Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان از تشکیل پرونده تخلف 16 میلیارد ریالی یک واحد مرغداری تخمگذار در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حسین نجف‌زاده عصر امروز در خصوص تشکیل و بررسی پرونده‌های تعزیراتی و برخورد با متخلفان اظهار کرد: پرونده تخلف مرغداری مرغ تخمگذار که از سوی سازمان صمت استان تشکیل شد به تعزیرات حکومتی علی‌آبادکتول ارسال و مورد بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عرضه خارج از شبکه تخم مرغ به ارزش بیش از یک میلیارد و 600 میلیون ریال را جزو اتهامات مرغداری مذکور برشمرد و تصریح کرد: این پرونده در شعبه اول بدوی این اداره کل در حال رسیدگی است.

* تخم‌مرغ جزو 10 قلم کالای اساسی در سبد غذایی/ متخلفان به مردم معرفی می‌شوند

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان با اشاره به گرانی اقلام اساسی و موردنیاز معیشتی مردم در بازار گفت: تخم مرغ جزو 10 کالای اساسی به شمار می‌رود که در روزهای اخیر قیمت این کالای مصرفی دچار نوساناتی شده است در صورت اثبات تخلف حتما با متخلفان برخوردهای شدید قانونی انجام می‌گیرد.

نجف‌زاده؛ معرفی متخلفان به مردم را یکی از برنامه‌های تعزیرات دانست و گفت: مردم مطمئن باشند تعزیرات مدافع حقوق مردم است و نخواهد گذاشت در این زمینه در حق مردم اجحاف شود.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف اقتصادی و صنفی حتما از طریق سامانه 135 موارد را به تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند و گفت: همچنین سامانه 124 سازمان صمنعت، معدن و تجارت استان آماده دریافت گزارش‌های تخلف است و این مسائل در اسرع وقت رسیدگی خواهند شد.

*محکومیت 214 میلیون و 728 هزار ریالی شرکت توزیع‌کننده ماسک

سرپرست تعزیرات حکومتی استان گلستان همچنین از محکومیت و ضبط کالای یک شرکت توزیع‌کننده ماسک به جزای نقدی خبر داد و گفت: بر اساس گزارش پلیس آگاهی بندرگز تعداد 8 هزار و 720 ماسک ایرانی کشف شد.

نجف‌زاده با اشاره به ارسال و رسیدگی پرونده در شعبه تجدیدنظر قاچاق کالا و ارز مرکز استان بیان کرد: جرم انتسابی متهم محرز تشخیص داده شده است.

به گفته وی؛ متهمان برابر بند «ب» ماده 18 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز همچنین ماده 66 قانون به ضبط اقلام مشکوفه به نفع دولت محکوم شدند و در مجموع باید مبلغ 214 میلیون و 728 هزار ریال جزای نقدی در حق صندوق دولت پرداخت کنند.

انتهای پیام/83001

منبع: فارس

کلیدواژه: استان گلستان جریمه کشف قاچاق کالا تعزیرات حکومتی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،غلامرضا سالاری گفت: پرونده قاچاق پنج بسته پوشاک به ارزش دو میلیارد ریال در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان شیراز رسیدگی شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت 2 میلیارد ریال جریمه نقدی معادل ارزش کالا محکوم کرد.
سالاری گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان فارس این میزان کالای قاچاق را از منزل شهروند شیرازی کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند. 

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • تشکیل ۱۰۶۷ پرونده تعزیراتی در فروردین سال جاری
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف در اردبیل
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو در شیراز
  • جریمه نمایندگی فروش خودرو به دلیل گرانفروشی
  • جریمه برای گرانفروشی خودرو
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف