Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علی موحدی‌راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان و بلوچستان به اهم فعالیت‌های این دادسرا در حوزه‌های اقتصادی و حقوق عامه اشاره کرد و گفت: در بحث صیانت از حقوق عامه دادسرای عمومی و انقلاب استان سیستان و بلوچستان موضوعات مختلفی را مورد توجه قرار داده تا به نحو خوبی از حقوق مردم حمایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحدی‌راد اظهار کرد: الزام پزشکان و مراکز درمانی به استفاده از دستگاه pos، نظارت و بررسی استاندارد‌های ایمنی ساختمان‌های اداری و غیر اداری، نظارت و تهیه محل مناسب جهت دفن مناسب زباله، کاهش مخاطرات جاده‌ای و تصادفات با نصب علائم، رفع تصرفات از اراضی ملی و منابع طبیعی و بستر رودخانه‌ها، ساماندهی چاه‌های غیرمجاز و تعیین تکلیف چاه‌ها، ساماندهی جایگاه‌های سوخت و حل مشکلات حوزه سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد گمرکات از جمله مهمترین اقدامات صورت گرفته درجهت احیای حقوق عامه است.

این مقام قضایی با اشاره به  فعالیت‌های صورت گرفته در جهت حمایت از تولید داخل،افزود: راه‌اندازی کارخانه شیر سیستان پس از تعطیلی به علت دیون بانکی، ممانعت از توقیف اموال و مزایده واحد‌های تولیدی مرغداری و دامداری به جهت خشکسالی و ریزگرد‌ها و معوق شدن دیون بانک‌ها برخی از تلاش‌‎های صورت گرفته در راستای حمایت از فعالیت‌های اقتصادی استان است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان سیستان وبلوچستان یادآور شد: در یک سال گذشته اقدامات دیگری نیز در رابطه با کمک به جهش تولید در دستور کار دادسرای استان بوده است از جمله می‌توان به ممانعت از مزایده و پلمب شرکت برزین قالب، پیگیری ترخیص کالا‌های انبار شده در گمرک چابهار، پیگیری مشکلات پروژه مجتمع فرهنگی تفریحی لادیز، جلوگیری از مزایده و توقیف کارخانه نوشابه سازی ایرانشهر اشاره کرد.

انتهای پیام / ش ج 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حقوق شهروندی دادستان عمومی و انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران

به گزارش گروه بازار خبرگزاری علم و فناوری آنا، تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی پذیرنده پایانه‌ها و درگاه‌های این بانک که حساب متصل به پایانه‌های منصوب آنها از نوع حساب قرض‌الحسنه جاری یا سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت عادی باشد، مشمولان این طرح را تشکیل می‌دهند. 

بر اساس این گزارش، تسهیلات این طرح در قالب سه بسته اعتباری "عمومی"، "ویژه پذیرندگان برتر" و "ویژه پذیرندگان جدید درگاه‌های پرداخت اینترنتی" طراحی شده است.

تسهیلات این طرح در قالب بسته اعتباری "عمومی" تا سقف 35 میلیارد ریال بر اساس میانگین ایجادی (2 الی 6 ماه) در حساب‌های سپرده قرض‌الحسنه جاری/ سپرده سرمایه‌گذاری کوتاه‌مدت متصل به پایانه، با بازپرداخت 6 الی 36 ماه پرداخت می‌شود.

پذیرندگان برتر نیز با کسب امتیازهای لازم در شمار 250 پذیرنده برتر پایانه‌های فروشگاهی (POS) و 50 پذیرنده برتر درگاه‌های پرداخت اینترنتی (IPG) قرار گرفته و می‌توانند در قالب بسته اعتباری "ویژه پذیرندگان برتر" بر اساس ضرایب میانگین حساب ایجادی از تسهیلات تجاری تا سقف 35 میلیارد ریال بهره‌مند شوند.

تسهیلات در قالب بسته اعتباری "ویژه پذیرندگان جدید درگاه‌های پرداخت اینترنتی" نیز برحسب مبلغ تراکنش پایانه یا پایانه‌ها تا سقف 200 میلیارد ریال به پذیرندگان جدید واجد شرایط پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است، بر اساس این طرح پرداخت تسهیلات خرد (غیرتجاری) به اشخاص حقیقی کارکنان اشخاص حقیقی / حقوقی و بستگان درجه یک اشخاص حقیقی (پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزند) مشمول طرح تا سقف میانگین حساب استفاده نشده در بازه زمانی مورد نظر اخذ میانگین، امکان‌پذیر است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • لزوم قاعده مند نمودن توقیف و تعیین تکلیف خودروها برای جلوگیری از رسوب در پارکینکها و تضییع حقوق افراد
  • الزام ادارات به تامین بخشی از برق خود با انرژی های تجدید پذیر و بورس انرژی 
  • با توجه به شعار سال امکانات کشور و دستگاه‌های اجرایی باید در حمایت از تولید باشد/تلاش برای بومی سازی و تکیه بر توان داخلی
  • اعطای تسهیلات ۳۵ میلیارد ریالی به دارندگان دستگاه‌های کارتخوان و درگاه‌های پرداخت اینترنتی بانک رفاه کارگران
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌ اجتماعی
  • نخستین کارخانه فرآوری مس و طلا در سیستان و بلوچستان افتتاح می‌شود
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی تأمین‌اجتماعی
  • ارائه رایگان ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان در مراکز درمانی
  • ارائه ۴۴ میلیون خدمت دارویی به بیمه‌شدگان تامین‌ اجتماعی
  • کمک به ایجاد شغل با احیای ۹۰۰۰ کارخانه