Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر جواد باذلی افزود: تعدادی از آنان تحت درمان قرار گرفته و بهبود یافته‌اند و تعدادی دیگر نیز تحت درمان یا در قرنطینه خانگی قرار دارند.

وی ادامه داد: کارکنان و کادر درمان خط مقابله با کرونا بیش از پنج ماه است که در شرایط بسیار سخت درگیر مبارزه با این ویروس هستند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: درصد مثبت تست‌های کرونا در شهرستان‌های تابعه این دانشگاه (گناباد و بجستان) افزایش و متوسط سن بیماران مبتلا که نیاز به بستری پیدا کرده‌اند، کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مسن بودن جمعیت گناباد و بجستان استعداد این شهرستان‌ها را برای ابتلا به بیماری کووید 19 افزایش داده ولی با این وجود تعداد فوتی‌های این مناطق به نسبت متوسط کشوری کمتر است.

دکتر باذلی ادامه داد: با وجود اقدامات آموزشی و مراقبت‌های انجام شده، پوشش حفاظت فردی و فاصله اجتماعی توسط مردم کمتر رعایت می‌شود که این امر در شیوع بیشتر ویروس کرونا تاثیر بسیار داشته است.

وی گفت: تنها راه مقابله و پیشگیری از این بیماری، کاهش مراودات اجتماعی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی و رعایت پوشش و حفاظت فردی است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی گناباد پیش از این به خبرنگار ایرنا گفته بود: 31 نفر از دانشجویان این دانشگاه که به بیماری کووید 19 مبتلا شده بودند بعد از سپری نمودن مدت درمان و قرنطینه بهبود یافته و به شهرستان‌های خود عزیمت کردند.

سه بخش با ۱۷۰ تخت و یک بخش مراقبت‌های ویژه برای بستری بیماران مبتلا به کووید 19 در بیمارستان علامه بهلول گنابادی فعال است.

براساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۷۱ هزار و ۶۰۶ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۱۸۸ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۱۳ هزار و ۹۷۹ نفر رسیده است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: درمان ویروس دانشگاه علوم پزشکی ابتلا به بیماری پوشش علوم پزشکی بیمارستان ایران فوت ابتلا به بیماری بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی درمان ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۷۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود

جواد شاهین‌فر در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: ظهر شنبه و با حضور معاون درمان وزیر بهداشت آئین افتتاح طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود.

وی در ادامه افزود: این طرح‌ها شامل راه‌اندازی دستگاه سی تی اسکن پیشرفته و آم آرآی در بیمارستان امام حسن (ع) و… با حضور استاندار و مسئولان استانی خواهد بود.

کد خبر 6089442

دیگر خبرها

  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان و اساتید دانشگاه آزاد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • پیشنهاد افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • افزایش حقوق کارکنان دانشگاه آزاد
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • مکمل‌های پروبیوتیک شدت صرع را در کودکان کاهش می‌دهد
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • بیش از ۶ هزار خدمت واکسیناسیون در مجتمع رسول دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • آیین افتتاح طرح‌های دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار می‌شود