Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@23:50:37 GMT

سهراب و شهر خودرو در تونل وحشت (گزارش)

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۸۰۸۶

سهراب و شهر خودرو در تونل وحشت (گزارش)

سرمربی جدید شهر خودرو کار دشواری برای کسب سهمیه آسیایی دارد و دیدارهای 6 امتیازی را مقابل خود می‌بیند و باید به مصاف سه سرمربی استقلالی تا شاهد مصاف‌هایی تمام استقلالی روی نیمکت تیم‌ها باشیم.

به گزارش "ورزش سه" در یک هفته گذشته در اردوگاه عنابی‌پوشان مشهدی اتفاقات عجیبی رخ داد که منجر به آن شد تا سرآسیایی به دلیل اختلاف با مدیریت از سمت خود استعفا دهد و راهی سیرجان شود تا در انتخابی غافلگیر کننده سهراب بختیاری زاده سکان هدایت شهر خودرو را برعهده گیرد؛ در مراسم معارفه بختیاری زاده هم مجادله‌ای میان مالک باشگاه و خبرنگاران مشهدی شکل گرفت که باعث شد تا التهاب در اردوی شهر خودرویی‌ها به اوج برسد و با دو جلسه تمرینی آن‌ها آماده دیدار برابر پارس جنوبی شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از شکست تلخ شب گذشته برابر پارس جنوبی حالا پنج فینال سرنوشت ساز را سهراب بختیاری زاده و شاگردانش در لیگ نوزدهم خواهند داشت؛ پنج دیداری که چهار مصاف آن برابر تیم‌های بالای جدولی و مدعی برای کسب سهمیه خواهد بود و نشان از راه دشوار مشهدی‌ها دارد. البته دیگر دیدار این تیم هم برابر نساجی است که فعلا در شروع دوباره لیگ شکستی را متحمل نشده و نشان داده رقیب آماده‌ای است.

 

هفته بیست و ششم (تراکتور آذربایجان) - میزبان

 

سهراب بختیاری زاده و شاگردانش در اولین گام برای ورود به تونل وحشت لیگ که در نیم فصل نخست از سوی یحیی گل محمدی سرمربی وقت مشهدی‌ها بیان شد، باید در خانه پذیرای تراکتور شوند؛ تراکتوری که در دور رفت در تبریز سه بر یک به پیروزی رسید و در دو هفته اخیر برابر تیم‌های مدعی استقلال و سپاهان توانسته چهار امتیاز کسب کند تا در اوج آمادگی شاگردان ساکت الهامی به دیدار برابر عنابی‌پوشان برسند.

 

 

بازگشت به شرایط ایده‌آل برای اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان تراکتوری‌ها می‌تواند بزرگ‌ترین تهدید شهر خودرو باشد؛ به ویژه آن‌که آنها محمدعلی فرامرزی را هم به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و با مصدومیت حسین مرادمند، هنوز شرایط چینش خط دفاعی این تیم مشخص نیست. چرا که شب گذشته اشتباهات پرشمار خط دفاعی شهر خودرو باعث شد تا برتری در جم به شکست بدل شود.

دو تیمی که سودای آسیایی شدن دارند و رقابت تنگاتنگ در جدول باعث شده دوئل شش امتیازی آن‌ها هیجان انگیز شود؛ البته نباید از حضور مصطفی صداقت مربی سابق شهر خودرو که از ابتدای حضور این تیم در لیگ برتر حضور داشت و در تحولات اخیر از این تیم جدا شد و به تراکتور رفت غافل شد .

 

هفته بیست و هفتم (صنعت نفت آبادان) - میهمان

 

بازی در گرمای طاقت فرسای آبادان در وسط تابستان، بدون شک دغدغه مشهدی‌هاست؛ البته که سهراب بختیاری زاده خود جنوبی است و به هوای گرم خوزستان عادت دارد اما باید در این فرصت دو هفته، تمریناتی را برای بازیکنان‌اش بچیند که بتوانند برای تیم سختکوش آبادانی دست پر از میدان خارج شوند.

 

 

رقیبی که شب گذشته هم برابر استقلال نمایش خوبی داشت؛ نفتی‌ها که هنوز کورسوی امیدی به کسب سهمیه آسیایی دارند و در دور رفت هم برابر شاگردان گل محمدی به برتری رسیدند بدون شک در خانه، کار عنابی‌پوشان مشهدی را سخت خواهند کرد و باید دید ستاره‌ای که بخش بزرگی از فوتبالش را در جنوب و زادگاه‌اش گذرانده چگونه به بازیکنان‌اش رسم بازی در گرمای طاقت فرسای جنوب را خواهد داد تا از این مرحله تونل وحشت هم شهر خودرویی‌ها موفق بگذرند.

 

هفته بیست و هشتم (استقلال تهران) - میزبان

 

مشهدی‌ها در میان بالانشینان جدول، بدترین عملکرد را در دیدارهای رو در رو برابر تیم های مدعی داشته‌اند و شکست در دیدار رفت برای استقلال در ورزشگاه آزادی یکی از آن نتایج ضعیف بود که رقم خورد؛ دوئل سهراب بختیاری زاده با تیمی که در آن سابقه کاپیتانی دارد در کنار دوئل دوباره بازیکنی چون مهدی رحمتی با تیم سابق، جذابیت این بازی را دوچندان ساخته و تقابل سهراب و فرهاد را هیجان انگیز کرده است.

 

 

به ویژه که هر دو سرمربی جوان برای اثبات توانایی خود به دنبال سهمیه آسیایی هستند و می‌خواهند در این دیدار حیثیتی پیروز از میدان خارج شوند تا برای سال‌های آتی جایگاه خود را در عرصه مربیگری تثبیت کنند؛ عبور سلامت از این مرحله مهم ، بدون شک می‌تواند شهر خودرو را در حوالی منطقه سبز سهمیه آسیایی قرار دهد.

 

هفته بیست و نهم (سپاهان اصفهان) - میهمان

 

آخرین دوئل شش امتیازی مشهدی‌ها در لیگ نوزدهم در اصفهان برگزار خواهد شد؛ دوئل تمام استقلالی میان سهراب بختیاری زاده و امیر قلعه نویی برای رسیدن به سهمیه آسیایی. البته شاید تا آن بازی تقریبا تکلیف سهمیه مشخص شده باشد اما ترافیک مدعیان آنقدر بالاست که تک امتیاز هم می‌تواند جایگاه تیم‌ها را دستخوش تغییر کند.

 


امیر قلعه نویی که تیمش در چند هفته اخیر خوب نتیجه نگرفته امیدوار است با شوک مثبت به ارنج تیم، شرایط را به سود خود در هفته های پیش رو تغییر دهد و احتمالا تا دیدار برابر شهر خودرو، باید در انتظار سپاهانی قدرتمند بود بویژه آن‌که بازیکنی چون کی‌روش استنلی هم قرار است به ترکیب سپاهان اضافه شود.

دیدار رفت دو تیم با اشتباهات جنجالی داوری مساوی در مشهد تمام شد و حواشی پیرامونی زیادی هم داشت؛ با توجه به حساسیت بالا، احتمال بروز حواشی در دیدار برگشت هم زیاد است و بختیاری زاده جوان باید در گام نهایی مقابل مدعیان چه عملکردی تیمش خواهد داشت؟

 

هفته سی‌ام (نساجی مازندران) - میزبان

 

نیمکت دو تیم نسبت به بازی رفت که با تساوی بدون گل در ورزشگاه وطنی قائمشهر دنبال شد دستخوش تغییر شده است؛ جای گل محمدی، سرآسیایی آمد و حالا بختیاری زاده سرمربی شهر خودرو است و در نساجی هم محمدرضا مهاجری رفته و محمود فکری روی کار آمده است.

 

 

سرمربی جدید شهر خودرو با شکست کارش را روز گذشته آغاز کرده و محمود فکری در چهار تجربه حضورش روی نیمکت نساجی طعم شکست را نچشیده و به خوبی توانسته این تیم را در جدول بالا ببرد؛ دوئل کاپیتان‌های سابق استقلال که نتیجه بازی چندان برای فکری و شاگردانش مطرح نیست اما آن‌ها نشان داده‌اند که با همه توان به میدان می‌روند و به دنبال کسب نتیجه هستند.

اوج گیری نساجی باعث شده تا بختیاری زاده و شاگردانش در روز آخر لیگ نوزدهم، کار دشواری داشته باشند.

 

* جمع بندی

سهراب بختیاری زاده جوان که روز گذشته پس از گذراندن روزهای پرالتهاب، تیمش را برای نخستین بار ارنج کرد مقابل تیم پایین جدولی پارس جنوبی متحمل شکست شد اما به خوبی می‌داند که برای کسب سهمیه آسیایی باید از این مسیر دشوار  با حداکثر امتیاز بیرون آید تا بتواند برای دومین سال متوالی سهمیه آسیایی را به هواداران فوتبال در مشهد هدیه کند.

سهمیه‌ای که می‌تواند ضامن حضور بختیاری زاده در لیگ بیستم روی نیمکت شهر خودرو باشد.

 

شهر خودرو سهراب بختیاری‌زاده (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: شهر خودرو سهراب بختیاری زاده سرمربی سهراب بختیاری زاده بختیاری زاده سهمیه آسیایی شهر خودرو هفته بیست کسب سهمیه مشهدی ها باعث شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۸۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آخرین دیدارتیم ملی فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان در تورنمنت کافا امروز از ساعت ۱۳.۳۰ برگزار می‌شود که مریم جهان نجاتی، سرمربی تیم ملی دختران، ترکیب ۱۱ نفره ایران را اعلام کرد:

اتنا توفیق -فاطمه محسنی - ستایش فیض الهی-مینا بابویه -عسل قاجاریان-مهرناز عزت ابادی ( کاپیتان)-مائده بی رنگ-تانیا جهانشاهی - سمیه اسماعیلی - مریم دینی - پرنیا رحمانی

به گزارش خبرنگار مهر، شاگردان جهان نجاتی پیش از این مقابل تاجیکستان، ترکمنستان و ازبکستان به پیروزی رسیدند.

کد خبر 6090826

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی هوشمند منصوب شد
  • اعلام ترکیب تیم فوتبال دختران ایران برابر قرقیزستان
  • آزمون و بووه؛ زوج خط حمله رُم برابر ناپولی
  • سپاهان و تراکتور محکوم به پیروزی برابر استقلال و پرسپولیس
  • زمان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان اعلام شد
  • عجیب ترین شیوه حمل بار با خودرو که تاکنون دیده اید‍! | ویدئو
  • چربی مهمی که در هنگام لاغر کردن نباید بسوزانید
  • گیاهان خوراکی خودرو؛ گنجینه‌ای ارزشمند در چهارمحال و بخیاری
  • اقدام خطرناک راننده یک خودرو در تونل‌های تهران (فیلم)
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم