Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@12:26:10 GMT

غدیر تا محرم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۲۰۸۹

غدیر تا محرم مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: برای دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از عید غدیر تا دهه اول ماه محرم اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم  با تقدیر از مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی برای قطع زنجیره شیوع ویروس کرونا گفت : نسبت به هفته گذشته مردم پروتکل های بهداشتی بیشتر رعایت کرده و ماسک میزنند اما به دلیل اوج گیری این بیماری این همکاری کافی نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه تبریز با تاکید بر رعایت دستورالعمل های ابلاغی از سوی وزارت بهداشت ادامه داد: همانطورکه رهبر انقلاب گفتند وقتی ماسک نمی زنیم از آن پرستاری که برای مراقب از بیماران کرونایی تلاش شبانه روزی دارد خجالت می کشیم.

وی با بیان اینکه از مردم خواهش دارم که استفاده از ماسک را جدی بگیرند ادامه داد : متاسفانه این هفته هم یکی از مدافعان بهداشت و پاسداران سلامت را در بیمارستان سینا از دست دادیم که خبری بسیار ناراحت کننده بود.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با اشاره به اجرای موفق مرحله اول رزمایش کمک های مومنانه گفت: همان که به دستور رهبر معظم انقلاب از نیمه شعبان تا عید فطر رزمایشی برای دست گیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا اجرا شد پیشنهاد میشود مرحله دوم این رزمایش نیز از عید غدیر تا دهه اول ماه محرم اجرا شود.

امام جمعه تبریزتاکید کرد : ستاد پشتیبانی مدافعان سلامت ، خیران نیک نام و بسیج سپاه عزیز با همکاری هم رزمایش دیگری را اجرا کنند و نذورات مردم در ایام محرم را در قالب این رزمایش به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/60027

 

منبع: فارس

کلیدواژه: محمدباقر قالیباف کمک مومنانه رزمایش آذربایجان شرقی ماه محرم دستگیری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خبرگزاری فارس فارس تبریز تبریز رهبر معظم انقلاب پرستار مدافعان سلامت بسیج سپاه عید غدیر محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، رزمایش دریایی شناور‌ها در ساحل مرجان از ویزه برنامه‌های گرامیداشت روز ملی خلیج فارس در کیش بود.

دیگر خبرها

  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود
  • پژوهش بدون اجرا هیچ فایده‌ای به حال ‌مردم ندارد
  • رزمایش اطفای حریق در جنگل‌های تمام استان‌ها اجرا می‌شود
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • رزمایش دریایی شناورها، گرامیداشت روز ملی خلیج فارس
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • مراقبت کنید طرح هادی درزمین‌های مرغوب کشاورزی و روستایی اجرا نشود
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)