Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم پلدختر در مجلس گفت: متأسفانه در ماه گذشته شاهد نابسامانی در بازار کالاهای اساسی بوده‌ایم، تقاضای ورود جدی به این موضوع و ساماندهی و حل عاجل این معضل را دارم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، سید حمیدرضا کاظمی در نطق میان‌دستور خود در نشست علنی امروز (یکشنبه 29 تیرماه 99) مجلس گفت: اکنون علیرغم توطئه‌های بسیار سنگین استکبار جهانی و تحریم ناجوانمردانه آنان علیه ملت ایران باید برای برقراری عدالت و ایفای تعهدات و وفای به عهد دست به کارهای بزرگی بزنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تحول در زندگی و معیشت مردم، کمک به ایجاد اشتغال پایدار، مبارزه با رانتخواری، عدالت‌گستری، قانون‌محوری، مبارزه بی‌امان با فقر و فساد و تبعیض، برنامه ریزی جهت عمران و آبادی کشور، پرهیز از شعار و با عمل صالح ریل‌گذاری و تصویب قوانین راهگشا باید از اولویت‌های اصلی ما باشد.

وی افزود: تاب و توان مردم در برابر فسادها، ناکارآمدی‌ها و نابرابری‌ها و نابرخورداری‌ها از دست رفته، تاکنون آنچه که باید محقق شود و این مردم سزاوار آن بوده و هستند تحقق نیافته است.

کاظمی خاطرنشان کرد: تفرقه و انشقاق در صف ملت و مسؤولان راه به جایی نمی‌برد بلکه باعث تأخیر در روند خدمت‌رسانی به مردم خواهد شد.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعدادی از اعضای هیأت رئیسه مجلس در انتخاب هیأت رئیسه کمیسیون‌ها دخالت داشتند که این موضوع موجب نگرانی جمع زیادی از نمایندگان و موجب استیضاح تعدادی از اعضای هیأت رئیسه شد.

وی افزود: از کمیسیون آیین نامه داخلی مجلس خواستار رسیدگی عاجل به این موضوع برابر ماده 24 آیین نامه و استیضاح تعدادی از اعضای هیأت رئیسه در ارتباط با موضوع فوق الذکر هستم.

کاظمی در تذکری به رئیس جمهور خاطرنشان کرد: متأسفانه در ماه‌های گذشته شاهد نابسامانی در بازار کالاهای اساسی و مصرفی، ارز، سکه، مسکن و خودرو بوده‌ایم. تقاضای ورود جدی به موضوع و ساماندهی کالاهای مصرفی و بازار ارز، سکه و مسکن و خودرو و حل عاجل آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارم.

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در سیل سال 98 حدود هزار دستگاه خودرو مردم دچار خسارت شد اما متأسفانه تاکنون اقدامی جهت جبران خسارت مردم صورت نگرفته است. درخواست جبران خسارت در این باره را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارم.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود به ویژه خسارت باقیمانده از سیل سال گذشته بالاخص در حوزه کشاورزی از مسؤولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: آقای رئیس جمهور کالاهای مصرفی فارس نماینده مردم پلدختر در مجلس هیأت رئیسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو

به گزارش خبرآنلاین، طبق اطلاعاتی که روزنامه «دنیای اقتصاد» کسب کرده، فضای کلی حاکم بر بازار خودرو نسبتا آرام است و به نظر می‌رسد این موضوع بیشتر با آرامش نسبی در بازار ارز در ارتباط است.

نه اینکه افت‌وخیز قیمتی خاصی در بازار رخ ندهد، اما اگر هم قیمتی بالا رفته یا پایین آمده، بسیار جزئی بوده و فعلا دیگر خبری از توفان قیمتی چند هفته پیش نیست. با توجه به اتفاقات رخ‌داده در فروردین، بازار خودرو نخستین ماه سال را با جهش قیمت پشت سر گذاشت.

روند صعودی قیمت ارز از یک سو و تحولات منطقه‌ای به‌خصوص حمله رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در سوریه و پاسخ موشکی و پهپادی ایران، از سوی دیگر، منحنی قیمت خودرو را تحریک کرد تا رکوردهای قیمتی جدیدی ثبت شود.

در واقع آنچه سبب افزایش قیمت خودرو در بازار طی فروردین امسال شد، رشد انتظارات تورمی و افزایش قیمت ارز بود و حالا که این دو عامل نسبتا فروکش کرده‌اند، منحنی قیمت در بازار خودرو نیز سر به زیر شده است.

البته افزایش قیمت‌های جزئی در بازار رخ داده که هرگز قابل مقایسه با توفان قیمتی فروردین نیست. به عنوان مثال، خودرویی مانند پژو ۲۰۷ ارتقایافته مدل ۱۴۰۳ تنها چیزی حدود پنج‌میلیون تومان رشد قیمت در چند روز گذشته داشته است. یا مثلا قیمت پژوپارس سال سفارشی در عدد ۷۰۰میلیون تومان ثابت مانده است. در بین خودروهای مونتاژی مدل جک S۳ اتومات ۱۴۰۳ رشد قیمتی تنها پنج‌میلیون تومانی طی چند روز گذشته داشته است. یا مثلا ریسپکت پرایم تیپ ۲ تقریبا بدون تغییر قیمت خاصی این هفته را به پایان رسانده است. به نظر می رسد تا وقتی قیمت ارز و انتظارات تورمی جهش دیگری را تجربه نکنند، بازار خودرو آرامش نسبی‌اش را حفظ خواهد کرد.

23302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901969

دیگر خبرها

  • دولت مسکن را کالای مصرفی ببیند نه سرمایه‌ای
  • محدودیت سختگیرانه در ترخیص کالاهای ملوانی خسارت به بار می آورد
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • حکم رئیس دانشگاه تهران برای جمیله علم‌الهدی، همسر ابراهیم رئیسی
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • راهکارهای رئیس کمیسیون اقتصادی برای تعدیل قیمت خودرو؛از واردات تا کاهش قیمت بهای تمام شده
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • جوان مازندرانی عضو هیأت رئیسه فدراسیون وزنه‌برداری شد