Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون وزیر خارجه کشورمان با استاندار خراسان رضوی دیدار کرد.

به گزارش ایسنا، «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه کشورمان، امروز در سفر به مشهد با علیرضا رزم‌حسینی استاندار خراسان رضوی دیدار و پیرامون موضوعات مختلف گفتگو کردند.

موضوع دیدار و گفتگوی امروز  عراقچی با علیرضا رزم‌حسینی توسعه همکاری اقتصادی خراسان رضوی با کشورهای همسایه به ویژه کشور دوست و همسایه، افغانستان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران پیش از سفر امروزش به مشهد، چهارشنبه گذشته ۲۵ تیر در سفر به کابل با سرپرست وزارت خارجه افغانستان، سرپرست وزارت دارایی و رییس شورای عالی مصالحه ملی آن کشور دیدار و گفتگو کرده بود. 

رییس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در شمال و شرق کشور  نیز  گفت: معاون سیاسی وزارت امور خارجه صبح امروز در مسیر بازگشت از هرات وارد مشهد شد و عصر امروز این کلانشهر را ترک می‌کند.

محمد بهشتی منفرد افزود: دکتر عباس عراقچی هفته پیش در سفر به کابل و هرات با مقامات کشور افغانستان دیدار داشتند و در مسیر بازگشت امروز از هرات وارد مشهد شدند.

وی خاطر نشان کرد: دیدار با استاندار خراسان رضوی پیرامون زمینه‌های توسعه همکاری‌های اقتصادی با کشورهای همسایه به ویژه افغانستان تنها برنامه حضور وی در مشهد است.

 عراقچی در جریان این سفر، از توافق با طرف افغانستانی برای شتاب در نهایی کردن سند جامع همکاری‌های دو کشور اشاره و بیان کرده بود توافق کردیم ظرف مدتی کوتاه حداکثر سه ماه، سند جامع را آماده امضا کنیم.

هواپیمای حامل عراقچی پیش از ظهر امروز در مسیر بازگشت از کابل به تهران، در فرودگاه مشهد به زمین نشست.

وی پس از دیدار و گفتگو با استاندار خراسان رضوی، عصر امروز مشهد را به مقصد تهران ترک می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سيدعباس عراقچي استاندار خراسان رضوی امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سال گذشته به دستور وزیر امور خارجه و با مسؤولیت وزارت امور خارجه، نخستین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع)، با محوریت رفع مسائل زائران بین‌الملل برگزار شد و امسال نیز دومین نشست آن به میزبانی آستان قدس با حضور حجت‌الاسلام فقیه اسفندیاری، معاون امور بین‌الملل آستان قدس رضوی، علیرضا بیگدلی، معاون وزیر امور خارجه و حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد، معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری خراسان رضوی در اتاق جلسات معاونت امور بین‌الملل آستان قدس رضوی برگزار شد.

در این جلسه نسبت به فضای ظرفیت بین‌الملل شهر مشهد مقدس و مزیت‌های نسبی این شهر به عنوان شهر بین المللی و همچنین برگزاری نخستین اجلاسیه سفرای کشورهای زائر فرست در مشهد بحث و تبادل نظر شد.

دیپلماسی زیارت، حضور آستان قدس رضوی در رویدادها و نمایشگاه‌های بین‌المللی و همچنین حضور مؤسسات فرهنگی در نمایشگاه‌های مشهد از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست بود.

همچنین از دیگر موضوعاتی که در این نشست بحث و تبادل نظر شد، در خصوص مردمی‌سازی بحث زیارت در کشورهای هدف بود که چگونه مؤسسات و تشکل‌های مردمی در اقصی نقاط جهان بویژه کشورهای هدف بتوانند در خصوص گسترش کمی و کیفی زیارت تلاش کنند و بتوانیم با بهره‌مندی از ظرفیت مردمی در خصوص گسترش امر زیارت گام‌های مثبتی برداریم.

کد خبر 6088522

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • احیای بیش از ۳۰۰ کارخانه از ابتدای دولت در خراسان رضوی
  • دومین نشست کارگروه ملی امام رضا (ع) برگزار شد
  • خراسان رضوی در تولید نان کامل در کشور پیشرو است
  • طالبان: سطح دیپلماتیک افغانستان در قزاقستان ارتقا یابد
  • واکسیناسیون متقاضیان حج تمتع از امروز آغاز شد/ متقاضیان ۱۵ روز قبل از اعزام ادغام کنند
  • حضور هیأت بلندپایه کوالالامپور در کابل
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات