Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-30@21:22:52 GMT

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۲۲۷۱

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رؤسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی میناب برگزار شد و باقر بارانی‌نیا سکان سرپرستی این واحد دانشگاهی را به‌دست گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از میناب،  احسان کامرانی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان صبح امروز در مراسم معرفی سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب که با حضور نماینده مردم شرق استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان ادارات و سازمان‌های این شهرستان در این واحد دانشگاهی برگزار شد با بیان خدمات این دانشگاه در هرمزگان اظهار کرد: این مجموعه آموزشی بزرگ‌ترین مؤسسه آموزش عالی استان بوده که توانسته خدمات در‌خور توجهی به مردم این خطه ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دانشگاه آزاد اسلامی را برآیند فکری جامعه دانست که از مردم و برای مردم فعالیت می‌کند و در همه صحنه‌های علمی، پژوهشی، اجتماعی و... نقش‌آفرین موفقی داشته است که باید این روند مستمر بوده و نقش دانشگاه آزاد اسلامی را در حل مشکلات جامعه به‌‌خوبی شفاف و معلوم کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان، خواستار ورود دانشگاه به بطن جامعه و یاری‌رسانی فکری و علمی به همه بخش‌های زیربنایی کشور شد و افزود: انزوا‌طلبی و در حاشیه بودن با ذات دانشگاه منافات دارد؛ زیرا دانشگاه باید با ورود به تمام ارکان اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی و... درصدد ارائه راه‌حل و شکوفایی توسعه یافته در همه عرصه‌ها باشد.

کامرانی با توجه به موضوع بهداشت و شیوع ویروس کرونا گفت: امروز این موضوع به‌عنوان اصلی‌‌ترین دغدغه جهان خود را نشان داد و پس از شیوع این بیماری وظیفه داریم به‌عنوان یک دانشگاه با شناسایی تهدیدات دوران کرونایی آنان را به فرصت تبدیل و در راستای تأمین منافع مردم به‌ویژه در حوزه سلامت و بهداشت برنامه‌های علمی و عملی ارائه کنیم.

وی، هم‌افزایی و مشارکت در امور را رمز موفقیت خواند و تأکید کرد: همه ما باید با‌ هم و در کنار‌ هم برای سازندگی و شکوفایی تمام بخش‌های جامعه تلاش کنیم و از هیچ تلاشی در این عرصه فروگذار نکنیم.

این استاد دانشگاه، شهرستان میناب را دارای ظرفیت و توانمندی خوبی در عرصه کشاورزی گیاهان گرمسیری دانست و از مسئولان این دانشگاه خواست تا با تلاش و کشف این توانمندی‌ها به رشد و توسعه منطقه کمک کنند.

دبیر هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی توجه و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور را خواستار شد و تأکید کرد: کارآفرین‌‌بودن دانشگاه‌ها فقط با رشد و توسعه با سرمایه‌گذاری فکری و علمی میسر است که باید با نگاه ویژه به آن، خود را از  نسل سوم و چهارم دانشگاه‌های جهان عبور دهیم و با تولید دانش و ثروت، انتقال دانش و تمدن‌سازی، رهبری جامعه را در حوزه کار و عمل به‌عهده بگیریم و بالندگی و شکوفایی را در همه بخش‌ها به‌عمل تبدیل کنیم.

کامرانی در ادامه با ابلاغ حکم دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، باقر بارانی‌نیا را به عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی میناب معرفی و از خدمات حمید باقری‌دهبارز رئیس سابق این واحد دانشگاهی قدردانی کرد.

آماده کمک به سرپرست جدید هستم

رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب نیز در این مراسم با تشریح عملکرد خود گفت: تمام تلاش خود را در طول دوران مسئولیت عرضه داشتم و امیدوارم توانسته باشم رضایت خالق یکتا، مردم و دانشگاهیان این شهرستان را محقق کنم.

حمید باقری دهبارز با آرزوی موفقیت برای سرپرست جدید، آمادگی خود را برای کمک و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب اعلام کرد و افزود: به‌عنوان هیئت علمی در خدمت توسعه و پیشرفت این دانشگاه هستم و امیدوارم بتوانم کمکی کنم.

تشریک مساعی رمز موفقیت همه‌جانبه است

باقر بارانی‌نیا سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب نیز با تشریح برنامه‌های خود از همه دانشگاهیان و مسئولان خواست تا برای توسعه و پیشرفت علمی این شهرستان وی را یاری و از هیچ کمکی دریغ نکنند.

وی افزود: تشریک مساعی، همراهی، همدلی و انجام کارهای تیمی و گروهی رمز موفقیت و توسعه همه‌جانبه است که امید می‌رود با گام نهادن در این مسیر خطیر خدمات ارزشمند و ماندگاری را نصیب جامعه فرهیخته دانشگاهی بکنیم.

به گزازش آنا، باقر بارانی‌نیا با درجه استادیاری، عضو هیئت علمی تمام وقت گروه ریاضی دانشگاه آزاد اسلامی میناب و دارای مقالات علمی، پژوهشی متعددی از جمله چندین مقاله ISI در ژورنال‌های معتبر بین‌المللی است که سمت‌هایی مانند معاون آموزشی، دانشجویی، فرهنگی، مدیر گروه علوم پایه و دانشکده فنی و مهندسی  این واحد دانشگاهی را در کارنامه کاری خود دارد.

انتهای پیام/4117/4062/

منبع: آنا

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب احسان کامرانی جلسه تکریم و معارفه دانشگاه آزاد اسلامی واحد میناب جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد دانشگاهی سرپرست جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۲۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مجموعه بسیج دانشجویی با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین اقدام به برگزاری اردوی جهادی یک‌روزه در مناطق محروم روستای «زاری» از توابع شهرستان اسفراین کرد.

در این اردوی جهادی چند تن از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین، استادان و ۲۰ دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسفراین به مدت یک روز در کارگروه‌های تعلیم و تربیت، فرهنگی و بهداشت با هدف توسعه فرهنگ محرومیت‌زُدایی بین جوانان و ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم و پویاسازی مدارس مشغول به فعالیت شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • قطار ارتباط دانشگاه با صنعت به سرعت پیش می‌رود
  • ظرفیت علمی نیرو‌های مسلح در خدمت نخبگان و دانشگاهیان قرار می‌گیرد
  • تشکل جامعه اسلامی در حوزه سیاست‌گذاری دانشگاه اثرگذار بوده است
  • بابل قهرمان مسابقات بدمینتون منطقه ۳ دانشگاه آزاد شد
  • ۱۰ عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • ۱۰ عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی به مرتبه استادی ارتقا یافتند
  • تلألو اردوی جهادی در روستای «زاری» اسفراین + فیلم و عکس
  • تألیف کتاب«روش تحقیق در مدیریت» توسط عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد