Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@21:15:45 GMT

آموزش تعمیر مبل در منزل

تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۶۸۰۷۲۵

آموزش تعمیر مبل در منزل

آیا مبلمان منزل شما خراب و فرسوده شده و این مسئله زیبایی دکوراسیون منزل شما را تحت شعاع قرار داده است؟ یا به فکر تعویض مبلمان هستید ولی بودجه‌تان محدود است؟

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پین ورک، اصلا نگران نباشید، در این متن به شما آموزش می‌دهیم که با کمترین هزینه، تغییراتی چشمگیر در مبلمان منزل و محل کار خود به وجود آورید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس در ادامه با ما همراه باشید.

با تعمیر مبلمان؛ با کمترین هزینه نونوار شوید.!

مبلمان منزل و محل کار معمولا پس از گذشت مدتی از استفاده آن دچار تغییرات ظاهری ناخوشایندی می‌شوند که بر زیبایی دکوراسیون محل کار و زندگی ما تاثیر منفی دارند.

برخی مواقع این تغییرات ممکن است به اندازه‌ای باشد که چاره‌ای به جز تعویض مبلمان نداشته باشیم، اما اگر بتوان با رفع ایرادات مبلمان آن‌ها را تعمیر نمود، چه؟!

بررسی کنید و تصمیم درستی بگیرید.!

برای تصمیم‌گیری بهتر، باید در ابتدا قسمت‌های مختلف مبل را به دقت بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا مبل قابل تعمیر است یا کلا باید قید آن را بزنید و به عبارتی آفتابه خرج لهیم نکنید. پس دست به کار شوید و اگر صرفا مبل کثیف شده، صرفا با یک مبل شویی می توانید مبل خود را همانند قبل کنید ولی...

· بررسی کلاف مبل

اسکلت چوبی مبل را کلاف مبلمان می‌گویند. قبل از آن که بخواهید اقدامی در جهت تعمیر مبل خود نمایید، لازم است که به سوال پاسخ دهید که آیا کلاف مبل من سالم است؟

در صورتی که مبلمان منزل شما کلاف خوب و سالمی دارد و شکستگی ندارد، می توانید آن را تعمیر کنید. در غیر این صورت لازم است که مبلمان خود را تعویض کنید.

کلاف یا بدنه مبلمان اهمیت زیادی به خصوص اگر نوع مبل شما استیل باشد، دارد. چرا که مبلمان استیل دارای کلاف چوبی هستند و هر گونه آسیبی که به کلاف برسد، عملاً جبران ناپذیر است.

· رنگ بدنه مبل

در این مرحله باید به رنگ چوب مبل خود دقت کنید. اگر رنگ چوب و پرداخت مبل شما  تقریبا سالم است و روی آن اثری از خوردگی و از بین رفتگی در سطح وسیع نمی بینید، به راحتی می توانید سطوحی که دچار خراشیدگی شده اند را تعمیر کنید. اما اگر سطح آسیب دیدگی وسیع باشد، لازم است که رویه و پارچه مبل جدا شده و مجدد رنگ‌کاری صورت گیرد.

· پارچه مبل

حالا نوبت به بررسی پارچه مبل می‌رسد. اگر پارگی یا پوسیدگی وسیع باشد، باید علاوه بر پارچه سطحی مبل، حتی تودوزی و الیاف داخلی آن را نیز تعویض کنید، اما از آنجا که هزینه تعویض پارچه مبل نیز بالا است، سعی کنید تا زمانی که فوم و اسفنج مبل تغییر شکل نداده‌، تنها به ‌تعویض پارچه سطحی مبل خود اکتفا کنید.

حالا با تمام این بررسی‌ها، اگر به این نتیجه رسیدید که مبلمان شما نیاز به تعمیر دارد، اما با حجم وسیعی از مبلمان تعمیری و البته سنگین روبرو هستید. چه می‌کنید؟! به ما اعتماد کنید. باز هم ما راه حل مناسبی برای شما داریم. تعمیر مبل در منزل توسط متخصصین پین ورک.

تعمیر مبل در منزل با پین ورک

اگر می‌خواهید که تعمیرکاران زبده و توانمند پین ورک به منزل شما اعزام شوند و پس از بررسی و تشخیص ایرادات مبل شما، بهترین و ارزان‌ترین شیوه تعمیر را به شما پیشنهاد دهند،  همین حالا اپلیکیشن پین ورک را روی گوشی خود نصب کنید و خدمت مورد نیاز خود را سفارش دهید.

خدمات تعمیر مبل پین ورک

پین ورک بهترین شرکت خدمات آنلاین منزل به حساب می آید. خدمات بی نظیر این شرکت در زمینه تعمیرات مبل، شامل موارد زیر می‌شود:

· تعمیر مبل راحتی

· رویه کوبی مبل

· رنگ کاری به همراه لکه بری مبل استیل 9 نفره

· رنگ کاری به همراه لکه بری میل استیل کلاسیک 9 نفره

· رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل استیل 9 نفره

· رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل استیل کلاسیک 9 نفره

· رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل راحتی ال شکل 7 نفره

· رویه کوبی و تعویض اسفنج مبل راحتی پارچه ای 7 نفره

· تعویض فوم کف مبلمان استیل و راحتی

· ورق کاری هر نوع مبل

· ورق طلا و نقره هر صندلی

هزینه خدمات تعمیرات مبل پین ورک

قیمت تعمیرات مبل در پین ورک به عواملی نظیر تعداد مبلمان، جنس و میزان خرابی آن بستگی دارد. همچنین در زمان تعمیر مبل، عواملی مثل مقدار فوم استفاده شده، مقدار پارچه مصرفی و جنس پارچه نیز روی هزینه نهایی خدمات تاثیرگذار است.

و خبر خوب اینکه تعمیرکاران مبل پین ورک در ابتدا  میزان و نوع خرابی مبلمان شما را مشاهده می‌کنند و سپس به شما پیشنهاد می‌دهند که بهتر است مبل شما در کارگاه تعمیر شود یا در منزل. بنابراین برای دریافت مشاوره رایگان از متخصصین Pinwork می‌توانید با شماره ۸۷۷۰۰۷۷۰_۰۲۱ تماس بگیرید تا از تغییرات چشمگیر دکوراسیون منزل خود متعجب شوید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مبلمان منزل پارچه مبل تعمیر مبل منزل شما مبل شما مبل خود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 

دریافت 22 MB

تصویربردار: حبیبه احسنی

کد خبر 6093635

دیگر خبرها

  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • تیغ زنی، تسطیح و رگلاژ ۳۰ کیلومتر از راه‌های شنی و خاکی شهرستان کوثر
  • اوکراین با کمبود قطعات یدکی برای تعمیر تجهیزات غربی روبرو است
  • تعمیر مایکروفر در محل و سلام به دنیای پخت و پز آسان
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • سه روش راحت برای تعمیر لامپ LED به سبک مکزیکی (فیلم)
  • دانشکده طراحی سوئیس: مبلمان را در بسته بندی به اندازه پیتزا بخرید، در خانه به اندازه واقعی می رسند! (+عکس)
  • چرا ۲ ستاره پرسپولیس تعویض شدند؟
  • اعتراض دانشجویان شریف به روند کند تعمیر مسجد دانشگاه