Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس بلانیان روز شنبه در آیین معرفی فرمانده انتظامی جدید این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری افزود: بهتر است تجهیزات یگان های انتظامی این شهرستان گسترش یابد زیرا استقرار پلیس و نیروی انتظامی به توسعه امنیت مردم کمک می کند.

وی اظهارداشت: با توجه به قرار گرفتن این شهرستان در مسیر عبور ترانزیت مواد مخدر و قاچاقچیان لازم است اصلاح هندسی ایستگاه بازرسی شهید رشیدی هوشمندسازی و تجهیز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار خور و بیابانک از نبود بازداشتگاه موقت برای زندانیان، اداره مستقل مبارزه با مواد مخدر و تجهیزات پهبادی برای رصد قاچاقچیان در کویر و ساختمان ستاد فرماندهی انتظامی انتقاد کرد و تامین اعتبار برای تکمیل و تجهیز آن را خواستار شد.

جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان در این مراسم گفت: برای برقراری هرچه بهتر امنیت در جامعه، ما به مردمی نیاز داریم که خودشان در پیشگیری از جرائم و آسیب های اجتماعی کوشا باشند.

 سرهنگ حسین حسین زاده افزود: هر آنچه که در توان داریم باید برای امنیت مردم هزینه کنیم چرا که با ایجاد امنیت مردم احساس تهدید نمی کنند.

وی خاطرنشان کرد: پارسال ۴۲ تن انواع مواد مخدر در استان کشف و ضبط شد که امسال در طول چهار ماه ابتدای سال این کشفیات  ۲۲ تن بوده  است.

در این آیین سرهنگ  دوم جواد افشاری با حکم فرمانده ناجا، به عنوان فرمانده انتظامی جدید شهرستان خور و بیابانک معرفی و از خدمات نعمت خلیلی فرمانده قبلی  این نیرو قدردانی شد.

شهرستان خور و بیابانک از شمال به شهرستان دامغان در استان سمنان، از جنوب به شهرستان اردکان در استان یزد، از شرق به شهرستان طبس در استان خراسان جنوبی و از غرب به بخش انارک در شهرستان نایین محدود است.

شهرستان خور و بیابانک با ۱۲ هزار کیلومتر وسعت، ۲۰ هزار نفر جمعیت در ۴۲۰ کیلومتری شرق مرکز اصفهان واقع است.

برچسب‌ها خور و بیابانک اصفهان انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خور و بیابانک اصفهان انتظامی خور و بیابانک اصفهان انتظامی خور و بیابانک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۲۹۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی

نیروی انتظامی استان یزد یک قاچاقچی مواد مخدر را که ۴۱۷ گرم هروئین در معده خود جاساز کرده بود را دستگیر کرد.

سرهنگ «سعید زینلی» فرمانده انتظامی شهرستان یزد در تشریح این خبر اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر، هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.

وی افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه  

سردار «عباسعلی بهدانی فرد» درباره این خبر اظهار کرد: ماموران پلیس شهرستان خاتم با اقدام اطلاعاتی از تردد یک دستگاه خودرو پراید حامل موادافیونی مطلع شدند.

وی افزود: ماموران، خودروی موردنظر را در محور «هرات به مروست» متوقف و در بازرسی از آن بیش از ۲۵ کیلوگرم مواد مخدر شامل ۲۱ کیلو و ۴۰۰ گرم هروئین و سه کیلو و ۸۰۰ گرم شیشه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ضمن اشاره به دستگیری دو  قاچاقچی گفت: قاچاقچیان که این محموله را از مرزهای شرقی کشور تهیه کرده و قصد انتقال به تهران را داشتند به مقامات قضائی معرفی شدند.

 

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دستگیری زوج سوداگر مرگ قاچاقچی سوخت نقره داغ شد نقره داغ قاچاقچی کود شیمیایی در همدان

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • تقدیر بانوان بهبهانی از اجرای طرح نور
  • کشف اخلال در نظام اقتصادی به ارزش ۵۰ میلیارد ریال در لرستان
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • دستگیری قاتل در پوشش زباله گرد در لرستان
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی
  • صلح دوطايفه دهمرده و مير در شهرستان هيرمند
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری قاتل به بهانه اختلافات ملکی در تالش