Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی از طرح جدید مجلس برای پخش زنده جلسات کمیسیون‌های تخصصی خبر داد. - اخبار سیاسی -

احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به طرح جدید مجلس برای پخش زنده جلسات کمیسیون‌های تخصصی، گفت: صحبت‌های مقدماتی برای پخش زنده جلسات کمیسیون‌های تخصصی از رسانه ملی مطرح شده، اما هنوز چیزی قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای پخش زنده جلسات کمیسیون‌های تخصصی از رسانه ملی، نیازی به تغییر در آیین‌نامه داخلی مجلس وجود ندارد، بلکه باید به تأیید اعضای هیئت‌رئیسه و نیز روسای کمیسیون‌ها برسد.

توضیح عضو هیئت رئیسه مجلس درباره زمان فعالیت کمیسیون‌های تخصصیتصمیم جدید هیئت رئیسه مجلس درباره نحوه عضویت نمایندگان در کمیسیون های تخصصی

عضو هیئت‌رئیسه مجلس تصریح کرد: قرار است در جلسه روز دوشنبه(30 تیر 99) که به طور مشترک با اعضای هیئت‌‌رئیسه و روسای کمیسیون‌ها برگزار می‌شود، موضوع پخش زنده جلسات کمیسیون‌ها، مطرح شود و مورد بررسی قرار گیرد.

امیرآبادی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین قرار است موضوع پخش زنده جلسات کمیسیون‌های تخصصی در جلسه هیئت‌رئیسه مجلس که عصر فردا(یکشنبه، 29 تیر 99) برگزار می‌شود، مورد بررسی قرار گیرد، در صورت موافقت اعضای هیئت‌رئیسه و روسای کمیسیون‌های تخصصی، جلسات کمیسیون‌ها به صورت زنده از رسانه ملی، پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

R1011202/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی ایران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیشتر بخوانید... توضیح عضو هیئت رئیسه مجلس درباره زمان فعالیت کمیسیون‌های تخصصی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی ایران هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی احمد امیرآبادی فراهانی نمایندگان مجلس مجلس هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عضو هیئت رئیسه مجلس مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۰۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدتقی نقدعلی، عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی، درباره نحوه برخورد با افراد بی‌حجاب طبق لایحه عفاف و حجاب گفت: در لایحه عفاف و حجاب که اگر مورد تایید نهایی شورای نگهبان قرار بگیرد مرحله اول را در قالب یک تذکر پیامکی با یک جریمه معلق قرار دادیم و در مرحله بعد اگر طرف اصرار بر کشف حجاب داشت جریمه قطعی خواهد شد و در مرحله سوم پروسه قضایی را تعریف کردیم.

وی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ماده ۶۳۸ قانون فعلی بی‌حجابی را جرم‌انگاری کرده است و جرم هم علی‌القاعده جرم مشهود است و نیروهای انتظامی طبق آن عمل می‌کنند.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس افزود: اگر لایحه به مجلس بیاید وضعیت از نظر کیفیت برخورد تعدیل می‌شود.

نقدعلی اظهار کرد: تشکیل ستاد حجاب از تکالیف مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی است و سال‌های سال است که تشکیل ستاد حجاب تکلیف شده است و مطابق آن پیش می‌روند.

وی گفت: کارکرد ستاد حجاب این است که دستگاه‌ها را جمع می‌کند و تکالیف اجرایی و عملیاتی کردن مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی را تدوین می‌کند.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902916

دیگر خبرها

  • مهدی: باشگاه پرسپولیس درخواستی برای بازی با هوادار نداشته است/ صعود تیم دوم به لیگ نخبگان تصمیم هیئت رئیسه بود
  • محمود یسلیانی سکان‌دار اسکی استان اصفهان شد
  • چه کسی رئیس سنی مجلس دوازدهم خواهد شد؟ | جدول مسن‌ترین و جوانترین نمایندگان | ۲ نماینده همسن باشند چه می شود؟
  • رئیس سنی مجلس دوازدهم چه کسی خواهد شد؟
  • ادعای‌های متعارض اصلاح‌طلبان در خصوص انتخاب هیئت رئیسه مجلس/ از نگاه چپ‌ها قالیباف با پایداری ائتلاف می‌کند یا با اعتدالی‌ها؟
  • فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ارتباط بین‌المللی خود را گسترش می‌دهد
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • طرحی برای اخذ مالیات از دلالی‌های مخرب در بازارهای مختلف
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب