Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-28@23:49:03 GMT

ترامپ برادر‌زاده خود را یک آدم آشفته خواند

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۳۶۱۳

ترامپ برادر‌زاده خود را یک آدم آشفته خواند

به گزارش افکارنیوز،

کتاب جنجالی «جان بولتون» مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید و « مری ترامپ »، برادرزاده رئیس‌جمهور آمریکا اخیراً واکنش‌های بسیاری در رسانه‌های خبری و اجتماعی به همراه داشته است. 

اخبار بین الملل- به نظر می‌رسد انتشار این دو کتاب جنجالی، به خصوص کتاب مری ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را عصبانی کرده و وی را بر آن داشته که در رشته‌ توئیت‌هایی به انتقاد از نویسندگان این کتاب‌ها بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به نوشته وبگاه «هیل»، ترامپ این رشته‌ توئیت‌ها را روز‌ها بعد از انتشار این کتاب جنجالی در روز جمعه منتشر کرده است.

وی نوشت: «من عضو اصلی انجمن کتاب [برتر] ماه هستم. اول با جان بولتون ابله پست‌فطرت، یک طرفدار جنگ که قانون و پیمان عدم افشا [اطلاعات] را نقض کرد روبه‌رو هستم (او بسیاری از اطلاعات طبقه‌بندی شده را فاش کرد).» 

دونالد ترامپ در ادامه افزود بولتون این اقدامات را به منظور ایجاد اعتبار برای خود و همچنین کسب چند دلار پول انجام داد که در نهایت نیز به دولت آمریکا خواهند رسید. 

رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه توئیت‌های خود به اظهارات برادر‌زاده‌اش در هفته‌های اخیر اشاره کرد و نوشت: «[فرد] بعدی مری ترامپ، برادر‌زاده‌ای است که به ندرت می‌بینم و کسی است که در مورد من چیز‌های کمی می‌داند، حرف‌های خلاف حقیقت درباره من و والدین فوق‌العاده‌ام (که نمی‌توانستند او را تحمل کنند!) می‌گوید. او نیز پیمان عدم افشا [اطلاعات] را نقض کرده است.» 

وی همچنین نوشت: «او (مری ترامپ) همچنین با انتشار اظهارنامه مالیاتی‌ من، قانون را نقض کرد. او یک آدم آشفته است.» 

ترامپ همچنین در مورد کتاب‌هایی که در مورد وی منتشر شده‌اند نوشت: «کتاب‌های بسیاری در مورد من نوشته‌ شده‌اند، برخی خوب هستند، برخی دیگر بد، هم شاد و غمگین هستند، [کتاب‌های] بیشتری خواهند آمد.» 

مری ترامپ در کتابی که به تازگی منتشر شده دست به افشاگرایی‌هایی در مورد عمویش دونالد ترامپ زده است. 

وی همچنین با انجام مصاحبه‌هایی با اظهارنظر در مورد وی پرداخته است. هفته گذشته مری ترامپ در مصاحبه با شبکه «اِی‌بی‌سی نیوز» خواستار استعفای وی شد. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: مری ترامپ دونالد ترامپ کاخ سفيد جان بولتون دونالد ترامپ مری ترامپ مری ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بشاگرد مدال افتخار ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، امیر والی، برادر حاج عبدالله والی در نشست جشنواره والی گفت: امروز بشاگرد بیش از ۸۶ پزشک دارد و بیشتر مسئولان آن از مردم بومی منطقه هستند.

او گفت: دیدگاه حاج عبدالله این بود که آینده بشاگرد باید به دست مردمان آن ساخته شود و این دیدگاه از  دیدگاه حضرت امام خمینی(ره) سر چشمه گرفته شده بود.

برادر حاج عبدالله گفت: بیشترین طلاب استان  بشاگردی هستند و در کل استان به خدمت رسانی مشغول هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

   

 

دیگر خبرها

  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • تبریک تولد بهرام رادان به سبک محسن کیایی!
  • بشاگرد مدال افتخار ایران
  • کمک‌ های جدید آمریکا چه معنایی برای اوکراین و پوتین دارد؟
  • کمک‌های جدید واشنگتن چه معنایی برای کی‌یف و پوتین دارد؟
  • بلومبرگ: تیم اقتصادی ترامپ به دنبال مقابله با کشورهایی است که دلارزدایی می‌کنند
  • رایزنی سئول و واشنگتن درباره تقسیم هزینه‌های حضور سربازان آمریکایی
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند