Web Analytics Made Easy - Statcounter

قدرت الله باقری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا،‌ با بیان اینکه قضیه به آن صورتی که در رسانه ها مطرح شده نیست افزود: این برداشت که خدای نکرده پول توسط هیات سابق فوتبال قم خورده شده و یا تخلف مالی شده است،‌ برداشت درستی نیست.

وی ادامه داد: شهریورماه سال گذشته قم میزبان مسابقه های استعدادیابی فوتسال کشور بود که مسئولیت برگزاری این مسابقات به هیات قبلی فوتبال استان سپرده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست هیات فوتبال استان قم اظهار داشت: هیات فوتبال قم نیز هزینه لازم برای میزبانی این رویداد را برآورد و به اطلاع وزارت ورزش و جوانان رسانده است که وزارت ورزش نیز این مبلغ را به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز کرده است.

باقری ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان نیز در ۲ نوبت در مجوع ۳۳۰ میلیون تومان به حساب هیات فوتبال قم واریز کرده است.

وی اظهار داشت: عنوانی که برای این مبلغ اعلام شده برای «اسکان و تغذیه عوامل اجرایی» استعدادیابی این رویداد بوده است و در آنجا قید نشده است که این مبلغ شامل «حق الزحمه و دستمزد استعدادیابان» که از سراسر کشور در این مشابقات حضور داشتند نیز هست.

سرپرست هیات فوتبال استان قم گفت: چون در ابلاغ وزارت ورزش این موضوع که مبلغ پرداخت شده شامل «حق الزحمه و دستمزد استعدادیابان» نیز می شود، قید نشده است، هیات سابق فوتبال قم از وزارت ورزش مجدد درخواست کرده است که این پول واریزی برای هیات تنها برای اسکان و تغذیه بوده است و برای پرداخت حق الزحمه عوامل اجرایی نبوده است.

باقری ادامه داد: وزارت ورزش نیز در این راستا از هیات فوتبال درخواست کرده است که صورت هزینه کردها توسط هیات برای میزبانی این مسابقات به وزارت ورزش و جوانان ارسال شود تا در صورت نیاز این وزارتخانه نیز مابقی این هزینه را پرداخت کند که موضوع چند ماه است که در این مرحله قرار دارد.

وی گفت: به دلیل اینکه تاکنون هیچ حساب و کتابی نسبت به هزینه هیات سابق فوتبال برای میزبانی آن مسابقات انجام نشده است،‌ بنابراین این اظهار نظر که هیات سابق فوتبال قم دچار تخلف مالی شده باشد،‌ درست نیست چرا که موضوع از اساس چنین نیست.

سرپرست هیات فوتبال قم ادامه داد: با روی کار آمدن هیات جدید فوتبال در قم، فدراسیون فوتبال به دلیل اینکه این درخواست چندین ماه توسط هیات قبلی بی پاسخ مانده بود، از هیات جدید درخواست پیگیری موضوع را کرده است.

باقری افزود: ما نیز برای اینکه اطلاعات و اسناد مورد نظر فدراسیون را انجام دهیم نیاز به دسترسی به دفتر هیات و اسناد و مدارک موجود در این زمینه را داریم که متاسفانه با وجود گذشت بیش از ۴۰ روز از برکناری رییس سابقه فوتبال و انتخاب بنده به عنوان سرپرست،‌ دفتر هیات فوتبال در اختیار ما قرار نگرفته است به همین دلیل هیچ اطلاعاتی دقیقی در حال حاضر از قضیه نداریم.

سرپرست هیات فوتبال قم برداشت های رسانه ای صورت گرفته نسبت به تخلف مالی هیات فوتبال در این زمینه را غیر دقیق و عجولانه دانست و گفت: این برداشت از تخلف مالی هیات درست نیست و باید تا بررسی همه مستندات از اظهار نظر عجولانه پرهیز کرد./

وی با تاکید بر اینکه نباید در این زمینه با برخورد عجولانه آبروی افراد را خدشه دار کرد، گفت: پیش از این عنوان شده بود که هیات سابق فوتبال ۱۰۰ میلیون تومان بدهکار است که با بررسی های انجام شده معلوم شده که این بدهکاری مربوط به عوامل اجرایی و داوران بوده است.

باقری، گفت: موضوع اساسی در این زمینه این است که ابتدا باید برآورد هزنیه ها به صورت دقیق انجام شود، و پس از آن اظهار نظر کارشناسی انجام شود به همین دلیل در حال حاضر هیچ احتمال و حدسی تا بررسی دقیق مدارک نمی توان انجام داد.

سرپرست هیات فوتبال استان قم ادامه داد: چیزی که در این زمینه جای تعجب دارد، ‌تعلل چند ماهه هیات سابق فوتبال قم در پاسخ به درخواست وزارت ورزش است که متاسفانه در طول چند ماه گذشته هیات فوتبال قبلی جواب لازم و اسناد مثبته را به فدراسیون ارائه نکرده است.

وی با تاکید بر پیگیری جدی این موضوع توسط هیات فوتبال قم،‌ گفت: مسئولان سابق هیات فوتبال قم می توانستند مدارک را به فدراسیون ارائه دهند اما اینکه چرا این اسناد را ارائه نداده اند جای سولا دارد و باید پاسخگو باشند.

در روزهای اخیر نامه ای از فدراسیون فوتبال کشورمان رسانه ای شده است که در آن،‌ ضمن گلایه از هیئت فوتبال قم به دلیل پرداخت نشدن حق الزحمه عوامل برگزاری المپیاد استعدادهای برتر کشور در رشته فوتسال که به میزبانی قم برگزار شد است، درخواست پیگیری موضوع و اعلام نتیجه در این زمینه را خواستار شده است.

این مسابقات شهریور ماه سال گذشته در سالن شهید حیدریان قم برگزار شد و فدراسیون فوتبال می گوید ۳۳۰ میلیون تومان برای هزینه های این میزبانی به حساب اداره کل ورزش و جوانان قم واریز کرده و این اداره کل نیز این مبلغ را به حساب هیات فوتبال واریز کرده است.

برچسب‌ها فوتبال قم وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال قم وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم فوتبال قم وزارت ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان قم اداره کل ورزش و جوانان سرپرست هیات فوتبال هیات فوتبال قم فوتبال استان وزارت ورزش واریز کرده حق الزحمه توسط هیات تخلف مالی استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال
  • مژده رئیس رسانه ملی پیرامون حق پخش فوتبال
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت