Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با تاکید بر ضرورت همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی، گفت: تقویت امکانات مراکز درمانی برای استان برای مقابله با بحران کرونا ضروری است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سید موسی خادمی» امروز(28 تیر) در ستاد مقابله با بحران کرونا، اظهارداشت: اجرای مصوبات ستاد کرونا و همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی برای کنترل و مهار ویروس کرونا ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان با اشاره به اهمیت تقویت امکانات مراکز درمانی، افزود: در راستای مقابله با کرونا، پیگیر افزایش امکانات درمانی هستیم.

 

وی تصریح کرد: در سفر هفته اخیر معاون وزیر بهداشت تعداد ۳۸ تخت ICU برای خدمت رسانی به بیماران کرونایی به مراکز درمانی استان افزوده شد که پیگیر افزایش این امکانات هستیم تا در فصل پاییز که احتمال افزایش تعداد مبتلایان وجود دارد، با کمبود مواجه نشویم.

 

خادمی با اشاره به ضرورت اجرای مصوبات ستاد در استان، اظهار داشت: از مردم می خواهیم در این رابطه و به خصوص موضوع استفاده از ماسک در مراکز عمومی و ادارات، عدم برگزاری مراسم عروسی و ترحیم و در بحث اجاره مسکن طبق مصوبه ستاد عمل کنند و با مجموعه دولت همکاری لازم را داشته باشند.

 

استاندار لرستان ادامه داد: در جلسه امروز کاهش ساعت کاری یا ظرفیت نیروی ادارات استان ها مطرح نشد، البته در لرستان مصوبه مرخصی افراد دارای بیماری زمینه ای، مشکوک به ابتلا و دارای علائم، مادران باردار یا دارای فرزند کمتر از ۶سال به منظور جلوگیری از حضور این افراد در محل کار در حال اجراست.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای اجرای مصوبات ستاد، در چند روز اخیر پلمپ تعدادی از تالارهای پذیرایی که اقدام به برگزاری مراسم کرده اند انجام گرفته و قانون در مورد تخلف آنها اعمال خواهد شد.

 

خادمی با تاکید بر برخورد قانونی با افرادی که در این ایام اقدام به برگزاری مراسم عروسی یا عزا با حضور مردم می کنند، گفت: طبق مصوبه ستاد برگزاری هرگونه مراسم جرم است و افرادی که حقوق دیگران را نادیده می گیرند و مرتکب این جرم می شوند به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

استاندار لرستان خواستار اجرای امر به معروف و نهی از منکر در زمینه جلوگیری از برگزاری این قبیل مراسمات شد و گفت: از مردم می خواهیم در صورت مشاهده این موارد با تذکر و اطلاع رسانی، از برگزاری مراسم عروسی و ختم که محل تجمع هستند جلوگیری کرده و ما را در مقابله با کرونا یاری کنند.

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمبود امکانات درمانی مقابله با کرونا پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری مراسم مراکز درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۶۹۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، ابوالحسن عالی بیان کرد: طرح‌های مقابله با تنش آبی در مناطق مختلف استان بوشهر در دست اجراست که سعی می‌شود تا قبل از آغاز فصل تابستان این طرح‌ها اجرایی و وارد مدار بهره‌برداری تولید شوند.

 وی افزود: در همین راستا برای بهبود وضعیت آب مردم در جنوب استان بوشهر طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ادامه داد: با هدف افزایش پایداری آب شرب مشترکان در نخل تقی، عملیات بهسازی و مهندسی دوباره ایستگاه تقویت فشار مرکزی شهر و تعمیرات اساسی الکترو پمپ‌های این ایستگاه در مخزن چهار هزار مترمکعبی نخل تقی اجرا شد.

وی اظهار کرد: به تناسب تمامی اقدامات صورت گرفته در راستای رفع کمبود آب مردم، هم‌استانی‌ها نیز باید نسبت‌به بازنگری در نحوه مصرف و صرفه‌جویی در آب اهتمام لازم را داشته باشند.

عالی گفت: در سال آبی جاری میزان بارش‌ها در استان بوشهر کاهشی ۵۰ درصدی داشته که با توجه به تامین بیشتر آب مصرفی مردم از خارج استان، هم‌استانی‌ها باید بیش‌از پیش نسبت‌به مصرف بهینه آب توجه کنند.

دیگر خبرها

  • مناظره‌ای در مورد حجاب
  • استقرار بالگرد نیروهای مسلح در استان ایلام ضروری است
  • تقویت همکاری ایران و عراق برای مقابله با پدیده گرد و غبار
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • انجام ۶ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آمادگی آتش نشانی رشت برای آموزش ایمنی در بیمارستان‌ها
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • هزینه‌های درمانی دهک‌های پایین در مراکز دولتی کرمانشاه رایگان است