Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@04:31:02 GMT

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۱۰۲۶

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت معرفی شد

معاون علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این واحد دانشگاهی معرفی شد.

به‌ گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از مرودشت، سرپرست معاونت علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با حضور جمعی از مسئولان و مدیران این واحد دانشگاهی معرفی شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت در مراسم معرفی سرپرست جديد معاونت علمی این دانشگاه، تأمین و ارتقای زیرساخت‌های لازم در حوزه آموزشی و پژوهشی را لازمه شکل‌گیری فعالیت‌‌های غنی و کارآمد در اين زمینه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جواد گرامی آموزش و پژوهش را دو ركن اساسی و مهم در دانشگاه دانست و بیان کرد: ثمره اصلی فعاليت‌های آموزشی دانشگاه بايد تحقيق، پژوهش و مطالعات کاربردی در حوزه‌های مختلف باشد.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت با برخورداری از توانمندی‌های کم‌نظیر و زيرساخت‌های مناسب می‌تواند هماهنگ با سیاست‌های کلان دانشگاه در راستای پژوهش‌های کاربردی و فناوری‌های ارزش‌آفرین، جایگاه خود را بیش از پیش ارتقا و تأثیرگذاری خود را در جامعه به‌عنوان دانشگاه حل مسئله بیش از پیش افزایش دهد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ادامه داد: وجود ۱۲ مجله علمی و پژوهشی در کنار 6 شرکت دانش‌بنیان، پنج مرکز تحقیقات و بیش از ۱۵۰ کارگاه و آزمایشگاه تخصصی در این واحد دانشگاهی با مأموریت‌های متنوع مزیتی بزرگ محسوب شده که باید با تدوین راهبرد‌ها و راهکارهای مناسب حداکثر استفاده را از این مزیت‌های رقابتی برد و تحولی عمیق در مدل اقتصادی دانشگاه ایجاد کرد.

گرامی با تأکید بر ادامه مسیر رشد و پيشرفت در حوزه علمی و پژوهشی دانشگاه و حل مشکلات و چالش‌های پیش‌رو، از خدمات و تلاش‌های مسعود جباری معاون قبلی تجليل و محمدرضا مظفری را به‌عنوان سرپرست جدید اين حوزه معرفی کرد.

به گزارش آنا، محمدهادی محجوب، محمدصادق عرب‌زادگان، رضا طحان، محمد کسایی‌آزاد، کریم فتحی، روح‌الله سهرابی و مجتبی عرب‌تاش هم به ترتیب به‌عنوان مدیر دانشجویی، مدیر اداری، مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی، مسئول دفتر ریاست، مدیر تربیت‌بدنی، مسئول کمیته جذب دانشجویی و مدیر امور اقتصادی دانش‌بنیان و سرمایه‌گذاری این دانشگاه معرفی شدند.

انتهای پیام/4103/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت معاون علمی جواد گرامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • روح تمدنی انقلاب اسلامی در مباحث علمی جاری شود
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • فیلم و عکس | تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد