Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین وفایی و سهیل واحدی بازیکنان تیم ملی اسنوکر کشورمان برای شرکت در لیگ حرفه‌ای ها، راهی کشور انگلیس شده اند.

مرحله مقدماتی این مسابقات از روز سه شنبه ۳۱ تیر ماه آغاز می‌شود و تا هفتم مرداد ماه ادامه خواهد داشت و ۱۶ نفر برتر مرحله مقدماتی، مجوز حضور در دور نهایی را کسب خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دور نهایی مسابقات از تاریخ ۱۰ تا ۲۶ مرداد برگزار خواهد شد. قهرمان این مسابقات مبلغ ۵۰۰ هزار پوند دریافت خواهد کرد که اگر هر پوند را  ۳۰ هزار تومان در نظر بگیریم معادل ۱۵ میلیارد تومان می شود.

جدول رده بندی اسنوکر‌بازان، تعیین کننده زمان مسابقات آن‌ها است. بر این اساس بازیکنانی که از جایگاه بهتری در رتبه بندی جهانی برخوردار هستند، در دور اول و دوم مسابقات استراحت خواهند کرد.

سهیل واحدی ملی پوش تیم ملی اسنوکر کشورمان روز سه شنبه ۳۱ تیر ماه به مصاف آلن تیلور از کشور انگلستان خواهد رفت. سهیل واحدی در رده ۱۰۳ برترین اسنوکر بازان دنیا قرار دارد.

حسین وفایی دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات، به دلیل داشتن جایگاه بهتر در جدول برترین اسنوکر بازان، از دور سوم مسابقات کارش را آغاز می‌کند. وفایی در رده ۳۵ برترین اسنوکر بازان جهان قرار دارد.

در دور مقدماتی مسابقات، شرکت کنندگان با پیروزی در هر بازی مبلغ ۵ هزار پوند دریافت می‌کنند. این مبلغ تقریبا معادل ۱۵۰ میلیون تومان است. این مبلغ در مراحل نهایی مسابقات افزایش پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

ماه آینده در مسابقات مقدماتی بیلیارد حرفه ای‌ها شرکت می‌کنم

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون بیلیارد اسنوکر حرفه ای های جهان اسنوکر بازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان

امیرحسین هدایی در نخستین مسابقه خود در مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان مغلوب حریف رومانیایی شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز؛ مرحله اول مقدماتی مسابقات تنیس روی میز گرند اسمش عربستان با جدال امیرحسین هدایی از ایران و ادوارد یونسکو از رومانی در روز دوم آغاز شد.

این بازی در دو گیم نخست با نتیجه نزدیک 11 بر 9 به سود یونسکو دارنده رنکینگ 78 دنیا به اتمام رسید. در ادامه و در گیم سوم ملی‌پوش پینگ‌پنگ کشورمان با نتیجه 11 بر 4 نتیجه را به این حریف اروپایی واگذار کرد و از صعود به دور دوم مقدماتی این مسابقات بازماند.

هدایت پینگ‌پنگ باز کشورمان در مسابقات گرند اسمش عربستان برعهده جمیل لطف الله نسبی سرمربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان است.

مسابقات تنیس روی میز اسمش عربستان با حضور برترین‌های پینگ پنگ دنیا از 12 تا 21 اردیبهشت ماه به میزبانی ریاض در جریان است و ایران با دو نماینده در این رقابت‌ها حاضر است.

پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ساحلی‌بازان در جمع چهار تیم برتر آسیا با کسب سهمیه جهانی
  • پینگ‌پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف عالمیان در جدول اصلی
  • طوفان نوشاد عالمیان در گرند اسمش عربستان
  • پینگ پنگ باز ١٩ ساله چین تایپه حریف نوشاد عالمیان در جدول اصلی شد
  • صعود تیم ایرانِ یک به جمع ۸ تیم برتر والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا
  • صعود عالمیان به جدول اصلی گرند اسمش عربستان
  • دومین برد نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • دومین برد پیاپی نوشاد عالمیان در تنیس روی میز عربستان
  • حذف زود هنگام هدایی از گرنداسمش عربستان
  • برگزاری رقابت های هفته چهارم مسابقات اسبدوانی فصل بهاره شهرستان گنبدکاووس