Web Analytics Made Easy - Statcounter

کشتی گیر تیم ملی آزاد گفت: من الان وزنم 68 کیلوگرم هست، فکر می کنم برای 65 کیلوگرم، این وزن ایده آلی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهنام احسان پور بعد از تبریک مدال طلای المپیک کمیل قاسمی به او و خانواده کشتی، با اشاره به تغییراتی که در روند تمرینی او بعد از شیوع کرونا پیش آمده، اظهار داشت: کرونا 6-7 ماهی هست که زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از بهمن ماه که اردوی تیم ملی تعطیل شد، اکثر باشگاه ها هم بسته بودند و نمی توانیم در سالن کشتی تمرین کنیم. به همین دلیل بیشتر کارهای استقامتی، هوازی و تمرین قدرتی انجام می دهیم. ان شاءالله زودتر این ویروس از بین برود و ما بتوانیم تمرینات مان را دوباره شروع کنیم و همه به زندگی عادی برگردیم.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت برگزاری مسابقات جهانی، آیا در وزن جدید کشتی خواهد گرفت؟، تصریح کرد: آرزوی هر ورزشکاری حضور در المپیک و کسب مدال در آن است. من در جهانی 2019 در وزن 61 کیلوگرم مدالم را گرفتم. درست است که دو سه سالی شرایط طوری که باید، نبود و نتوانستم نتیجه ای که دلم خواست را بگیرم اما درنهایت در نورسلطان نتیجه گرفتم و امسال هم سعی می کنم که بتوانم دوبنده تیم ملی را به دست بیاورم.

این کشتی گیر مازندرانی که میهمان برنامه دایره طلایی امروز (28 تیر ماه) بود، در مورد رقبایش در وزن جدید و شرایط وزنی اش گفت: همه داخلی ها کشتی گیران خوبی هستند، هر کسی لایق تر باشد  دوبنده تیم ملی را به دست می آورد. من الان وزنم 68 کیلوگرم هست، فکر می کنم برای 65 کیلوگرم، این وزن ایده آلی باشد. کار سخت است، هم جوانان خوبی در این وزن داریم و هم چند کشتی گیر باتجربه داریم. همه باید تلاش کنیم. من با اکثر کشتی گیران داخلی وزن 65 کیلوگرم تمرین کردم اما مسابقه نه. فکر کنم فقط یک دفعه با پیمان بیابانی کشتی گرفتم.

احسان پور که کشتی را از سال 80 در باشگاه تختی بهشهر آغاز کرده، تاکید کرد: پدرم از قهرمانان قدیم شهر بود و این باعث شد به ورزش رو بیاورم. همراه پدرم به سالن می رفتم. در بچگی به کشتی دبیر خیلی علاقمند بودم و کشتی هایش را پیگیری می کردم. سعی کردم مثل او کشتی بگیرم اما نتوانستم.

این مدعی وزن 65 کیلوگرم تیم ملی آزاد در مورد لیگ برتر کشتی اظهار داشت: با یک تیم قرارداد بستم و امیدوارم شرایطی فراهم شود که لیگ به انجام رسد چون تنها منبع درآمد ما، لیگ است. درآمد دیگری در کشتی نداریم. ان شاءالله که شرایط جوری شود که بدون لطمه خوردن کشتی گیران به لحاظ سلامتی، با رعایت پروتکل های بهداشتی بشود لیگ را برگزار کرد و ما هزینه تمرینات مان را از لیگ دربیاوریم.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، مربی کشتی آباده گفت: آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم و محمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم به مسابقات نونهالان کشور که نیمه اردیبهشت در تهران برگزار می‌شود، راه یافتند. 

طباطبایی افزود: این دو کشتی گیر در مسابقات استانی رده سنی نونهالان مدال طلا را از آن خود کردند.

دیگر خبرها

  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • بازگشت آقای ستاره دوباره تاخیر افتاد؛یزدانی شاید وقتی دیگر!
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد
  • برگزاری کشتی فرنگی جام تختی بدون مدعیان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • راهیابی ۲ کشتی گیر نونهال آباده‌ای به مسابقات کشوری
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • افزایش ابهاماتِ ۸۶ کیلو؛ بازگشت یزدانی یک اردو به تعویق افتاد، قاسم‌پور دوباره در ۹۷ کیلو دعوت شد!
  • نمی‌توانم چاق‌شدن زنم را تحمل کنم، طلاق می‌گیرم!
  • کشف هشت هزار کیلو گرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در البرز