Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس مرکز بهداشت همدان گفت: برای پیشگیری از کرونا برگزاری هرگونه تجمع، دورهمی خانوادگی و مجالس عروسی و عزا در شهر و روستاهای همدان ممنوع است. - اخبار استانها -

محمد خیراندیش در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در همدان اظهار داشت: علت اصلی روند صعودی آمار ابتلا به کرونا در استان همدان مربوط به برگزاری مجاس مختلف و دورهمی های خانوادگی شناخته شده که بر این اساس برپایی هرگونه تجمع و مراسم را ممنوع اعلام کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه افزایش موارد مثبت کرونا به سمت جمعیت روستایی در حال حرکت است، تصریح کرد: بخاطر وجود باغ و خانه باغ‌ها در روستاها برخی از اهالی روستا و حتی شهر نشینان مراسات خود را در این اماکن برگزار می‌کنند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان گفت: جلسه‌ای در بخشداری مرکزی برگزار شد و در آن به اعضای شورای اسلامی روستاها تاکید شد که از برپایی هرگونه مراسم و دورهمی در روستا پیشگیری شود.

خیراندیش با بیان اینکه در روستاها هم مانند شهر آموزش‌های مربوط به پیشگیری از کرونا در اختیار مردم قرار می‌گیرد، ابراز کرد: بهورزان مسئولیت اصلی مراقبت از سلامت اهالی را برعهده دارند.

وی افزود: غربالگری کرونا به صورت تلفنی برای تمام جمعیت روستاهای همدان انجام شده و در مواردی هم که نیاز به پیگیری حضوری باشد بهورزان بیمار را به مراتب بالاتر ارجاع می‌دهند.

عروسی روند ‌ابتلا به کرونا را در فارس صعودی کرد/ گلایه شیرازی‌ها از برگزارکنندگان مراسم عزا و عروسی‌‌+ فیلم‌گزارش ویدئویی| دورهمی‌های فامیلی به میزبانی کرونا/ پیوند اصفهانی‌ها با کووید-19 در مراسم عروسیکرونا جان نوزاد دو روزه را در گناباد گرفت / مادر ‌کودک ‌در عروسی شرکت کرده بود

رئیس مرکز بهداشت شهرستان همدان با تاکید بر اینکه در برخی روستاها شاهد همکاری بسیار خوب مردم بودیم، تصریح کرد: مثلا در تعدادی از روستاها بنر های آموزشی نصب شده و حتی از ورود هر گونه مسافر به داخل روستا پیشگیری می‌شود.

خیراندیش با بیان اینکه برای کنترل کرونا نیاز به همکاری همه جانبه مردم و دستگاه‌های اداری داریم، گفت: استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی از راهکارهای مهم پیشگیری از این بیماری است.

انتهای پیام/743/ ز

R41405/P41362/S6,75/CT1 بیشتر بخوانید... ‌ممنوعیت برگزاری مراسم عزا و عروسی در قم / ‌محدودیت تجمعات در مناسبت‌های مختلف افزایش نگران‌کننده ابتلا به کرونا‌ در قم ‌/ مراسمات عروسی و عزا ممنوع شد آمار مبتلایان به کرونا در مراسمات عروسی و عزا در لرستان بسیار تکان‌دهنده است

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: آب شرب ۹۰درصد روستاهای مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان وصل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از از شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، هاشم امینی اظهار کرد: از مجموع ۳۰۰ روستای درگیر پیامدهای سیل، تنها ۲۸ روستای منطقه بندینی باقی مانده‌اند که طی روزهای آینده مشکل آب شرب این روستاها نیز برطرف خواهد شد.

وی افزود: بزرگ‌ترین مانع در ترمیم زیرساخت‌های آب‌رسانی به این روستاها، حجم بالای سیلابی است که همچنان در بستر رودخانه بندینی جاری است و امکان استفاده از تجهیزات مکانیکی و خودروها را نمی‌دهد و در نتیجه عملیات استقرار و اتصال لوله‌های انتقال آب از طریق عوامل انسانی در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور گفت: طی ۲۴ ساعت پس از بارش‌ها سامانه آب‌شیرین‌کن چابهار و کنارک با حجم تولید ۴۳ هزار مترمکعب وارد مدار و از قطع آب مناطق وسیعی از شهرهای جنوب استان جلوگیری شد.

امینی ادامه داد: از ابتدای قطع آب شرب و بهداشت ۲۸ روستای باقی‌مانده، با استقرار ۱۵ دستگاه تانکر، نیاز آبی این روستاها تأمین شده است.

کد خبر 748016

دیگر خبرها

  • نبود سالن ورزشی مشکل اصلی روستاهای دهستان الوندکوه غربی
  • تصاویری از نوه و نتیجه امام خمینی در مراسم ترحیم
  • مشاورین املاک و خودرو باید دارای پروانه فعالیت باشند
  • آب شرب ۱۰۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی وصل شد
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • آب شرب ۹۰درصد روستاهای سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • آب شرب ۹۰ درصد روستاهای مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد