Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پرسپولیس با پیروزی 1 بر 0 برابر فولاد خوزستان، به یک قدمی کسب جام و پوکر قهرمانی رسید.
به گزارش آریا، در چارچوب رقابت های لیگ برتر ایران و در هفته بیست و پنجم، دو تیم پرسپولیس تهران و فولاد خوزستان از ساعت 21، امشب، بیست و هشتم تیر، به مصاف هم رفتند که در نهایت پرسپولیس با نتیجه 1 بر 0 روی گل سیامک نعمتی این بازی را پیروز شد تا تنها یک امتیاز برای قهرمانی در لیگ برتر نیاز داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ترکیب فولاد:
احسان مرادیان، عارف آقاسی، موسی کولی‌بالی، صالح حردانی(از نیمه دوم فرزاد جعفری و از دقیقه 70 مجتبی نجاریان)، وحید حیدریه، احمد عبدالله‌زاده، محمد آبشک(از دقیقه 87 سینا زامهران)، فرشاد احمدزاده، محمد قاسمی‌نژاد، عباس بوعذار(از نیمه دوم صابر حردانی) و وحید نامداری( از نیمه دوم لوسیانو پریرا)
ترکیب پرسپولیس:
بوژیدار رادوشوویچ، مهدی شیری، شجاع خلیل زاده، محمد حسین کنعانی زادگان، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، احمد نوراللهی، مهدی ترابی(از دقیقه 59 وحید امیری)، بشار رسن(از دقیقه 95 امیر روستایی)، سیامک نعمتی و علی علیپور(از دقیقه 81 علی علیپور)
شرح گل:
پرسپولیس 1 - فولاد صفر (دقیقه 67: سیامک نعمتی): بشار رسن توپ را به وحید امیری رساند و او نیز با پاس در عمق سیامک نعمتی را صاحب توپ کرد که این بازیکن پس از سرتوپ و حرکت رو به عقب ‌شوت‌زنی کرد تا این ضربه بعد از برخورد به پای فرزاد جعفری وارد دروازه فولاد شود.
لحظات حساس:
دقیقه 2: ارسال آبشک از روی ضربه آزاد میانه زمین و ضربه سر کولی‌بالی فاصله زیادی از دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.
دقیقه 5: توپ برگشتی از ضربه آزاد بوعذار را محمد قاسمی‌نژاد نتوانست استفاده کند و شوت او از بالای دروازه پرسپولیس راهی اوت شد.
دقیقه 21: پاس رو به جلوی مهدی ترابی و شوت پای چپ نعمتی از پشت محوطه جریمه را مرادیان در اختیار گرفت.
دقیقه 22: شوت پشت محوطه آبشک با اختلاف زیادی از بالای دروازه پرسپولیس به اوت رفت.
دقیقه 30: ضربه ایستگاهی بوعذار با اختلاف کمی از روی تیرک افقی دروازه پرسپولیس عبور کرد.
دقیقه 40: ارسال خطرناک شجاع خلیل‌زاده را مرادیان قبل از رسیدن توپ به نوراللهی دفع کرد.
دقیقه 45: نفوذ بوعذار به محوطه جریمه پرسپولیس و شوت پای چپ او را رادوشوویچ به خوبی برگشت داد ولی در ریباند نزدیک بود فولاد به گل برسد که شوت فنی بوعذار را خلیل‌زاده از روی خط دروازه بیرون کشید.
دقیقه 1+45: فرصت عالی برای فولاد تبدیل به گل نشد و شوت زمینی پای چپ محمد آبشک با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.
دقیقه 4+45: شوت پشت محوطه جریمه نوراللهی پس از برخورد به آقاسی توسط مرادیان دفع شد و در ادامه نیز بازیکنان پرسپولیس نتوانستند از این موقعیت استفاده کنند تا دروازه‌بان فولاد توپ را در اختیار بگیرد.
دقیقه 49: ضربه ایستگاهی نوراللهی از پشت محوطه جریمه، با اختلاف کمی از بالای دروازه فولاد به اوت رفت.
دقیقه 55: شوت راه دور و ناگهانی مهدی ترابی به شکل خطرناکی راهی اوت شد.
دقیقه 57:نفوذ تند و تیز علیپور به محوطه جریمه فولاد و شوت زمینی پای چپ او را مرادیان در دو مرحله جمع کرد.
دقیقه 61: شوت پای چپ علیپور از پشت محوطه جریمه فولاد خطری روی دروازه این تیم به وجود نیاورد و توسط مرادیان جمع شد.
دقیقه 72: ارسال حیدریه و ضربه سر کولی‌بالی ثمری نداشت و به بیرون رفت.
دقیقه 80: ارسال علی علیپور از جناح چپ زمین را کنعانی‌زادگان با شوت کم‌دقت به بیرون زد.
دقیقه 83: ارسال تند و تیز نجاریان را رادوشوویچ با واکنش خوبی دفع کرد.
دقیقه 85: شوت تماشایی نوراللهی با اختلاف کمی از کنار تیرک عمودی دروازه فولاد به بیرون رفت.
دقیقه 86: پاس نعمتی در موقعیت عالی به امیری رسید، اما این بازیکن نتوانست پس از یک سر توپ، دروازه فولاد را باز کند و شوت او پس از برخورد به مدافع این تیم تبدیل به کرنر شد.
دقیقه 88: ارسال نوراللهی از روی کرنر با ضربه سر خلیل‌زاده و برخورد به سینه مهدی عبدی در آستانه ورود به دروازه فولاد بود که مرادیان با واکنش زیبایی توپ را دفع کرد.
دقیقه 1+90: حمله جدی فولاد روی ارسال صابر حردانی را کنعانی‌زادگان و در ادامه نوراللهی با ضربه سر زدند که دفع ناقص آنها موجب شد تا خطر از  دروازه پرسپولیس دور نشود، اما ضربه سر احمدزاده را رادوشوویچ دفع کرد تا دروازه پرسپولیس بسته بماند.
دقیقه 5+90: ارسال حیدریه از جناح چپ زمین و ضربه سر نجاریان ثمری نداشت و به بیرون رفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس فولاد شاگردان یحیی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۵۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها

