Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@16:39:16 GMT

برگزاری آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران لغو شد

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۰۷۱۴

برگزاری آزمون زبان عمومی دانشگاه تهران لغو شد

به گزارش روز یکشنبه دانشگاه تهران، معاونت دانشجویی این دانشگاه اعلام کرد: با توجه به اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا مبنی بر رشد نسبی اپیدمی ویروس کرونا در سطح کشور، برگزاری آزمون زبان عمومی تا اطلاع ثانوی، لغو می شود.

این معاونت دانشگاه تهران یادآور شد: پس از فراهم شدن شرایط و اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح،‌ چگونگی و تاریخ برگزاری آزمون زبان عمومی (UTEPT) به اطلاع داوطلبین می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاونت دانشجویی دانشگاه تهران تاکید کرد برای برگزاری  این آزمون به صورت الکترونیکی (مجازی) اقداماتی انجام شده است که در صورت حصول نتیجه اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

برچسب‌ها ویروس کرونا دانشگاه تهران آزمون پروندهٔ خبری امتحانات پایان سال تحصیلی ۹۹-۹۸ ؛ مجازی یا حضوری آموزش مجازی ؛ تجربه ای نو در سایه کرونا کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه تهران آزمون ویروس کرونا دانشگاه تهران آزمون دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز

 سرهنگ کارآگاه علی حسینی، رئیس پلیس فتا خوزستان گفت: همزمان با اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و به منظور آشنایی شهروندان و مسئولان با دستاوردها، پیشرفت‌ها، خدمات و مأموریت‌های متنوع پلیس فتا در حوزه امنیت فضای سایبری کشور و ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات شهروندان، اقدام به ارائه میز خدمت و غرفه آموزشی به شهروندان کرده است.

او ادامه داد: کارشناسان این پلیس به بازدید کنندگان و شهروندان در زمینه آسیب‌ها و تهدیدات فضای سایبری مشاوره‌های تخصصی ارائه و مشکلات آنها را رفع کردند.

سرهنگ حسینی می گوید: دراین میز خدمت، هشدار‌های سایبری و اطلاع رسانی در خصوص تهدیدات فضای سایبری به منظور ارتقاء دانش شهروندان و بازیدکنندگان از طریق توزیع بروشور، بنر‌های آموزشی، کتابچه و سی دی‌های آموزشی در حوزه فضای مجازی اطلاع رسانی گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • برگزاری آزمون غربالگری شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی
  • شعری که در فضای مجازی ۱۰ میلیون بازدیدکننده داشت
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • منشور رسانه‌ای طی آینده‌ای نزدیک در اردبیل رونمایی می‌شود
  • برگزاری میز خدمت پلیس فتا خوزستان در اهواز
  • استان فارس در تبیین دستاوردهای دولت رتبه اول کشور را دارد
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد