Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور گفت: مبلغ تسهیلات ۶۰ میلیون ریال می باشد که با یک فقره چک یا سفته این تسهیلات قابل دریافت است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مرتضی ضامنی در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ شنبه شب شبکه یک سیما درباره تسهیلات مشاغل آسیب دیده از کرونا به ناوگان تاکسیرانی گفت: این تسهیلات شش میلیون تومنی شامل دو گروه از رانندگان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور افزود: بر اساس برنامه ریزی وزارت رفاه گروه اول افرادی هستند که از بیمه تأمین اجتماعی برخوردارند و در سامانه «کارا» نام نویسی انجام دادند و در فرآیند دریافت تسهیلات قرار گرفتند و گروه دوم افرادی هستند که در فهرست بیمه تأمین اجتماعی قرار ندارند و با پیگیری‌هایی که با وزارت رفاه انجام شد این رانندگان به صورت سامانه‌ای، کارکرد آنها مورد تأیید قرار می‌گیرد و بعد از دریافت پیامک با مراجعه به سامانه کارا ثبت نام خود را انجام می‌دهند.

آقای ضامنی درباره زمان پرداخت تسهیلات گفت: زمانی که ثبت نام افراد انجام شود با معرفی به شعبه بانک و بعد از تکمیل مدارک تسهیلات پرداخت خواهد شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق هرمزگان، محمد کریمی در بازدید از خسارت‌های ناشی از طوفان و تندباد در زیر ساخت‌های آسیب دیده برق در جزیره قشم اظهار داشت: این خسارت‌ها به میزان افزون بر ۸۹ میلیارد تومان در حال ترمیم و جبران است.

وی بر لزوم جبران خسارت‌ها در کوتاه مدت تاکید کرد و با بیان اینکه بیش از ۵۵ میلیارد تومان از این خسارت‌ها در جزیره قشم بر جای مانده است افزود: از همه ظرفیت‌های قانونی برای تأمین و توزیع بهینه برق در جزیره قشم بهره‌گیری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان، با تشریح خدمات انجام شده در جزیره قشم ادامه داد: طول خطوط توزیع برق خسارت دیده در این جزیره حدود ۲۴ کیلومتر و تعداد تیرهای فشار متوسط و فشار ضعیف ۳۵۳ عدد بوده است، ۲ دستگاه ترانس نیز در حوادث تند باد و توفان خسارت دیدند که نیروهای عملیاتی این شرکت به سرعت نسبت به رفع خرابی‌ها اقدام کردند.

کریمی با اشاره به اینکه در شرایط بحرانی همه پیمانکاران و نیروهای عملیاتی شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان پای کار بودند ادامه داد: ترمیم و بازسازی شبکه‌های آسیب دیده از سیل خصوصاً در قشم و لنگه در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد.

کد خبر 6097350

دیگر خبرها

  • پیشنهادهای اصناف برای تدوین بخشنامه تبصره ماده ۱۰۰
  • «مشاغل خاص» زیر تیغ عدالت مالیاتی
  • فرایند الحاق زمین به محدوده ۲۰ روستای دشتستان انجام شد
  • هفتمین تور نظارتی قوه قضاییه با حضور اصحاب رسانه در استان هرمزگان/ طراحی سامانه‌های الکترونیک قضایی در حوزه های اعسار، انحصار وراثت و.../ ابتکار جالب توجه در خصوص پرداخت دیه تصادفات بدون تشکیل پرونده قضایی/ تشریح آسیب‌های قاچاق سوخت در استان هرمزگان
  • بازدید معاونان بنیاد مسکن از منطقه آسیب دیده امامزاده ابراهیم(ع)
  • تعمیر و تعویض لوله‌های آب آشامیدنی روستای مرزانک
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • خسارت ۸۹ میلیارد تومانی طوفان به زیرساخت‌های برق هرمزگان
  • دریافت مشاوره شیردهی با چشیدن طعم شیرین مادری
  • تسهیلات ودیعه مسکن به ۴۴۵ هزار متقاضی پرداخت شد