Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@05:29:49 GMT

آغاز پیش ثبت نام رانندگان سرویس مدارس

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۱۴۶۵

آغاز پیش ثبت نام رانندگان سرویس مدارس

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز ثبت نام اولیه رانندگان سرویس مدارس برای سال تحصیلی جدید خبر داد.

به گزارش ایمنا، علیرضا قنادان در مورد وضعیت سرویس مدارس در سال تحصیلی پیش رو با بیان اینکه هنوز آموزش و پرورش سناریوی مشخصی را برای فعالیت مدارس در سال تحصیلی ارائه نکرده است، اظهار کرد: باید در مورد وضعیت سرویس مدارس منتظر اعلام نهایی وزارت آموزش و پرورش باشیم، اما با این حال در سازمان تاکسیرانی برای آنکه بتوانیم نسبت به ثبت نام و آموزش رانندگان اقدام کنیم، ثبت نام اولیه رانندگان سرویس مدارس را آغاز کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ۳۰ هزار پیامک برای رانندگان تاکسی و خودروی شخصی که طی دو سال اخیر فعالیت داشته‌اند، ارسال شده است، تصریح کرد: در این پیامک از آنها درخواست شده که در صورت تمایل برای فعالیت در سرویس مدرسه به سایت https://bit.ly/3iIhyyk مراجعه کرده و پیش ثبت نام سرویس مدرسه را انجام دهند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران با بیان اینکه متقاضیان باید به آدرس مذکور مراجعه و اطلاعات خود را ثبت کنند، اظهار کرد: تا سال گذشته آموزش‌های رانندگان سرویس مدرسه حضوری بود، اما حالا با توجه به شیوع کرونا، در نظر داریم حداکثر تلاش خود را برای الکترونیکی و غیر حضوری کردن تمام مراحل ثبت نام، آموزش و.... رانندگان به کار ببندیم.

وی با بیان اینکه تمام تلاش ما ثبت نام و آموزش غیرحضوری رانندگان سرویس مدارس است، گفت: با این حال رانندگان سرویس جدیدالورود لازم است، برای تشکیل پرونده ابتدایی و احراز هویت به مراکز مراجعه کنند که در این راستا نیز تمهیداتی اندیشیده شده و در صورت ضرورت حضور رانندگان جدید، روز و ساعت مشخصی با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برای حضور آنها اعلام می‌شود.

منبع: ایسنا

کد خبر 434288

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرويس مدارس کلانشهر شهر شهرداري تهران رانندگان تاکسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رانندگان سرویس مدارس ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حسین فرشیدی در حکمی صابر جباری فاروجی را به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن انتصاب دبیر کارگروه سلامت مدارس به شرح زیر است:

«با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه­‌های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ جنابعالی به سمت «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب می­‌شوید.

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­عصر (عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش­آموزان موفق و منصور باشید.»

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • ۱۵۰۰ نفر جذب آموزش و پرورش استان کرمانشاه شدند
  • ۷۱۰ آموزگار جدید از ماه مهر تدریس را در مدارس آذربایجان‌غربی آغاز می‌کنند
  • «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد
  • آغاز عملیات اجرایی هشت مدرسه و بهره‌برداری از یک هنرستان در بوشهر
  • ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • آیا دختران ازدواج کرده می توانند در مدارس روزانه هم تحصیل کنند؟
  • طرح تغییر زمان آغاز و پایان سال تحصیلی به کجا رسید؟
  • آغاز تجهیز بزرگترین مدرسه اتیسم کشور به نیروگاه خورشیدی