Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: نخست وزیر ارمنستان امروز، شنبه اعلام کرد، کشورش ایجاد سامانه بین‌المللی برای نظارت بر پایبندی به آتش‌بس در مرزهای مشترک با جمهوری آذربایجان را تایید می‌کند.
به گزارش خرداد، ایسنا به نقل از سایت شبکه آرتی، نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان اظهار کرد: موضع ما همچنان همین است. همه ما باید از اظهارات دائمی درباره نقض‌های سیستم آتش‌بس خارج شویم و باید یک سیستم بین‌المللی برای رصد قابل اطمینان جهت نظارت آتش‌بس ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او بر لزوم ادامه روند مذاکرات در زمینه حل و فصل ناگورنو قره باغ در چارچوب ریاست مشترک گروه مینسک وابسته به سازمان امنیت و همکاری اروپا تاکید کرد و گفت: آذربایجان باید موضع سازنده‌ای اتخاذ کند.
پاشینیان درباره تنش اخیر در مرزهای مشترک با جمهوری آذربایجان گفت، هدف باکو وارد کردن ضربه‌ای غیرقابل پیش بینی برای تجلی اسطوره ارتش غیرقابل شکست جمهوری آذربایجان است. برچسب ها: ارمنستان ، جمهوری آذربایجان

منبع: خرداد

کلیدواژه: ارمنستان جمهوری آذربایجان جمهوری آذربایجان آتش بس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، هیئت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیئت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد گروگان سابق آمریکایی در خصوص جنگ ایران و اسرائیل
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • ◄ انتخاب راه مشترک برای موفقیت: همکاری حمل و نقلی ازبکستان و آذربایجان
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • گسترش همکاری‌ها با کشور همسایه کمکی به دیپلماسی فرهنگی است
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • بازدید هیئت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد ارتش