Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: ۶۰ هزار بسته غذایی در سه مرحله در بین مردم ورامین در قالب طرح مساوات و همدلی توزیع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، سیدپرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور عصر امروز در جلسه مشترک با فرماندار و مسئولان ورامین به منظور هماهنگی ارائه کمک‌های مؤمنانه به مردم این شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: امروز کشور با شرایط حساسی مواجه و معیشت مردم در مخاطره قرار افتاده است و وضعیت به گونه‌ای نیست که بنشینیم و حرف بزنیم، بلکه همه باید وارد میدان شده و نقش خود را به درستی ایفا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: وقتی ما مسؤولیت قبول کردیم، باید از شعار پرهیز کرده و به قدر وسع و توان خود، با کار جهادی انتظارات به حق مردم را  ادا کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور ادامه داد: حل اساسی مسائل و مشکلات جامعه، به تصمیم گیری کلان در سطح نظام نیاز دارد، هماهنگی دولت و سران نظام باید در چارچوب  قانون تعریف شود تا بتوان مشکلات را برطرف کرد، حضور ارگان‌هایی مانند بنیاد مستضعفان به این معنی نیست که در کار دولت دخالت کرده و یا وظایف آن را انجام دهیم بلکه به خاطر امید بخشی به مردم و جلب مشارکت آن‌ها این اقدامات انجام می‌شود.

فتاح تصریح کرد: کمک رسانی به مردم در قالب مواسات باید به مصوبه و قانون تبدیل و اجرا شد تا این اطمینان به مردم داده شود که مسؤولان در تمامی مراحل به فکر آن‌ها هستند.

وی با اشاره به اقدامات این نهاد در جریان شیوع ویروس کرونا گفت: بنیاد مستضعفان با وجود تمامی محدودیت‌ها، در تمامی مراحل شیوع کرونا، در کنار مردم بود و در قالب تکلیفی که رهبر معظم انقلاب در مواسات بر دوش همه گذاشتند، ۶۰۰ هزار بسته غذایی و ۷۰۰ هزار افطاری ساده در مناطق مختلف کشور توزیع کرد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور افزود: علاوه بر این، به منظور ودیعه اجاره مسکن، بنیاد مستضعفان 230 میلیارد تومان در مناطق مختلف کشور توزیع و سه ماه از اجازه بهای اماکن خود را به مستأجران بخشید.

فتاح یادآور شد: کمک مؤمنانه بنیاد مستضعفان به پایان نرسیده و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده در ستاد مرکزی مواسات، این کمک‌ها طی سه مرحله دیگر شامل دهه ولایت، دهه اول محرم و دهه آخر ماه صفر بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی اظهار کرد: به غیر از کمک‌های متمرکزی که به بهزیستی ، کمیته امداد، زندان‌ها و سایر نهادهای حمایتی از سوی بنیاد مستضعفان ارائه شد، تمامی افراد آسیب‌پذیر، از جمله زباله‌گردها، کولبران، قایقرانان، ناشران و فعالان در آرامستان‌ها که مغفول مانده‌ بودند نیز از این حمایت‌ها برخوردار شدند.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور از کمک بنیاد مستضعفان به وزارت بهداشت در تأمین الکل، ماسک، مواد ضدعفونی کننده و آمبولانس خبر داد.

فتاح ابراز کرد: حساب دو نهاد حمایتی کمیته امداد و بهزیستی باید از سایر نهادها جدا باشد و در این مرحله تمامی افراد تحت پوشش از حمایت‌های بنیاد برخوردار می‌شوند و نباید هیچ کس از این افراد، از قلم افتاده و از بسته‌های حمایتی بی‌بهره بماند.

وی در پایان گفت: علاوه بر این، سپاه پاسداران ورامین از ۲۰ هزار بسته حمایتی برخوردار شده و تمامی افرادی که توسط سپاه معرفی می‌شوند حتی میهمانان افغانستانی نیز از این بسته‌ها برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: بنیاد مستضعفان ورامین معیشت مردم سپاه پاسداران رئیس بنیاد مستضعفان کشور پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی قاضی عسکر ظهر شنبه در آئین سوگواری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) و یادواره شهدای طلبه و روحانی ورامین که با حضور حجت‌الاسلام سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، سردار دلاور القاصی مهر فرمانده انتظامی شرق تهران در مسجد صاحب‌الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد، نقش مردم ورامین در انقلاب اسلامی را به یادماندنی دانست و اظهار کرد: فداکاری مردم این خطه در انقلاب فراموش نخواهد شد.

قاضی عسکر در ادامه با اشاره ضرورت حجاب بانوان گفت: حجاب برای بانوان محدودیت محسوب نمی‌شو چرا که که اسلام زیباترین دینی است که برای بانوان ارزش قائل شده است.

تولیت آستان مقدس عبدالعظیم حسنی (ع) با بیان اینکه اسلام زن را اجتماعی و نقش‌آفرینی آنان در جامعه را مهم می‌داند افزود: زنان باید به‌گونه‌ای در جامعه حضور یابد که هوس‌بازان طمعی به آنها نداشته باشند.

وی عنوان کرد: کسانی که شعار زن و زندگی سر می‌دادند، حامیان دروغین آزادی زنان ایران، امروز در کف خیابان، دختران دانشجوی کشورشان را لگد مال می‌کنن، این همان جامعه‌ای است که شعار حمایت از زنان جامعه کشور ما را داشت.

بر اساس این گزارش در پایان ای مراسم از خانواده ۲۰ شهید روحانی و طلبه ورامین تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

کد خبر 6096516

دیگر خبرها

  • پیکر مطهر معلم شهید «حجت‌الله یوسفیه» در ورامین تشییع شد
  • پایان ۳۹ سال غربت/ تشییع پیکر معلم شهید در ورامین
  • تدارک ۳۰ ویژه برنامه در هفته بسیج سازندگی/ فعالیت ۶۰۰ گروه جهادی در گرگان
  • حضور چشمگیر در مرحله دوم انتخابات پشتوانه‌ای برای نماینده است
  • مردم نگران تامین داروی وارفارین نباشند
  • توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان در میامی
  • آب چاه بخورید اما آب بسته‌بندی شده نه! | حرف‌های جنجالی مدیر آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی ؛ دروغ بزرگ مافیای روغن چیست؟ | برنج ایرانی بخورید چون..
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم