Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرصت نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا برای معرفی زنی که قرار است در ادامه کارزار ۲۰۲۰، یار و همراه وی باشد رو به پایان است. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، برخی گزارش‌ها حاکی از آن است که «جو بایدن» نامزد دموکرات انتخابات ۲۰۲۰ آمریکا، از سوی هم‌حزبی‌هایش برای تعجیل در معرفی یار انتخاباتی که در صورت پیروزی وی در انتخابات، سمت معاونت ریاست جمهوری را بر عهده خواهد گرفت؛ تحت فشار قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او که با هدف جلب آراء زنان آمریکایی، قرار است یک خانم را به عنوان معاون آتی خود انتخاب کند؛ مدعی شده که تا ۲۴ جولای (۳ مرداد) لیست نهایی نامزد‌های مد نظر خود را ارائه داده و روند مصاحبه با آن‌ها را آغاز خواهد کرد.

با توجه به عزم دموکرات‌ها برای کنار زدن دونالد ترامپ از مسند قدرت، گزینش یار انتخاباتی بایدن در رقابت پیش رو از اهمیت بسزایی برخوردار است.

این در حالی است که طبق نظرسنجی‌ها، عملکرد ضعیف ترامپ در مهار کووید ۱۹، به پیشتازی بایدن در برخی از کلیدی‌ترین ایالات آمریکا کمک کرده است.

طبق گمانه‌زنی‌ها، نامزد‌های مورد تائید بایدن عبارتند از سناتور‌ها «کامالا هریس» و «الیزابت وارن» که هر دو از نامزد‌های سابق حزب دموکرات در انتخابات ۲۰۲۰ هستند.

از دیگر نامزد‌های محتمل می‌توان به «سوزان رایس» مشاور اسبق امنیت ملی اشاره کرد.

در این میان، طبق پیش‌بینی‌ها، کامالا هریس با ۴۱ درصد امتیاز، از برتری در مقایسه با سایر رقبا برخوردار است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۱۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران در ساری، افزود: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران در راستای اقتصاد دریا محور تنظیم خواهد شد.

وی اظهار داشت: جهش تولید افزایش جمعیت و مردمی شدن کارها از جمله موارد مهمی است که در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران باید رعایت شود.

استاندار مازندران، گفت: دستگاه های دولتی که تاکنون موفق به جذب اعتبار دور اول سفر رئیس جمهور نشدند باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

نوری با بیان این مطلب که برای توسعه استان فقط نباید به اعتبار دولتی متکی بود، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری که اهلیت داشته باشد برای توسعه استان اثر بخش است.

نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: بدون تردید از سرمایه گذاران بزرگ خارجی که توان این کار را داشته باشند حمایت خواهد شد در غیر این صورت از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی استفاده خواهد شد. مشارکت مردم در طرح های اقتصادی برای ما مورد تاکید است و همه مدیران باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901225

دیگر خبرها

  • فشار خون بالا را این گونه کنترل کنید
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات از ۲ روز دیگر
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • پیش‌بینی نتیجه انتخابات آمریکا توسط پیش‌گوی معروف
  • قرعه کشی برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات مجلس دوازدهم شورای اسلامی حوزه بیرجند، درمیان و خوسف  در صدا و سیمای خراسان جنوبی
  • حضور نماینده خانم از تهران در مجلس اهمیت زیادی دارد
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • ضبط برنامه تلویزیونی نامزد‌های انتخابات میان دوره‌ای مجلس