Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@03:46:39 GMT

تخریب و مصادره دهها منزل فلسطینی طی ۲ هفته گذشته

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۷۹۱۴۸

تخریب و مصادره دهها منزل فلسطینی طی ۲ هفته گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین آنلاین، دفتر هماهنگ‌کننده امور انسانی سازمان ملل در فلسطین اشغالی اعلام کرد که مسئولان رژیم صهیونیستی طی دو هفته گذشته دستور تخریب و یا مصادره ۳۱ ساختمان متعلق به فلسطینی ها را صادر کرده‌اند.

این اقدامات به بهانه آن صورت می گیرد که فلسطینی‌ها مجوز لازم برای ساخت و ساز را کسب نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش صادره از سوی دفتر سازمان ملل آمده است که تخریب منازل فلسطینیان در دو هفته گذشته باعث آواره شدن ۱۳ فلسطینی و وارد آمدن خسارت به بیش از ۱۰۰ نفر شده است.

بر اساس این گزارش صهیونیست نه تنها منازل فلسطینیان را تخریب می‌کنند بلکه زمین های کشاورزی آنها را نیز نابود می کنند به طوری که در یک منطقه در شهر الخلیل نظامیان رژیم صهیونیستی اقدام به از بین بردن زمینهای کشاورزی به همراه محصول آن و از ریشه درآوردن ۷۰ درخت زیتون کردند.

کد خبر 4977480 فاطمه صالحی

منبع: مهر

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی سازمان ملل متحد ایالات متحده آمریکا عراق ویروس کرونا رژیم صهیونیستی سوریه عربستان سعودی فلسطین لبنان دونالد ترامپ ایران روسیه افغانستان امارات متحده عربی ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید

رسانه‌های آمریکایی از دستگیری حداقل ۱۰۰۰ نفر در بیش از ۲۵  دانشگاه آمریکا در ۲۱ ایالت طی دو هفته گذشته و همزمان با آغاز اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو؛  رسانه‌های آمریکایی از دستگیری حداقل ۱۰۰۰ نفر در بیش از ۲۵  دانشگاه آمریکا در ۲۱ ایالت طی دو هفته گذشته و همزمان با آغاز اعتراضات دانشجویی علیه جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه خبر دادند.

ساعاتی پیش، پلیس نیویورک به محوطه دانشگاه کلمبیا یورش برده و ده‌ها دانشجو را در همبستگی با مردم فلسطین تجمعات مسالما آمیزی را برپا کرده بودند، به طرز وحشیانه‌ای دستگیر کرد. این در حالی است که مسئولان این دانشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرده بودند که می‌توانند وضعیت را کنترل کنند و نیازی به حضور نیروی سرکوبگر در محیط آموزشی وجود ندارد.

طی دو هفته گذشته، اعتراضات دانشجویی طرفدار فلسطین به دانشگاه‌ها در سراسر ایالات متحده گسترش یافته است و ایالات متحده آمریکا از کالیفرنیا در غرب دانشگاه کالیفرنیا- لس آنجلس، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی و ... تا ایالت‌های شمال شرقی  کلمبیا، ییل، هاروارد، یوپن شاهد اعتراضات دانشجویی حمایت از مردم فلسطین بوده است.  

دیگر خبرها

  • اشغالگران در تلاش برای خاموش کردن صدای کرانه باختری هستند
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • بازداشت دستکم ۲۱۰۰ نفر در تظاهرات حامی فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • عضویت فلسطین در سازمان ملل، در راستای رسیدگی به بی عدالتی علیه فلسطینان است
  • فلسطین، مسئله‌ای که عادی نمی‌شود!
  • ۷۱۹ حمله موشکی و پهپادی حزب الله به فلسطین اشغالی طی یک ماه
  • تعداد دانشجو‌های دستگیر شده در آمریکا به ۱۰۰۰ نفر رسید
  • برجای ماندن ده‌ها شهید در جریان ۴ جنایت صهیونیست‌ها در غزه
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران محله‌های مسکونی غزه