Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-28@05:38:11 GMT

ژان-ایو لو دریان چهارشنبه به لبنان می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۸۰۴۹

ژان-ایو لو دریان چهارشنبه به لبنان می‌رود

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری پرسنا لاتینا، «ژان-ایو لو دریان»، وزیر خارجه فرانسه، بناست طی روزهای آینده به لنان سفر کند. 

بنا به گزارش رسانه‌های لبنان، لو دریان بناست طی این سفر با مقام‌های عالی‌رتبه لبنانی دیدار و درباره کمک‌های پاریس به بیروت با آن‌ها رایزنی کند. 

منابع آگاه گزارش داده‌اند که لو دریان در این سفر از مقامات لبنان خواهد خواست به اصلاحات و مقابله با فساد سرعت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بنا به گزارش‌ها، وزیر خارجه فرانسه بناست روز چهارشنبه به لبنان سفر کند. 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: فرانسه لبنان لو دریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم

ایتنا - عربستان سعودی در بحبوحه گمانه‌زنی‌ها در مورد محدوده پروژه و امور مالی آن، نمایش جاده نئوم خود را به چین انجام داد.
مقامات نئوم هفته گذشته از پکن، شانگهای و هنگ کنگ بازدید کردند تا از سرمایه گذاران چینی درخواست سرمایه کنند و روشنی بیشتری در مورد این ابرشهر مرموز بیفکنند.

به گزارش ایتنا، یکی از شرکت‌کنندگان به خبرگزاری فرانسه گفت که این نمایشگاه به نئوم کمک کرد تا کمتر مرموز باشد. این مشاهدات از سوی لئونارد چان، رئیس انجمن توسعه فناوری نوآورانه هنگ‌کنگ انجام شد که همچنین گفت که واکنش‌ها به این پروژه بلندپروازانه صرفا در یک پذیرایی دعوت‌نامه بی‌طرفانه بود. با این حال، چان ممکن است اولین نفر در صف شهر The Line نباشد. او به خبرگزاری فرانسه گفت:« من برای تفریح به آنجا خواهم آمد، اما آنجا زندگی نخواهم کرد.»

مقامات Neom به گزارش‌های اخیر مبنی بر کاهش برنامه‌های پروژه بیابانی بسیار گران قیمت توجهی نکردند. اوایل این ماه، بلومبرگ گزارش داد که عربستان سعودی تخمین‌های قابل توجهی را برای تعداد افرادی که انتظار می‌رود در The Line زندگی کنند، کاهش داده است. در این گزارش آمده است که مقامات تعداد ساکنان مورد انتظار برای "آسمان خراش افقی" را از 1.5 میلیون تا سال 2030 به کمتر از 300000 کاهش دادند. به گزارش خبرگزاری فرانسه، طارق قدومی، مدیر اجرایی نئوم، گفت که هدف جمعیتی 9 میلیون نفری به موقع محقق خواهد شد

گزارش‌ها حاکی از آن است که نگران‌های گسترده‌تری در مورد سرمایه‌گذاری تریلیون دلاری در پروژه چشم انداز 2030 ولیعهد سعودی محمد بن سلمان مطرح شده است.

 

بلومبرگ گزارش داد که واقعیت‌های مالی این پروژه که می‌تواند تا 500 میلیارد دلار هزینه داشته باشد، باعث به وجود آمدن نگرانی‌هایی در دولت عربستان شده‌است. وال استریت ژورنال در ماه فوریه گزارش داد که این کشور همچنین شروع به وام گرفتن برای کمک به تامین مالی نئوم و سایر "مگاپروژه‌های ویژن 2030" کرده است.

بلومبرگ هفته گذشته گزارش داد که پروژه Neom همچنین در حال برنامه‌ریزی برای انتشار اوراق قرضه برای اولین بار است. این نشریه به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که پروژه کلان شهر می‌تواند تا 1.3 میلیارد دلار با فروش اوراق قرضه اسلامی جذب کند.

نمایش جاده نئوم همچنین از سئول، توکیو، سنگاپور، شهر نیویورک، بوستون، واشنگتن دی سی، میامی، لس آنجلس، سانفرانسیسکو، پاریس، برلین و لندن بازدید کرده است.

دیگر خبرها

  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • پاسخ حزب الله کوبنده خواهد بود/ با جنگ به جایی نخواهید رسید
  • پی‌اس‌جی 109 میلیون یورو ضرر کرد!
  • یک سپاهانی دیگر به بازی با پرسپولیس نمی رسد
  • شهادت یک عضو دیگر حزب الله در جنوب لبنان | عکس
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند
  • شهادت ۲ تن در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به شرق لبنان
  • بلینکن: چین می‌تواند نقش میانجی‌گر را در خاورمیانه ایفا کند
  • گزارش امیرعبداللهیان از سفر رئیسی به سریلانکا و پاکستان
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به تانکر حامل سوخت در لبنان