Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش در مورد مسائل مطروحه مبنی بر بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال و پرسپولیس گفت: زمانی که پرداخت‌ها انجام شود، پنجره‌ها باز خواهند شد و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مهدی علی‌نژاد با اشاره به مسائل مطرح شده در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل بدهی‌ها و شکایات صورت گرفته، اظهار کرد: پرسپولیس هنوز حکمی در این رابطه دریافت نکرده و من نیز جایی چنین مسئله‌ای را ندیده‌ام، همچنین با یکی از اعضای هیئت مدیره باشگاه که صحبت کردم موضوع مطرح شده را رد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پرسپولیسی‌ها فرصت دارند با توجه به ابلاغیه دوم CAS تا سه هفته پول برانکو و دستیارانش را پرداخت کنند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش طی گفت‌وگویی تلویزیونی در خصوص وضعیت باشگاه استقلال نیز بیان کرد: همانگونه که مدیرعامل باشگاه توضیح داده، باید مبلغی در این زمینه پرداخت شود که بخش عمده آن مهیا شده و تصور می‌کنم ظرف چند روز آینده بتوانند این پرداخت را بلافاصله انجام دهند. زمانی که پرداخت‌ها انجام شود، پنجره‌ها باز خواهند شد و نگرانی از این بابت نخواهیم داشت.

معاون وزیر ورزش و جوانان در خصوص آخرین وضعیت انتخابات فدراسیون پزشکی ورزشی و استعفای مهرزاد خلیلیان در راستای شرکت در مجمع انتخاباتی این فدراسیون، خاطرنشان کرد: به جهت اینکه فردی که در راس مجموعه قرار دارد، حضورش باعث نشود که تاثیری در آرای افراد داشته باشد، خلیلیان کناره گیری کرد و مسجدی نیز دبیر فدراسیون بوده در این مدت که نگرانی از این بابت نداریم.

علی نژاد ادامه داد: باید بدانیم که در زمینه مقابله با ویروس کرونا در ورزش، در میانه راه قرار داریم و شرایط تغییر جهت نداریم چون به مصلحت ورزش کشور نیست.

وی بیان کرد: سعی می کنیم بلافاصله پس از اینکه مراجع ذی صلاح در خصوص صلاحیت نامزدها اعلام نظر کردند، انتخابات را برگزار کنیم.

 

 

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۶۸۰۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام ابوالفضل تحریری، از صدور کیفرخواست برای متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی با ترفند ارائه رسید جعلی خبر داد و گفت: اغلب قربانیان رسیدهای جعلی از میان فروشندگان طلا، گوشی تلفن همراه و لوازم الکترونیکی هستند.

وی با بیان اینکه با وصول شکایت‌های متعدد مبنی بر خرید طلا از طریق پرداخت بانکی جعلی با مشخصات یکسان، پرونده قضایی در شعبه هفت بازپرسی تشکیل و متهم این کلاهبرداری دستگیر شد افزود: این متهم از ۱۸ شاکی پرونده بیش از ۶ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است.

معاون دادستان قم در خصوص شگرد این کلاهبرداری گفت: این متهم سابقه دار با جستجو در آگهی‌های سایت دیوار و شناسایی فروشندگان طلا، گوشی تلفن همراه و اقلام با ارزش، برای اعتماد سازی بخش اندکی از مبلغ خرید را به عنوان بیعانه پرداخت و بقیه را به پرداخت الکترونیکی از سامانه موکول و با ارائه رسیدهای جعلی اقدام به کلاهبرداری از مردم کرده است.

وی با بیان اینکه هشدارهای مکرر در خصوص این نوع کلاهبرداری به شهروندان داده شده است تصریح کرد: در خرید و فروش‌های اینترنتی به خصوص در مبالغ بالا از دریافت وجه اطمینان کامل حاصل کنند و به هیچ وجه به وعده پرداخت‌های زمان دار مانند پرداخت بانکی پایا اعتماد نکنند.

کد خبر 6099439

دیگر خبرها

  • محرومیت سنگین در انتظار هافبک استقلال
  • تدوین اصول سه گانه در روزآمدسازی نقشه جامع علمی کشور
  • فراز : از کمیته انضباطی بابت این رای تشکر می‌کنم
  • دردسر جدید پرسپولیس در حساس‌ترین روزهای لیگ
  • نگرانی ادامه‌دار دلواپسان از حضور زنان در ورزشگاه
  • اعتراف یک استقلالی؛ بازیکن پرسپولیس تاثیرگذارترین ستاره لیگ است | هشدار در خصوص چهار بازی آخر استقلال
  • کف و سقف حقوق ۱۴۰۳ بازنشستگان؛ از ۱۰میلیون و ۹۰هزار تومان تا ...| افزایش۱۰۰ و ۵۰ درصدی این ۲ بند از حقوق | توضیح مهم درباره یک نگرانی
  • فرق بزرگ پرسپولیس امسال با سال قبل
  • دستگیری متهم کلاهبرداری ۶ میلیارد ریالی رسید جعلی خرید در قم
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود