Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا رخشانی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: با تمام توان و تلاش حداکثری بدنبال برنامه‌ریزی صحیح و مناسب برای آغاز سال تحصیلی جدید با روش‌های مختلف هستیم که در ارائه آموزش‌های مجازی و استمرار این فرایند نیازمند تقویت و توسعه زیرساخت‌های مخابراتی هستیم.

وی ادامه داد: در شرایط ویروس کرونا و تعطیلی مدارس ۸۰ درصد دانش‌آموزان از طریق شبکه‌های اجتماعی، پیام رسان‌ها و شبکه شاد و ۲۰ درصد از طریق بسته‌های آموزشی و حضور معلمان بومی آموزش‌ها را دریافت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان با بیان اینکه در سالیان اخیر به طور متوسط در هر سال ۳۴ هزار دانش‌آموز به آمار استان افزوده شده است، افزود: شاخص‌های آمار دانش‌آموزی بین سال‌های ۸۰ تا ۹۳ حدود ۱۷/۱۱ درصد رشد و در سال‌های۹۳تا ۹۸ رشد حدود ۴۰ درصدی را به خود اختصاص داده است.

وی تصریح کرد: افزایش موالید دانش‌آموزی در حوزه نیروی انسانی، فضا و تجهیزات مشکلات فراوانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان در برداشته و بسیاری از شاخص‌ها را تحت تاثیر قرار داده است.
رخشانی گفت: برای سال تحصیلی آینده،۱۴ هزار و ۸۶۱ نفر نیروی انسانی کمبود داریم که از راه‌های مختلف مثل خرید خدمات آموزشی، حق التدریس آزاد، سرباز معلم، برون سپاری، استخدام آزاد ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان در صدد جبران آن هستیم.

وی با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید برنامه‌های مختلفی برای آموزش دانش آموزان سیستان وبلوچستان پیش‌بینی شده است، افزود: در مناطق زرد ۵۰ درصد دانش‌آموزان روزهای زوج و ۵۰ درصد روزهای فرد در مدرسه حضور خواهند داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان افزود: در مناطق  وضعیت قرمز نیز امکان تشکیل کلاس حضوری میسر نیست و در این مناطق همچنان کلاس‌ها از طریق فضای مجازی و نرم افزار شاد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها مدارس سیستان و بلوچستان آموزش مجازی دانش‌آموزان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس سیستان و بلوچستان آموزش مجازی دانش آموزان مدارس سیستان و بلوچستان آموزش مجازی دانش آموزان سیستان و بلوچستان دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، ایوب کرد گفت : این میزان نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش ۷۸ درصدی داشته است.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: در سال گذشته ۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در حوزه زیر پوشش این اداره کل ساخته شده که از این میزان ۷۰ کیلومتر آن به صورت امانی و به وسیله ماشین آلات راهداری این اداره کل انجام شده که موجب صرفه جویی هزار و ۷۵۰ میلیارد ریالی شده است.
وی با اشاره به اینکه اکنون تکمیل و ساخت راه روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در اولویت این اداره کل قرار دارد تصریح کرد: تکمیل و ساخت این میزان راه روستایی در استان، نقش بسزایی در محرومیت زدایی و تسهیل ارتباط جمعیت ساکن روستا با مراکز بخش و شهرستان‌ها ایفا می‌کند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان افزود: امسال نیز ساخت راه‌های روستایی در دستورکار این اداره‌کل قرار دارد تا بخشی از عقب ماندگی استان در حوزه راه‌های روستایی نسبت به شاخص کشوری جبران شود.

دیگر خبرها

  • اردوگاه دانش آموزی با منظر گردشگری مقاومت در بوشهر احداث شود
  • رشد بیش از ۴ برابری آمار جذب و پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان
  • اشتغال به تحصیل ٣٤ هزار دانش آموز اتباع خارجی در مدارس استان کرمان
  • جذب ۲۰ درصد معلمان کشور در دولت سیزدهم
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • آغاز ثبت‌نام کلاس اولی‌ها از ۱۹ اردیبهشت
  • اجرا آموزش فرهنگ ترافیک در ۱۰ مدرسه همدان 
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است