Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن اشاره به عدم تکمیل پروژه بادرود کاشان گفت: پیمانکار این پروژه به منظور تکمیل پروژه خلع ید می‌شود. - اخبار استانها -

علیرضا قاری‌قرآن در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در نطنز، ضمن اشاره به طرح های در دست اقدام این شهرستان اظهار داشت: در حوزه مشکلات مسکن و ایجاد شهرک جدید مسکونی مطالبی مطرح و مقرر شد در اسرع وقت نقشه تفکیکی تهیه شده جهت طرح اقدام ملی نطنز به تصویب کمیسیون ماده پنج برسد و جهت اجرا ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در حوزه راه طرح دو بانده کردن نطنز به سایت هسته‌ای مقرر شد دو کیلومتر ابتدایی آن از سمت نطنز که مورد تفاهم شهرداری با راهداری بود طرح آن توسط اداره کل راه و شهرسازی تهیه و تصویب و جهت اجرا به شهرداری نطنز ابلاغ شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته ویژه دو بانده شده جاده نطنز به بادرود ابراز داشت دو‌ بانده کردن جاده نطنز به بادرود: در صورت تخصیص اعتبار در تملک دارایی شهرستان نطنز یا اعتبار ملی نسبت به مطالعه طرح و نهایتا اجرا اقدام خواهد شد.

کهگیلویه و بویراحمد| تکلیف پروژه‌های نیمه کاره راهسازی در مارگون مشخص شودمردم دشتی پارسیان چشم انتظار پایان وعده 35 ساله تکمیل پروژه راهسازی منطقه هستندبازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه‌های راهسازی اردبیل به روایت تصویر

وی ضمن اشاره به بازدید از جاده بادرود کاشان گفت: مقرر شد پیگیری جهت خلع ید پیمانکار قبلی توسط شرکت ساخت و توسعه انجام شود تا اداره کل بتواند نسبت به عملیات اجرایی 9 کیلومتر باقی مانده در حوزه کاشان و رفع نقص 10 کیلومتر در حوزه نطنز اقدام نماید.

قاری قرآن تاکید کرد: با تعامل و همکاری تمامی دستگاه‌های اجرایی می‌توان بر مشکلات شهرستان نطنز فائق آمد و ضمن سرعت بخشیدن به امور، موانع اجرایی طرح‌های این شهرستان را مرتفع کرد.

وی با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن بر سرعت بخشیدن و با کیفیت بودن اجرای این طرح تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف این اداره‌کل راه و شهرسازی سرعت در اجرای طرح اقدام‌ملی مسکن است که برنامه‌ریزی‌های لازم در این خصوص انجام پذیرفته است.

به گزارش تسنیم؛ مدیرکل اداره راه و شهرسازی استان اصفهان پس از شنیدن مسائل و مشکلات راه‌های شهرستان نطنز قول مساعد داد تا در اسرع وقت این مشکلات رفع شو‌د.

انتهای پیام/804/ ز

R7760/P/S6,1369/CT1 بیشتر بخوانید... گرگان|خریداری ۴۸ هکتار زمین برای اجرای طرح ملی مسکن در گلستان/اختصاص ۱۰۰ میلیاردتومان برای تکمیل طرح‌های راهسازی کهگیلویه و بویراحمد| بررسی قلع و قمع صدها درخت کهنسال بلوط به بهانه راهسازی وزیر راه از پروژه‌های راهسازی شهرهای مرکزی مازندران بازدید کرد

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه و شهرسازی استان اصفهان ضمن اشاره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۶۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد

۷ پروژه علمی فناوری با حضور معاون آموزشی وزیر علوم تحقیقات و فناوری در دانشگاه کاشان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، پیش از ظهر امروز _یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ با حضور معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری ۷ پروژه شامل آزمایشگاه روانشناسی، فیزیولوژی علوم ورزشی، مرکز نوآوری علوم انسانی و خانه خلاق علوم انسانی، کلینیک حقوق، خانه سلامت، مرکز توانمندسازی اجتماعی و مرکز بین المللی سازی علوم انسانی افتتاح شد.

همزمان با سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز استاد تجلیل از اساتید سرآمد کشوری دانشگاه کاشان و عملیاتی شدن خوابگاه متاهلی «خیرساز» در زمینی به مساحت هزار مترمربع با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به ظرفیت ۱۲۰ دانشجوی مجرد و ۲۴ زوج دانشجوی متأهل در دانشگاه کاشان به زمین زده شد.

کد خبر 750875

دیگر خبرها

  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • هوای اصفهان ناسالم است/ کاشان در وضعیت قرمز آلودگی
  • گرگ ۳۷ گوسفند روستای مرق وسادیان کاشان را تلف کرد
  • روند اجرای عملیات پروژه تأمین آب آشامیدنی منطقه جنوب استان بررسی شد
  • بررسی از پروژه تأمین‌کننده آب آشامیدنی منطقه جنوب استان در سمیرم
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • تخصیص ۵۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهسازی دشتستان
  • کلنگ خوابگاه متأهلی در دانشگاه کاشان به زمین زده شد
  • بازدید بی‌سابقه گردشگران از باغ جهانی فین کاشان
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم