Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم به منظور صیانت و ارتقا سطح ایمنی جاده ای ، طرح تعمیر و ایمن سازی 9 دستگاه پل درسطح راههای استان قم عملیاتی گردید . رییس اداره نگهداری ابنیه راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درتوضیحی تکمیلی درخصوص خبر فوق اظهار داشت : با عنایت به مطالعه و بررسی های میدانی که به صورت مستمر و دوره ای از ابنیه راههای استان قم به عمل آمده و همچنین ملحوظ داشتن اولویتها ، نسبت به تعمیر و ایمن سازی و ارتقا ساختاری ابنیه جاده ای اقدام میگردد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس شکوری درادامه عنوان کرد : پس ازتمهیدات به عمل آمده ، طرح تعمیر و ایمن سازی 9 دستگاه پل درسطح محورهای کمربندی امام علی ع ، آزادراه و جاده قدیم قم – تهران ، قم – نیزار ، قم – سلفچگان و همچنین حد فاصل میدان 72 تن – عوارضی آزادراه قم – تهران دردستور کارقرارگرفت که استارت اجرایی آن از نیمه تیرماه سالجاری زده شد . وی هزینه اجرایی این پروژه را بالغ بر 32 میلیارد ریال دانست و تصریح کرد : هزینه اجرایی طرح از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای تامین گردیده است . شکوری بازه زمانی اجرا و تکمیل پروژه را یک ساله دانست و خاطر نشان ساخت : با توجه به همت جمعی کارفرما و مجریان طرح انشا...تاپایان تیرماه سال 400 شاهد تکمیل و بهره برداری از این پروژه باشیم . رییس اداره نگهداری ابنیه راهها ی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قم درخصوص مشخصات فنی اجرایی این طرح نیز توضیح داد : اهم اقداماتی که متعاقبا ودرراستای اجرای این طرح صورت میگیرد را می توان به دوبخش اقدامات پیشگیرانه ( که به منظور کاهش هزینه های نگهداری اعمال میگردد مانند پوشش های حفاظتی و اجرای اب بندی درزها و...) و اقدامات اصلاحی تعمیری تقسیم کرد . وی درخصوص اقدامات تعمیری – اصلاحی نیز توضیح داد : اجرای درز انبساط آسفالت پلیمری ، روسازی بتنی روی عرشه پل، اجرای حفاظ ترکیبی ( شامل تقویت و ارتقا سطح عملکرد حفاظهای موجود با ایجاد پاشنه حفاظ تک شیب مسلح ) ، اصلاح سیستم زه کشی سطحی و ... بخشی از اقدامات تعمیری اصلاحی جهت بهسازی 9 دستگاه پل موصوف می باشد . شکوری درادامه به بخشی دیگر از اقدامات فنی به منظور تعمیرات پلهای مذکور اشاره کرد و عنوان نمود : اجرای رادیه و برید ، اجرای ملات تعمیری ، اجرای الیاف پلیمری مسلح ( FRP) به منظور تقویت برشی جهت جلوگیری از آسیب وشکست ناگهانی سازه و ....بخش دیگری از اقدامات فنی اعمالی می باشد . عباس شکوری درخاتمه ضمن تذکر این مهم که اقدامات عمران جاده ای معمولا با خطرات زیادی مواجه است اظهار داشت : جادارد ازتمامی همکاران و مجریان طرح خصوصا کارشناس ناظر پروژه مهندس محسن محمد نژاد صمیمانه قدردانی نمایم که با پی گیری های مجدانه نقشی ارزشمند درراستای اجرای طرحهای عمرانی دراین اداره دارد .

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: راهداری و حمل ونقل جاده ای سازی 9 دستگاه پل استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر

تین نیوز

آیین تجلیل از دستگاه های اجرایی در حوزه خدمات سفر در نوروز با حضور مدیران اجرایی شهر تهران برگزار شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، در این مراسم که با حضور مسئولین استانداری و شورای شهر تهران برگزار شد اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر در زمینه ارائه خدمات مناسب به مسافران در شهر تهران معرفی و تقدیر شد.

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرایی نمی شود
  • جایگزینی بیش از ۲ کیلومتر نیوجرسی جای گاردریل در جاده‌های مازندران
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • معرفی اداره کل راه آهن تهران به عنوان دستگاه برتر
  • لزوم ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • فرهنگ‌سازی و آموزش، راهبرد موثر در کاهش حوادث رانندگی
  • آغاز اقدامات آماده سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیر‌های منتهی به آن جهت اجرای طرح اربعین حسینی
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • اتمام تعمیر اسکله تاریخی بلوار بندرانزلی