هم‌اکنون قیمت دلار در کف بازار به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته است؛ ضمن اینکه دلار فردایی نیز بین دلال‌ها در کانال ۶۱ هزار تومان معامله می شود.

سیر نزولی قیمت ارز در بازار بعد از نمایش اقتدار نظامی کشورمان در مقابل اسرائیل آغاز شده و با کاهش تنش‌ها در منطقه ادامه‌دار شد. فعالان بازار ارز می‌گویند خیال بازار از تنش‌های سیاسی راحت شده و به همین دلیل در حال تخلیه هیجانات هفته‌های قبل است.

بازاری‌ها می‌گویند از دیروز جو بازار کاملا فروشنده است و خریداری حاضر به خرید در این قیمت‌ها نیست؛ خریداران دست نگه داشته‌اند تا در قیمت‌ها پایین‌تر خرید کنند.

هم‌اکنون دلار در کف بازار تهران به کانال ۶۲ هزار تومان بازگشته ولی در کانال‌های تلگرامی، طبق روال قبل، دلار یکی دو هزار تومان گران‌تر قیمت‌گذاری می‌شود! دلار تهران الان ۶۲ هزار و ۹۰۰ تومان و هرات ۶۲ هزار و ۲۷۰ تومان قیمت خورده است.

به اعتقاد کارشناسان اقتصادی، ریزش قیمت‌ها در بازار طی روزهای آینده هم ادامه خواهد داشت و احتمال بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی در هفته‌ آینده بالاست.

کد خبر 847147 منبع: تسنیم برچسب‌ها ارز - بازار داخلی خبر مهم دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • اولین کنسرت در خانه رئال مادرید؛ برنابئو، میزبان فستیوال «دیوانه موسیقی» / عکس
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • هنانوف پس از ۱۲۰ روز به ترکیب برمی‌گردد؟
  • بازگشت دلار به کانال ۶۲ هزار تومان؛ ریزش ادامه دارد | دلار به کانال ۵۰ هزار تومانی برمی‌گردد؟
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است