Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دویچه وله، ساعاتی پیش یک اتوبوس در خارج از ترمینال شماره چهار فرودگاه اُرلی پاریس دچار حریق شد که به دنبال این حادثه، تمامی افراد حاضر در ساختمان این ترمینال تخلیه شدند.

روزنامه «لو پاریزین» فرانسه با گزارش این خبر نوشت این حادثه سبب ترس و وحشت افراد بسیاری شد که از مشاهده خروج دود غلیظ سیاه رنگ از پنجره‌های این اتوبوس می‌گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصاویر و ویدئو‌هایی که از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، نشان می‌دهد صد‌ها مسافر در حالی که برای انجام پرواز‌های خود از در ورودی این ترمینال در حال وارد شدن هستند، ناگهان با دود و شلعه‌های آتشی که از یک اتوبوس به هوا بلند می‌شود، مواجه می گردند.

به نوشته رسانه‌های فرانسوی، این ترمینال پس از بلند شدن شعله‌های آتش به هوا به طور کامل از حضور مسافران و کارکنان تخلیه شد. راننده این اتوبوس که مسافران را از پاریس به این فرودگاه حمل می‌کرد، به محض احساس بوی دود در ساعت ۸:۴۵ صبح به وقت محلی به طور اضطراری در مقابل در ترمینال شماره چهار توقف ‌کرد.

یکی از شاهدان عینی در خصوص این انفجار گفت صدای سه انفجار به گوش رسید. او گفت «ابتدا ما دیدیم که از اتوبوس دود بلند می‌شود و فکر کردیم یک آتش سوزی کوچک است؛ اما ناگهان شعله‌های آتش از زیر اتوبوس زبانه کشید. ما کمک کردیم مسافران از پنجره‌های اتوبوس خارج شوند. سپس یک انفجار رخ داد. بعد پنجره‌های اتوبوس شروع به شکستن کردند و انفجار دوم و سوم نیز به وقوع پیوست.»

بنا بر اعلام مقامات فرودگاه، در زمان حادثه حدود ۳۰۰ مسافر در بیرون از فرودگاه و در مجاورت این اتوبوس قرار داشتند. حدود ۳۰ آتش نشان برای مهار این آتش سوزی به محل اعزام شدند و حدود ساعت ۱۰:۳۴ دقیقه صبح اوضاع فرودگاه به حالت عادی برگشت.

گفتنی است امروز در فرانسه یک حادثه آتش سوزی دیگر نیز در کلیسای جامع نانت رخ داده بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث بین الملل آتش سوزی فرودگاه پاریس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۵۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار

مسعود مثنوی اظهار داشت: شب گذشته، طی تماس تلفنی فرمانداری شهرستان کیار خبری مبنی بر آبگرفتگی منازل در روستای معدن و دریافت و تقاضای خدمات امدادی شد.

وی افزود: به سرعت تیم پشتیبانی جمعیت هلال احمر شهرستان کیار به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید

امدادرسانی جمعیت هلال احمر به ۷۰ خانواده متأثر از بارش باران

مثنوی اضافه کرد: در این حادثه دو خانوار دچار آبگرفتگی در منازلشان شدند و نیرو‌های امدادی نسبت به انتقال افراد به مکان امن و تخلیه آب از منازل آنان اقدام نمودند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • انفجار بنزین در حمام صاحب خانه را راهی بیمارستان کرد
  • آتش سوزی خودرو و فوت ۳ نفر در تونل 
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • ۴ کشته و زخمی طی تیراندازی در شمال شرق پاریس
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان
  • تخلیه آب از منازل مسکونی در شهرستان کیار