Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@00:02:46 GMT

استیضاح شهردار رشت برگزار نشد

تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۴۷۴۶

استیضاح شهردار رشت برگزار نشد

به گزارش خبرنگار ایرنا، در جلسه غروب امروز "شنبه" شورای اسلامی رشت با دستور استیضاح شهردار رشت از ۱۱ عضو شورا ؛ ۶ نفر حاضر بودند. این در حالی است که برای برگزار شدن جلسه شورای این کلانشهر حداقل باید هشت نفر حضور داشته باشند.

اسماعیل حاجی پور، محمدحسن علیپور، محمدحسن عاقل منش، حامد عبداللهی، فاطمه شیرزاد و رضا رسولی از حاضران جلسه امروز شورا بودند، سید امیرحسین علوی، بهراد ذاکری، حجت جذب، فرهام زاهد و احمدرمضانپور نرگسی در جلسه استیضاح شهردار رشت حاضر نبودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناصر حاج محمدی شهردار کلانشهر رشت در جلسه در جمع حاضران حضور یافت.

اسماعیل حاجی پور رئیس شورای اسلامی رشت بیان داشت: جلسه استیضاح شهردار رشت چهارشنبه هفته جاری برگزار خواهد شد.

وی خطاب به شهردار رشت اظهار داشت: تا زمانی که کرسی شهرداری رشت را به دست دارید شهردار هستید و باید کارها را پیش ببرید.

طرح استیضاح ناصر حاج محمدی شهردار رشت غروب چهارشنبه گذشته در صحن شورای اسلامی اعلام وصول شد، بر این اساس قرار بر این شد تا جلسه استیضاح امروز شنبه برگزار شود.

استیضاح شهردار رشت دوشنبه گذشته طی جلسه بررسی طرح سوال از شهردار و عدم اقناع ۶ عضو شورای اسلامی این شهر از پاسخ های ناصر حاج محمدی رقم خورده بود.

 ناصر حاج محمدی در جلسه دوشنبه گذشته شورا به ۱۱ سئوال اعضای شورای پاسخ داد که در نهایت با رای گیری ۱۰ نفر از حاضران شورا، ۴ نفر پاسخ را پذیرفتند اما ۶ عضو از جواب ها قانع نشدند.

شهرداری رشت دارای پنج منطقه است، این کلانشهر، حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می رسد. 

شورای اسلامی کلانشهر رشت ۱۱ عضو دارد.

برچسب‌ها رشت شهرداری رشت گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رشت شهرداری رشت گیلان رشت شهرداری رشت گیلان استیضاح شهردار رشت شورای اسلامی حاج محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از تغییر روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس خبر داد.

به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی اظهار کرد: تا پایان عمر مجلس یازدهم، مجلس شورای اسلامی سه هفته جلسه علنی خواهد داشت که روز‌های آن به روال قبل برگشت.

وی یادآور شد: اخیرا جلسات علنی مجلس شورای اسلامی در روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه تشکیل می‌شد که از این به بعد جلسات مجلس شورای اسلامی همچون گذشته در روز‌های یکشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه تشکیل می‌شود.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: آخرین جلسه علنی مجلس در دوره یازدهم در روز چهارشنبه دوم خردادماه خواهد بود و مجلس دوازدهم کار خود را از هفتم خردادماه با برگزاری مراسم افتتاحیه شروع می‌کند.

دیگر خبرها

  • جلسه نهایی تعیین تکلیف «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد برگزار می‌شود
  • اولین جلسه شورای راهبری بانوان سازمان تبلیغات برگزار شد
  • از ضرورت نگاه ویژه مدیریت شهری تا رفع مشکلات شهروندان در میز خدمت شهرداری منطقه ۲ شیراز
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • لغو سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار
  • جلسه شورای شهر اهواز برای سیزدهمین بارپیاپی تشکیل نشد
  • جلسه شورای شهر اهواز با موضوع برکناری شهردار برای بار سیزدهم لغو شد
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد