Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "علیرضا علیزاده" گفت: 25 تیرماه واحد عملیات گشت کلانتری تجریش در میدان تجریش با صحنه موبایل قاپی از یک خانم توسط 2 جوان موتور سوار با پلاک انتظامی مخدوش روبرو می شوند و با توجه به شلوغی خیابان و احتمال فرار متهمان با اعلام تعقیب سارقان به مرکز فوریت های پلیسی به تعقیب آنان می پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعقیب دزدان حرفه ای در تهران

وی افزود: واحد گشت کلانتری که موتورسواران را به صورت نامحسوس در مسیر خیابان شریعتی، بزرگراه صدر، بزرگراه شهید مدرس و بزرگراه شهید همت و در نهایت در بزرگراه آزادگان تحت مراقبت قرار می دهند و پس از یک ساعت تعقیب و گریز در تقاطع حکیم و آزادگان دستگیر کردند.

رئیس کلانتری تجریش عنوان کرد: در تحقیقات پلیسی از متهمان مشخص شد که این 2 سارق بارها به جرم زورگیری و موبایل قاپی به زندان افتاده اند و آخرین بار پس از 6 ماه زندان با جلب رضایت شاکی پرونده آزاد شده و دوباره دست به سرقت زده اند.

موبایل قاپی در شمال تهران

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه هر دو سارق به 40 فقره موبایل قاپی در خیابان های شریعتی، تجریش، اندرزگو و پاسداران اعتراف کردند، گفت: سارقان برای اینکه ردی از خود به جا نگذارند با مخدوش کردن پلاک موتورسیکلت سرقت می کردند.

به گفته وی، متهمان برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو بورس کرونا حوادث فرار جرم زندان سرقت اخبار حوادث پلیس فراری دزدان تعقیب تجریش فیلم عکس لباس تهران ایران بازیگر تلگرام همسر کرونا دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ حسین باباپور در تشریح جزییات این خبر گفت:‌ به دنبال ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از مواد فروشان سابقه‌دار شهر تهران، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند و در جریان تحقیقات انجام شده مشخص شد این فرد یک محموله موادمخدر را از یکی از استان‌های جنوبی کشور تهیه کرده و با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری به سمت تهران درحال حرکت است.

وی با بیان اینکه هماهنگی با مقام قضایی برای انجام عملیات انجام و مجوزهای لازم اخذ شد، گفت: در ادامه ماموران به محورهای مواصلاتی اعزام شده و اقدامات خود برای دستگیری متهم را آغاز کردند. در نهایت نیز ماموران رو گذشته و بعد چندین ساعت گشت‌زنی هدفمند و رصد خودروهای مذکور در محورهای مواصلاتی شهر تهران متهم را در حال تردد در اتوبان آزادگان تهران مورد شناسایی قرار داده و در اقدامی هوشمندانه و با رعایت اصل غافلگیری این فرد را متوقف و بلافاصله دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

باباپور تصریح کرد: ماموران پس از توقیف خودرو بلافاصله نسبت به بازرسی خودرو اقدام کرده و در جریان آن ۲۸ کیلوگرم مخدر حشیش را که به طرز ماهرانه‌ای در خودرو جاساز شده بود، کشف و ضبط کردند. متهم نیز تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انگیزه عجیب مردی که به زنان جوان حمله می‌کرد
  • توافق ایران و چند کشور برای استرداد متهمان تحت تعقیب
  • یکصد و هجدهمین پویش امید و افتخار در بزرگراه آزادگان | تغییرات جدید در این بزرگراه مهم
  • اقامتگاه ییلاقی پادشاهان قاجار و پهلوی اینجاست
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • بهره برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران
  • ناکامی قاچاقچیان در جا به جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش