Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، پرویز فتاح عصر شنبه در نشست مشترک با بهمن خطیبی فرماندار و حجت الاسلام حجت اللع اسماعیلی، امام جمعه شهرستان قرچک با اشاره به اجرای طرح‌های مواسات، کمک مومنانه اظهار داشت: این طرح‌ها که مورد تاکید رهبری معظم انقلاب است از همان ابتدای فرمایش رهبری، انجام و مسئولان و مردم پای کار آمدند و باعث رضایت مردم شد که آثار و برکات آن را مشاهده کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتاح با بیان اینکه مقرر شد که طرح مواسات در ۳ مرحله انجام شود افزود: ماه‌های ذی الحجه، دهه محرم و دهه آخر صفر برای این کار در نظر گرفته و انجام شد که دیدیم برکات زیادی را با خود به همراه داشت.

وی گفت: هرقدر هماهنگی بین دستگاه‌ها برقرار باشد رضایتمندی مردم بیشتر می‌شود و در این خصوص گزارش قرچک نشان داد هم‌افزایی بین آحاد مردم و مسئولان وجود داشته که این روند باید تداوم داشته و تداخل در آن صورت نگیرد و بسته‌ها با سرعت و دقت نظر به دست نیازمندان برسد.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه بنیاد مستضعفان از اول شیوع کرونا در خدمت مردم به خصوص نهادهای حمایتی بوده است عنوان داشت: ۶۰۰ هزار بسته معیشتی در طرح مواسات علاوه بر بسته‌های ماه رمضان و پک افطاری ساده توزیع شد که بخشی از آن در قرچک بود.

فتاح بیان داشت: در شرایط تحریم هستیم و فشار بر مردم زیاد است و اگر ما مسئولان درک درستی از وضعیت اقشار پیدا کنیم حتماً به گونه دیگری عمل خواهیم کرد و باید بدانیم که الزامی است که وظیفه به درستی انجام شود و به فکر محرومین باشیم تا زیر دست و پای تحریم از بین نروند.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به اینکه همه آحاد مردم و ارکان نظام برای کمک بسیج شده‌اند اظهار داشت: «پویش ایران همدل مرز و گروه نمی‌شناسد» در این خصوص است و مردم از تمام نهادها در طرح ایران همدل جلوتر بودند که جای شکر دارد.

کد خبر 4977021

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی رییس بنیاد مستضعفان پرویز فتاح ویروس کرونا بوشهر شیراز شیوع کرونا قزوین گرگان شهرکرد حجاب و عفاف ستاد مقابله با کرونا خطبه های نماز جمعه بیرجند ایلام سیستان و بلوچستان شهرستان کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۴۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت

مجید فتاح زاده گفت : شب گذشته برابر با دریافت گزارش حادثه برخورد یک دستگاه وانت نیسان و پژو ۴۰۵ در کیلومتر ۳۵ جاده پارس آباد_ مشگین شهر(حوالی قشلاق حاج فتحعلی) نجاتگران شهرستان پارس آباد با هماهنگی مرکز کنترل عملیات به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: نجاتگران هلال احمر در قالب دو تیم عملیاتی متشکل از چهار نفر با خودروی آمبولانس امدادی و ست نجات در محل حادثه حاضر شدند.

فتاح زاده اضافه کرد: نیروهای عملیاتی هلال احمر در این حادثه چهار فوتی را رهاسازی کرده و تحویل عوامل ذیربط دادند.

به گفته وی یک مصدوم حادثه نیز توسط عوامل اورژانس حاضر در صحنه انتقال یافت.

سرپرست معاونت امدادونجات استان اردبیل با اشاره به اینکه نجاتگران هلال احمر به صورت ۲۴ ساعته آماده ارائه خدمات به هموطنان هستند، گفت: سامانه پاسخگویی به حوادث ۱۱۲ همواره آماده دریافت گزارش های مردمی است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • مراقب پیامک‌های جعلی یارانه کمک‌ معیشتی باشید
  • مراقب پیامکهای جعلی یارانه کمک معیشتی باشید
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • مسائل معیشتی، محور اصلی مطالبات مردم است
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین