Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ابراهیم شکوری دبیرکل سابق فدراسیون فوتبال و بازیکن اسبق پرسپولیس اظهار کرد: من همچنان فوتبال بازی می‌کنم و بازیکنان زندگی شان این رشته ورزشی است و نمی‌توانند فوتبال را ترک کنند. ما یک تیم دوستانه داریم که با یکدیگر بازی می‌کنیم. به هر حال تمرین خود را انجام می‌دهم و بدون فعالیت ورزشی نمی‌توانم زندگی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فوتبال بدون کُری خوانی معنی ندارد، اما حد و اندازه اش باید حفظ شود.  

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه پیروزی‌های خفیف پاشنه آشیل سرخپوشان است، گفت: به نظرم این موضوع به فلسفه تیمی و مربی برمی گردد و شرایط لیگ ما بسیار سخت است. چندین مرتبه مسابقات به علت مشکلات تعطیل شد. به نظرم استراتژی گل محمدی و پرسپولیس خوب بوده است. به طور حتم اگر بازیکنان پرسپولیس موقعیت‌های بیشتری پیدا کنند به طور حتم گل می‌زنند.

پرسپولیس در نیمه اول بازی با فولاد صلابت نداشت

شکوری درباره اینکه پرسپولیس به مرز ۱۰۰۰ امتیاز در لیگ برتر رسید و به قهرمانی نزدیک‌تر شد، گفت: تیم پرسپولیس در نیمه اول صلابت لازم را نداشت، اما تیم فولاد با بازیکنان جوان خود خوب بازی کرد. البته فولادی‌ها در نیمه دوم یک مقدار افت کردند. به هر حال پرسپولیس تیم حرفه‌ای است  و این تیم توانست از موقعیت‌های خود استفاده کند و بازی را پیروز شود.

او درباره اینکه مشاور فدراسیون فوتبال است، بیان کرد:  من از سمت دبیر کلی فدراسیون فوتبال جدا شدم و بهاروند حکم مشاوره  رئیس کمیته فوتسال برای من صادر کرد و به او گفتم که فوتسالی نیستم. امیدوارم روزی بزرگان فوتسال از جمله حیدریان و شمسایی این رشته ورزشی را اداره کنند.

ما باید قدردان کی روش باشیم 

 شکوری درباره اینکه آیا سیستم نتیجه گرایی کارلوس کی روش را در تیم ملی فوتبال قبول داشت یا خیر، اظهار کرد: به طور حتم هر مربی نقاط ضعف و قوتی دارد و کی روش ۸ سال برای تیم ملی کشورمان زحمت کشید و ۲ دوره پشت سرهم به جام جهانی رفتیم و این موارد جزو نقاط قوت این مربی است. کی روش یک تیم ملی خوب و باصلابت درست کرد که گل نمی‌خورد و ملی پوشان  جلوی تیم‌های بزرگی همانند اسپانیا و پرتغال  با اعتماد به نفس بالا حضور پیدا کردند. ما باید قدردان کی روش باشیم و فوتبال همین است و  در حال حاضر تیم ملی در شرایط حساسی قرار دارد و باید دست به دست هم بدهیم و کمک کنیم تا برای سومین مرتبه متوالی به جام جهانی برویم.  

کی روش درصدی از پاداش جام ملت های آسیا را طلب کرد

دبیر کل سابق فدراسیون فوتبال درباره اینکه پولی که نباید به کی روش بدهیم را این مربی بخشیده است، گفت: من اطلاعی از اتفاقات رخ داده ندارم، اما آنچه که در زمان  انعقاد قرارداد با کی روش صورت گرفت این بود که AFC به تیم سوم جام ملت‌های آسیا یک میلیون دلار پاداش می‌داد و کی روش در آن زمان درصدی از این پول را درخواست کرد. علاوه بر این ما ۸ میلیون دلار بابت صعود به جام جهانی دریافت کردیم و چند درصدی از این پول هم به کی روش رسید. شرایط فوتبال کشورمان حساس است و باید همه کمک کنیم تا وضعیت بهتر شود.  

شکوری درباره عملکرد اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال و اینکه او می‌تواند تیم ملی را به جام جهانی ببرد، گفت: در حال حاضر اسکوچیچ سرمربی تیم ملی ما است و همه باید از این مربی حمایت کنیم. با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته اساسنامه فدراسیون فوتبال به زودی تغییر پیدا می‌کند و یکسری اتفاقات خوب رخ می‌دهد. به هر حال فوتبالیست‌ها در اساسنامه جدید بیشتر می‌توانند ورود کنند و فدراسیون فوتبال خانه آن‌ها محسوب می‌شود. مدیران باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس باید از بازیکنان سابق بیشتر استفاده کنند، چون برخی از فوتبالیست‌ها تحصیلات بالایی دارند و به طور حتم می‌توانند به فوتبال کشورمان کمک کنند.

 بیشتر بخوانید

شکوری: کفاشیان طبق اساسنامه می‌تواند نایب رئیس اول فدراسیون باشد

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ابراهیم شکوری لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال جام جهانی طور حتم تیم ملی کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۷۹۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در نامه کیومرث هاشمی خطاب به مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: «همانطور که مطلعید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادار نماها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بارها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است».

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود.

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمام تر پیگیری خواهد کرد.»

کد خبر 6096401

دیگر خبرها

  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرد
  • اتفاقات رخ داده در ورزشگاه‌ها به کرامت بانوان خدشه وارد کرده است
  • ربیع خواه: من از فوتبال شناور پرسپولیس لذت می‌برم/ گل محمدی جزو ۲ سرمربی برتر ایران است