تیم صدرنشین استقلال در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر برابر تراکتور در تبریز به تساوی دست یافت و البته دو امتیاز حساس را در یادگار امام جا گذاشت.

به گزارش تابناک ورزشی، استقلال از ساعت 17 امروز (چهارشنبه) در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز به مصاف تراکتور رفت و با تساوی بدون گل متوقف شد.

شاگردان جواد نکونام با این تساوی 54 امتیازی شدند و در صدر جدول باقی ماندند ولی در صورت برتری پرسپولیس برابر سپاهان جایگاه خود را پنج هفته به پایان لیگ از دست می‌دهند. حمید مطهری دستیار سابق یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس، نیز با متوقف کردن استقلال،  پیام خوبی برای سرخپوشان فرستاد. تیم او اکنون در رده چهارم ایستادند.

ترکیب تراکتور: حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سیدمهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد(4+90 سجاد آشوری)، رحمان جعفری (77 - مهدی عبدی) و امیرارسلان مطهری (64 - امیرحسین حسین‌زاده)

ترکیب استقلال: محمدرضا خالدآبادی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، صالح حردانی (4+90- میلاد فخرالدینی)، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی (82 - پیمان بابایی)، آرش رضاوند (88 - امید حامدی‌فر)، زبیر نیک‌نفس، گوستاوو بلانکو و جلال‌الدین ماشاریپوف (4+90 جعفر سلمانی)

داور: پیام حیدری

نمایش دو تیم ، شباهتی به جدال دو باشگاه بالانشین لیگ نداشت و اغلب دقایق بازی به خطاها یا توقف ضربات ایستگاهی و اعتراض بازیکنان دو تیم اختصاص داشت.

تنها در دقایق پایانی بازی این تراکتور بود که مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشت و حملات زیادی را به روی دروازه استقلال خلق کرد که بی‌نتیجه بود. 

نبودن سیدحسین حسینی فرصت مناسبی برای مهاجمان تراکتور بود که دروازه استقلال را باز کنند و مثل مصاف حساس با سپاهان، بدون گل راهی خانه نشوند اما با وجود اینکه مطهری از همه مهاجمانش استفاده کرد، آنها موفق به گشودن دروازه خالدآبادی نشدند.

استقلال در این مسابقه حساس که احتمال شکست شان می‌رفت، بسیار محتاط بود و برای پیروزی به آب و آتش نزد تا در ضدحملات غافلگیر نشود‌. تفکرات نکونام ، نباختن در تبریز بود تا منتظر توقف احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان پرستاره باشد. در واقع سرمربی آبی‌ها روی نتیجه بازی رقیب، دست به نوعی قمار زد.

لحظات حساس مسابقه 

دقیقه 7: پاس عمقی خوبی به مهرداد محمدی رسید و این بازیکن می‌توانست دروازه تراکتور را باز کند ولی توپ را جایی زد که پورحمیدی حضور داشت و آن را دور کرد.

دقیقه 50: محمدی با عبور از یک بازیکن وارد محوطه جریمه تراکتور شد و به مدافعان حریف خورد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 66: ارسال مهدی شیری و ضربه سر امیرحسین حسین‌زاده موقعیت جدی برای تراکتور بوجود آورد ولی توپ این بازیکن از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 70: ضربه ایستگاهی مهرداد محمدی به قسمت پشتی تیر افقی دروازه تراکتور برخورد کرد.

دقیقه 80: گوستاوو بازیکن تراکتور به محوطه جریمه استقلال نفوذ کرد ولی توپ او را برگرداندند. در ادامه توپ دیگری می‌رفت برای تراکتور موقعیت ایجاد کند که خالدآبادی آن را گرفت.

دیگر خبرها

  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • پرسپولیس تعارف استقلال را رد کرد؛ ال‌کلاسیکو خواب‌آور برنده نداشت
  • تساوی آلومینیوم و فولاد در اراک؛ شاگردان ویسی همچنان در لبه پرتگاه
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار! / جدال حنجره‌ها جای زانوها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی