Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-30@23:02:31 GMT

60 درصد شهرهای مازندران در وضعیت قرمز هستند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۱۴۸۵

60 درصد شهرهای مازندران در وضعیت قرمز هستند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: هم اکنون بیش از ۶۰ درصد شهرستان های مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد بستری در کل استان در حال افزایش است.

به گزارش جماران، سیدعباس موسوی در جلسه ستاد مقابله با کرونا شهرستان که ظهر امروز در سالن جلسات فرمانداری قائمشهر برگزار شد با بیان اینکه در موج جدید شیوع ویروس کرونا با همان شیوه و پروتکل های بهداشتی گذشته انجام شد، گفت: مردم نسبت به بیماری کرونا اطلاعات مناسبی دارند و با روند درمانی آن به صورت کامل آشنا هستند و کادر درمانی هم برای درمان این بیماری به مهارت و تجربه لازم رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی نسبت به گذاشته رعایت نمی شود، گفت: با این روند و سیر صعودی که بیماری کرونا در مازندران دارد بسیار نگران کننده است و این بیماری با سایر بیماری ها متفاوت است و ویروس خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی به جمعیت زیادی انتقال می دهد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان با بیان اینکه استفاده از ماسک باید به صورت درست انجام شود و هر زمان پروتکل های بهداشتی را به درستی انجام ندهیم، دو هفته دیگر با موج جدیدی مواجه می شویم، خاطرنشان کرد: متاسفانه مردم نسبت به ویروس کرونا خوشبین هستند و در تجمعات مختلف شرکت می کنند و بر این تصور هستند که این بیماری همانند گذشته اثرگذاری ندارد.

موسوی در پایان با اعلام اینکه باید در مازندران اقدام ضربتی انجام شود، گفت: هم اکنون بیش از ۶۰ درصد شهرستان های مازندران در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد بستری در کل استان در حال افزایش است، بنابراین از مردم می خواهیم، با رعایت بهداشت فردی و عمومی کادر درمان را در راه مبارزه با این ویروس تنها نگذارند.

اخبار مرتبط آژیر وضعیت قرمز کرونا در مازندران وضعیت کرونا کرمانشاه همچنان قرمز است اغلب شهرهای استان زنجان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند محدودیت های کرونایی استان ایلام تمدید شد تمدید یک هفته ای محدودیت های کرونایی در آذربایجان غربی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کرونا مازندران وضعیت کرونا وضعیت قرمز وضعیت کرونا مازندران سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی وضعیت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، سینا قربانی تحلیلگر و کارشناس مسائل رسانه در گفتگو با بخش خبری ساعت ۲۰ صدا و سیمای مازندران، گفت: رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی که ظاهرا به نابینایی مطلق هم دچار شدند، تظاهرات چند صدهزار نفری در آمریکا، لندن و دیگر کشور‌های غربی، علیه نسل کشی رژیم صهیونیستی را نمی‌بینند، اما اعتراض یک نفره در فلان گوشه ایران که در یک پارک برای دقایقی انجام شده را ضریب می‌دهند.

این کارشناس مسائل رسانه، افزود: برای توصیف وضعیت استیصال گردانندگان رسانه‌های ضد ایرانی باید این مثال معروف را گفت که می‌گویند: فلانی از سر لا علاجی به گربه میگه خانباجی.

او افزود: در همین چند روز گذشته میزان اخبار منفی و گمراه‌کننده رسانه‌های فارسی‌زبان خارجی افزایش چند برابری داشته و دلیل این افزایش نیز این است که می‌خواهند اهمیت اعتراضات دانشجویی و رفتار‌های خشن نیرو‌های امنیتی آمریکا را سانسور کنند و اهمیت آن را برای مخاطبین کاهش بدهند.

سینا قربانی، گفت: همین رسانه‌های فارسی زبان خارجی که سال‌ها است مدعی اجرای حقوق بشر و احترام به اعتراضات را تبلیغ می‌کنند و مدام با بمباران اطلاعاتی وضعیت ایران را سیاه و وضعیت غرب را سفید جلوه می‌دهند امروز در شرایطی قرار گرفتند که رفتار‌های خشونت آمیز پلیس با اساتید دانشگاه را به طور کامل سانسور می‌کنند و به طور مصداقی از تاکتیک پنهان سازی واقعیت و انتشار اطلاعات بی اهمیت برای گمراه کردن مخاطبان استفاده می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • جزئیات آلودگی هوا در استان خوزستان
  • هوای گرم و آفتابی تا پایان هفته در مازندران
  • مشارکت عشایر برای افزایش تولید/ پیش بینی تولید ۷ هزار تن گوشت قرمز در خراسان شمالی
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • اردبیل و اهواز ابتدا و انتهای مدار کیفیت هوای کشور
  • اجرای مدیریت تلفیقی در ۳۰۰۰ هکتار زمین کشاورزی مازندران
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین/حمله پهپادی اوکراین به تاسیسات نفتی روسیه
  • اعلام وضعیت قرمز و وخیم جنگی در جبهه شرقی اوکراین
  • هوای اصفهان قابل قبول است/ شاخص ۴ شهر بر مدار قرمز و نارنجی